Oh, atlantis is idd meestal wel leuk met koninginnedag en nacht! maar is ie dicht? (ik ga zo weinig stappen joh, had geen flauw idee! haha!)
Failliet ..kijk maar op hun site, was altijd errrrug gezellig op koningendag. Was spraken van overname door de Weardse tempel maar helaas het is ten ziele.
Ooooh, wist ik niet zeg! Dus die tempel neemt het niet over?! Jammer! Nou dames, ik ga slapen, want ik ben dood en dood moe! Truste!
He meiden..ga zo naar mijn mandje...mannen zijn voetbal aan het kijken dus ga ik ff relaxed even lezen. Maar wilden jullie nog ff een fijne avond wensen... @ Leentje....ik moet 5 mei weer naar de VK..had eigenlijk eerder gemoeten maar wil zo graag dat jac mee gaat , dat word dus s'avonds..helaas was 5 mei de enigste waar nog een plekkie vrij was.....ach komen we ook wel weer doorheen hiih @G4B...ja mag niet klagen...maar ben het eigenlijk best zat ..kan me niet eens meer normaal omdraaien in bed, moet me er tig keer snachts uit laten storten omdat ik dan zo'n drang heb om teplassen...en wat krijg je dan...een paar druppels Bed staat op klossen...veelste hoog naar mijn zin...dus heb een opstapje nodig om er in teklimmen maagzuur......need i say more....nouja...niet zeiken..wie A zegt moet ook B zeggen..en ach ...3.5 week op 9 maanden is niets natuurlijk......komt goed! Wat die oorbellen betreft bij een kleintje....niet echt mijn ding.....vind het geen gezicht bij een baby.....en vooral zielig....nee....tuttebel zal het straks zelf moeten beslissen vinden wij.... Nou..gaat er vandoor ...voor morgen een hele fijne gezellige (hopelijk droge) dag. enne... voor straks!
Goeieavond! Wat een geklets hier op de late vrijdag-eh-dinsdagavond Diaantje, balen dat de laatste loodjes echt zo zwaar zijn... en op zich... mag ze over een week ook al wel komen toch? Ik zet in op 8 mei 8)... ook maar een Diaantje-pool? POOL D-DAY TUTTEBEL Miepie80 - 8 mei, vroeg in de avond - - Vind kleine kindjes met oorbelletjes ook sielug. Heb zelf maar 1 gaatje - bovenin mijn oor Mocht pas gaatjes als ik 16 was, en toen hoefde het van mij niet meer zo nodig. Zou zelf denk ik zeggen dat het mag als ze 12 zijn ofzo Beastie, grootse plannen voor morgen; wentelteefjes, truffels... kleine heeft het goed bij jou Leentje, AH is morgen gewoon open! Hebben ook eitjes
Avond! Zo, over oorbellen kan ik kort zijn: Vind het vreselijk om kinderen laat staat baby's of kleuters met oorbellen te zien. Waar is dat nou goed voor? Laat ze lekker kind zijn.... Je doet ze toch ook geen make-up op? *zo moest er even uit* @ Tom: ja, mannen worden inderdaad van dat soort jochies als ze een nieuwe auto mogen kopen (hij is zich al bijna een jaar aan het orienteren... de voorpret is volgens mij leuker ) @ Beastie: jij weet wel wat lekker is zeg! @ Diaantje: joehoe, fijn hoor dat soort dingen. Tja, het staat ons allemaal vroeg of laat te wachten... Maar als ik teveel in de avond drink (vanaf 18 uur ofzo) dan moet ik er ook drie keer uit 's nachts... fijn om te weten dat het alleen maar erger wordt..) @ Miepie: ik zet in op 14 mei in de vroege avond... dan kan ik nog net als ik terug ben van Diaantje vernemen dat de vliezen zijn gebroken! Maar liever toch de 16e want dat is een mooiere datum vind ik. Stelletje lekkerbekken met die wentelteefjes! Geen eieren in huis, maar de AH is vast wel open morgen... Ik ga lekker slapen, morgen lekker leuke dingen kopen! Meestal kun je voor heel weinig geld echt gave 2e hands baby kleertjes kopen van de dure merken (ga altijd naar Zuid, daar wonen de rijke amsterdammers.. ) Veel plezier allemaal morgen! Ik kom in de loop van de middag wel buurten!
POOL D-DAY TUTTEBEL Miepie80 - 8 mei, vroeg in de avond Lola1982 - 12 mei, vroeg in de ochtend go4baby - 16 mei, vroeg in de avond
POOL D-DAY TUTTEBEL Miepie80 - 8 mei, vroeg in de avond Lola1982 - 12 mei, vroeg in de ochtend Leentje79 - 14 mei in de ochtend go4baby - 16 mei, vroeg in de avond Oh ja, goedemorgen!
POOL D-DAY TUTTEBEL Miepie80 - 8 mei, vroeg in de avond Mupkuh - 11 mei, in de ochtends Lola1982 - 12 mei, in de ochtend Leentje79 - 14 mei in de ochtend go4baby - 16 mei, vroeg in de avond
Goeiemorgen Wat een triest weer voor koninginnedag :-? Hoop voor alle mensen die in de stad spulletjes zitten te verkopen dat het droog blijft... Haha, loopt goed met de voorspellingen zie ik ... ben benieuwd (hoop voor Diaantje een beetje dat ik gelijk krijg ) Mupkuh, wat deed je temp vandaag? Al weer meer omhoog? Iedereen heel veel plezier met shoppen, wentelteefjes bakken, etc. vandaag!
POOL D-DAY TUTTEBEL Miepie80 - 8 mei, vroeg in de avond Mupkuh - 11 mei, in de ochtends Lola1982 - 12 mei, in de ochtend Leentje79 - 14 mei in de ochtend go4baby - 16 mei, vroeg in de avond marieke1610- 18 mei vroeg in de ochtend
Het weer valt hier mee...droog en soms een beetje zon. We gaan zo naar Alkmaar...terrasje pakken en een ijsje enzo 8) Net hier op het dorp geweest naar de markt..maar wat een meuk wordt er verkocht