Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mielenl: wooow wat goed zeg, al zolang gestopt!
    Respect en dat zonder hulpmiddelen! Dat red ik niet.... Maar heb nu het gevoel dat er een knop om is bij mij! Ik zat op ruim 30 sigaretten per dag, dus dat was wel aardig wat.... Arme longen!

@ Ikdus: aaaah, schattig, 3 jaar!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik weet niet wat hij wil maar ik ga er ook niet naar vragen. Eigenlijk wil ik niet eens weten wat hij wil.

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou alleen dat hij me heel erg mist, dat hij mij niet verdient en dat hij zich "moederziel alleen" voelt.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Cynthia: respect!
    Echt knap hoe je er mee om gaat zeg!
    En je hebt gelijk om zo min mogelijk contact te willen op dit moment!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SC, wat goed van jou ...idd dan is ie er volgend jaar vast nog ;)

6. Niet meer actief

Ik vind je echt een sterke vrouw Cynthia !

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mag ik iets bekennen? Ik rookte totdat ik wist dat ik zwanger was. Ik ben direct gestopt en dat ging eigenlijk zonder problemen. Totdat m'n man er opeens vandoor ging. Toen ben ik weer begonnen en nu rook ik af en toe nog steeds eentje, en is het veel moeilijker om te stoppen. Erg he?

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, dat zou je niet altijd zeggen, ik heb ook m'n flinke huilbuien hoor.....en dan voel ik mezelf heel zielig...

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mielenl op 6 augustus 2007:

"hahaha ilona....hier nog zo'n zenuwpees.....ik zou het liefst nu gelijk nog een test doen maar ik hou me in "

"hoezo inhouden?! heb al twee negatieve tests, en de nieuwe voorraad is alweer besteld. En als het zou bestaan, ben ik sinds eergisteren de kersverse wereldkampioen slipstaren!"

"Mijn symptomen zijn allemaal te vaag, het belangrijkste is dat ik vanaf zaterdag al spotting verwachtte en vandaag menstruatie, maar nog helemaal niets! * knock on wood *

"hier ook nog niets te bekennen, spannend he! ik ga morgen ochtend nog een keer testen (ik geef toe ik ben verslaafd) want vanmorgen had ik om 2 uur getest omdat ik klaarwakker was. Morgen ga ik `m wat later doen als ik tenminste mijn plas op kan houden, hahaha !"

En op 7 augustus:

*** Verhuisbericht ***

Naam: mielenl
    Oude adres: NOD forum
    Nieuwe adres: roze wolk / april mama's

Meiden......IK BEN ZWANGER!

;)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Die ene af en toe kan geen kwaad! De VK zei tegen mij toen ik zwanger was dat 5 nog wel te doen is per dag, het is beter dan de stress van het stoppen met roken!
    Dus die ene kan je wel blijven roken! ;)
    Zien ze wel op je placenta! Dat is een beetje jammer!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahahahahaha mielenl fantastisch! :D :D :D

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Cynthia: je ben nog steeds onze SUPERCYNTHIA hoor! (Ook als je stiekum een beetje rookt ;) )

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: bij mijn dochter konden ze het idd aan de placenta zien dat ik had gerookt (5 sig. per dag ). Dan verkalkt de boel sneller. Bij mijn zoontje (ook 5 per dag) zagen ze helemaal niks! Ik gebruikte toen een filter extra op m'n sigaret om tenminste iets van de rommel eruit te halen. Scheelde dus meer dan ik had gedacht! Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik wel een stuk lichter gaan roken, maar of het me ooit lukt om helemaal te stoppen weet ik niet. :rolleyes:. Zal in elk geval weer een poging wagen als ik een posi test in handen heb!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    :) zo he tezzz daar heb je een flink eind voor moeten teruglezen! Maar volgens mij mis je nog wel wat quotes van 4 augustus, toen had ik ook al getest met een heeeeeeeel vaag lijntje en zeiden ze allemaal dat het ook wel een indrooglijntje kon zijn (zie album, lijntje is nauwelijks te zien op de foto ;) )

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: ja, ik moest idd een heeeeeeel eind terug lezen! Heb dus ook niet ALLES teruggelezen ;)

Kwam er trouwens ook achter dat jullie toen al van die kletskousen waren! :) Go4baby, Miepie, Julita en Marieke zag ik allemaal de revue passeren! ;)

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    hihi, gelukkig maar! Maar ben nog steeds voornemens om er helemaal mee te stoppen!

Ik ga lekker naar huis, spaghetti maken! See you all!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    eet smakelijk!

Ik ga ook eens iets aan het eten doen :rolleyes:
    dochter wil spinazie, ikke chili con carne en zoontje...wil sinaasappel!?

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, bij mij kanlt de pagina er ook wel eens uit.

Cynthia, ik herken dat wel dat je je druk maakt. Je vergelijkt ook alles met anderen. Mijn buik ging twee weken best goed groeien en ik kenden twee vrouwen die evenver waren maar die hadden niet zo'n buik. Dan ging ik weer denken, hoe kan dat. Nu zie ik wel dat het bij mij alleen vooruit gaat en bij die anderen iets meer naar de zijkant, maar je vergelijkt stiekem toch. En groottes enzo zijn volgens mij allemaal schattingen. Straks als ze geboren zijn blijf je volgens mij ook vergelijken, alles is ook zo nieuw en onzeker. En ik ken meerdere voorbeelden dat ze bij de wijk ook allemaal dingen zeiden als "volgens mij komt hij/zij niet goed aan", "volgens mij is hij.zij te klein" en uiteindelijk viel dat reuze mee. Best irritant eigenlijk.
    En die man van je....pfffff....hoe komt ie daar nu bij, waarom is hij er dan ooit over begonnen. Heeft het krijgen van een kind hem ebangstigd ofzo. Wat doet dat met jou, want je hebt natuurlijk wel veel van hem gehouden en dat doe je nooit voor niks, want hij heeft zeker leuke kanten alleen maakt hij een beetje stomme beslissingenl. Ik zou het denk ik erg moeilijk vinden. Wat zijn trouwens de vorderingen van je huisje?

Oh...ik had dit nog open staan. Waarschijnlijk heb ik nu een te late reactie maa rik lees straks even terug. Doei!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ SC: tjeemig zeg... nou, dat hadden we misschien wel een beetje zien aankomen! Hij was wel een beetje snel met het idee dat hij niet bij je wilde blijven...
    Maar ik vind het wel eerlijk dat hij het je nu gezegd heeft. Ook al zet het jouw gevoelens misschien weer op zn kop.. Maar laat hem het nog maars eens goed onder woorden brengen allemaal! Hij was vast zo verwend met zo'n super vrouw dat hij dat niet eens meer heeft gezien en toen hij jou opeens moest delen met jullie kind werd het hem te veel. En nu je prachtig zwanger bent en straalt als nooit tevoren... voelt hij zich alleen... Tja, liefde en relaties zijn een ingewikkeld iets.

Net zo ingewikkeld als een bord spaghetti slierten ;) Smakelijk!

@ Mielenl: jaha, dat was echt een super spannende periode!
    En nu weer, want het duurt niet lang meer of Keesie laat zn (mnl of vrl) koppie zien ;)
    Geniet nog even van die bolle buik met inhoud!

@ de rest: knuffs!

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb net een uur liggen maffen hierzo terwijl ik echt dingen te doen heb. Arghhhhh!

@SC, wat een vent zeg....Ik had hem wel een beetje aan zien komen.

Alle meiden die willen stoppen met roken, doorzetten! Ik ben ook gestopt al heeeel lang geleden en het was minder moeilijk dan ik dacht.

Deel Deze Pagina