Hee Meiden! Na een week ziek te zijn geweest ben ik weer helemaal de oude! Heerlijik is dat. Hoe gaat het met jullie? xxx
goejesnavonds! wat een geklets allemaal over auto's.....en dat op een meisjes-forum Nou ik zal maar even meedoen met de peugeot-hype: mijn man "moet" weer een nieuwe lease-auto uitzoeken en wat gaat het worden???? jawel een 308 sw! Hij is maandag speciaal naar breukelen gereden om een proefrit te maken. hij is al maaaaaaanden bezig met het uitzoeken van een leasebak en heeft al een paar keer gezegd "dit wordt 'm" over ford mondeo, volvo v50, skoda octavia, vw golf enz enz maar ik geloof dat dit hem echt wel wordt! @ go4baby ik hoor je heel vaak over ny maar weet eigenlijk niet wanneer het nu precies gaat gebeuren maar ik geloof dat de datum nu wel heel dichtbij komt dus heeeeeeeel veel plezier gewenst en geniet ook een beetje voor mij @ tuttebel poll : 21 mei om 3:30 ik hoop dat ik het mis heb @ diaantje heel veel sterkte hoor met de laatste loodjes...ik weet hoe het voelt! Ik hoop dat je nog wel een beetje aan je nachtrust komt die laatste paar weekjes. zo raar......zo snel als dat een mens weer went aan een hele grote plas doen na weken en weken van druppelsgewijs Hier een beetje drama-dagen achter de rug......zag het echt niet meer zitten met die borstvoeding, het deed me zo'n pijn! Mika dronk (en drinkt) goed, maar ik ging af en toe door de grond van de pijn! Ik stond echt op het punt om over te stappen op fv. Maar gisteren bij de HA geweest, bleek dat ik een paar flinke tepelkloven had aan beide kanten. Nu met wat druppels en een zalfje lijkt de pijn al iets minder te worden, dus we kunnen er weer met frisse moed tegenaan!
Er zit een aardige camping in Umhauzen in het Oetztal Niet heel kleine camping maar volgens mij niet zo duur en een leuk veldje om je tent te parkeren vlakbij een grote waterval..de Stubenfall volgens mij FF daar op zoeken, misschien is het wat! http://www.oetztal-camping.at/index.htm Alkmaar centrum is droog gebleven ..heb alleen een klein voorleesboekje gescored en een jus kom van boeren bont voor een vriend van ons **een neger met boeren bont servies ** Nu bank hangen, peking express kijken en nix doen
Hallo dames, Ik wou even Go4Baby een hele fijne vlucht wensen morgen! En iedereen een fijne avond gewenst, ik kruip zo onder de wol, ben kapot! Slaap lekker voor later!
Hee lieverds! Thanks voor de goede wensen! Ik doe even zwaai zwaai! Ben eindelijk klaar met alles (nou ja, moet tas nog pakken, maar moest op kantoor mn mobiele harde schijf nog legen en dat duurde 4 uur... Klein inschattingsfoutje...) Tussendoor wel even lekker uit eten geweest! Dus nu naar huis, pakken en slapen! Vlieg om 10.30 ofzo! Dus tot heel veel later! Liefs g4b
G4B, heel goede reis morgen en heel veel plezier in The Big Apple... laat af en toe even van je horen! Heb je nog ergens reistabletjes die OK zijn kunnen scoren? Tezzz, hier geen dauwtrappen, al scheelt het niet veel; morgen om 8 uur vriendinnetje ophalen om te gaan zeilen. Ben dus al voor 7.45 de deur uit .... in de vakantie! Mielenl, au! Hoop dat het snel beter wordt met het zalfje... maar niks als het zo'n enorme pijn doet :-| Lola, slaap lekker! Wendy, fijn dat je je weer beter voelt Tom, jullie nog iets speciaals gedaan met de kids vandaag? Ik rol zo ook mijn nestje in, morgen weer vroeg op... Trusten allemaal!
Hoi ervaren smep meiden, even een vraagje aan jullie. Ik was van plan om deze maand fanatiek te gaan smeppen! Nu moet het natuurlijk ook wel zo zijn dat je vriend daar altijd voor paraat is. Dit is mijn klus patroon geweest van de afgelopen maand en ik vraag me af of ik toch een goed kans maak. Namelijk, vorige week woensdag 1e posi ovutest. Maandag, woensdag, donderdag en zaterdag hebben we geklust. Dus alleen de derde dag na de ovutest niet geklust. Zou dit heel veel uit maken? Wat denken jullie? Ik heb geen eisprong gevoeld en nu ik een week verder ben heb ik helemaal geen symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen duiden. Alvast bedankt, Luna1
go4baby, goeie reis! al ben je er waarschijnlijk al hahaha mielel... das mooi vervelend van die kloven joh! knap dat je toch doorzet! kan me voorstellen dat t dan niet leuk meer is om je eigen kindje te voeden met zoveel pijn. hier gister een drama avond gehad... voor we gingen was ik al een zoutzak door de verkoudheid.. na een lading paracetamol toch maar vrolijk die kant op gegaan... half 10 waren we daar en om 10 uur dacht ik al van: is t al 2 uur? ik werd hoe langer hoe beroerder, heb zelfs 2 keer in de wc koud water over mn polsen moeten laten stromen omdat ik anders bang was van mn stokkie te gaan. maar ik kon echt niet naar huis want zelf rijden lukte dus niet... en mn vriend en een vriend waren aan t draaien en mn vriendin had al gedronken. dus ik iedere keer maar zeggen dat t we goed ging en dat ik t vol hield... uiteindelijk was ik blij dat t 2 uur was.. maar ja toen moesten ze nog afbreken enz. ze hebben wel mij eerst thuis afgezet gelukkig...was ik dus om half 4 thuis.. ik meteen getempt (want had t de hele avond steenkoud maar gloeide als een gek) liep mn temp al snel op tot 39.0 graden.. dus niet zo gek dat ik niet lekker was... na weer wat asperines wel aardig geslapen.. en flink gezweet.. nu gaat t aardig maar voel me nog steeds koortsig dus even aankijken of ik morgen wel ga werken... lang verhaal sorry!
mmmmmmmmmmiddag! Hier wederom een rustig dagje. We zijn gisteren na het eten nog ff naar de kermis geweest en waar ik al bang voor was is gebeurd: zoonlief is bevangen door het kermis-virus! Hij wou niet weg, hij wou niet slapen en wou vanmorgen direct weer terug! En als je zegt dat we zaterdag weer gaan wordt íe heeeeeeeeel boos! Pfff dat worden nog 2 heeeeele lange dagen dus Vandaag alweer m'n derde clomidje. Benieuwd of m'n temp nou eens gaat zakken, want die is nog steeds hoog (zakt bij mij altijd pas na een paar daagjes ongi, maar zit nou al op dag 5 en ....we hebben gisteren alweer kunnen smeppen ). @Luna: normaal gesproken springt je ei 24 tot 48 uur na je posi test, dus denk dat je wel goed zit. Wil je ook op ons NOD-lijstje? Als je even zegt wanneer je nod is en hoeveelste ronde dit voor je is, zet ik je erbij! @Mielenl: wat rot dat je kloven hebt! Ik heb ze gelukkig nooit gehad, maar wisselde ook direct van borst als het zeer ging doen. Gelukkig had ik genoeg, zodat eigenlijk 1 borst per keer al genoeg was. Ik hoop dat het nu snel wat beter wordt want als je lang bv wil geven is het wel zo prettig als het leuk blijft natuurlijk! @All: liefs! Tezzz
Marieke, wat balen zeg dat je je zo slecht voelt! Ziek maar goed uit! Beterschap meissie! Go4baby, als je dit leest is het waarschijnlijk weer mosterd na de maaltijd maar toch hoop ik dat je een goede vlucht hebt en een fijne trip! Tezzz, bij mij ging mijn temp ook pas na de laatste clomid omlaag. Het zal wel van de hormoontjes zijn dat je temp langer hoog blijft. Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga geen einde aan deze ronde maken. FF niet nog meer rommel in mijn lichaam. Ik wil gewoon de natuurlijke ongi afwachten. Tot aan de vakantie hebben mijn mannetje en ik afgesproken niet met zwanger worden bezig te zijn. Lastig maar ik ga het wel volhouden. Na 18 maanden maar ff een beetje rust in mijn hoofd. Nou nu maar weer aan de was en dan ga ik maar weer een paar uurtjes uit liggen rusten... bah, dat rottige moe zijn ook
@Wieffie: snap best dat je even tot rust wil komen hoor! En na je vakantie kan je zelf beslissen wanneer je de draad weer oppakt toch? Je hebt nu de mogelijkheid die pillen te pakken, maar gelukkig kan het bij jou ook nog steeds zonder (alleen duren jouw cycli dan veel langer natuurlijk ). Dat lijkt me wel een fijne keus. Ik vraag me af of mijn lichaam het weer zelf zou kunnen nou het een maandje 'gereset' is geweest Maar voorlopig slik ik nog maar ff m'n clomidjes!
Zeg tezzz, slik je nu weer 50mg of toch 100? Ik ben bang dat je wel door zult moeten met de clomid. Heb je last (gehad) van de bijwerkingen? Ja ik kan gelukkig zelf mijn cyclus afwachten want ergens zit er toch een eisprong en dus ook een einde aan. Ach en na mijn vakantie gaan we weer volop aan de smep hoor! Jullie zijn echt nog niet van me af Ik denk dat ik volgende ronde wel 150 mg zal moeten slikken. k*t nog meer bijwerkingen
Ik zit nu weer aan de 50 mg. Ik hoop dat het weer werkt zoals de vorige keer, maar hoor/lees veel verhalen van meiden waarbij het de tweede keer al niet meer hielp en ze naar de 100 moesten. Ik hoop dat dat voor mij niet geldt! Het duurt me allemaal zoooo lang. 2 kids met 2 pogingen en nu al een jaar bezig voor die derde (en pas ronde 7 ). Soms denk ik wel eens dat het misschien gewoon niet de bedoeling is dat wij die derde er nog bijkrijgen. Maar als ik dan denk aan m'n kids en m'n man wéét ik gewoon dat nog een kindje hier zoooo welkom zou zijn!
Ik ken het gevoel helemaal! Het duurt idd allemaal erg lang. Misschien hoor ik dan ook idd bij de meiden waarbij dezelfde dosis de 2e keer niet genoeg blijkt te zijn. Gisteren voor het eerst niet van konningedag kunnen genieten. Bah, misschien heel erg hoor maar kon eigenlijk al die gezellige familietjes ff niet aan. Bah, en dan verhalen van die en die die "per ongeluk" zwanger zijn geworden en er niet op zaten te wachten enzo kon ik ff niet trekken. Na een uurtje hebben we de auto gepakt en zijn we lekker met onze hond gaan wandelen. Bah ik wil niet zo jaloers zijn maar had er toch ff flink genoeg van
@Wieffie: Ik ken het. Doet echt pijn in je hart he? Ik kreeg verkering met m'n huidige man toen ik 15 was. En we wisten gewoon allebei gelijk heel sterk dat we voor altijd samen zouden willen blijven en ook kids krijgen. Weet je dat dat vreselijk is? Dat je op je 16de al klaar bent voor kinderen, maar weet dat je dan nog minimaal 5 jaar moet wachten? Eerst school afmaken, dan samenwonen, dan hogere opleiding afronden, werk hebben en houden waarmee je jezelf en eventuele kids kunt onderhouden. En dan pas voor het eggie kunnen gaan! Ik kon de gelukkige gezinnetjes op m'n 17e al niet meer zien! En we hebben het pas op mijn 24e aangedurft om ein-de-lijk eens onveilig te zijn! Ik was ook zoooo opgelucht toen het direct raak was! Het gevoel dat we niet voor niets zoooo lang hadden gewacht. En nu begint zo langzamerhand me dat gevoel weer te bekruipen. EN DAT VIND IK GEEN LEUK GEVOEL! Zeker omdat ik al 2 heerlijke kids heb. Ik vind het zo oneerlijk voor al die meiden die al zo lang bezig zijn voor die eerste, maar tegelijk begin ik mijzelf ook weer zo te voelen. En nou hou ik op met mijn geklaag. Hebben we niks aan en kunnen we weinig mee! Wieffie: jij gaat gewoon lekker genieten van je vakantie volgende maand en daarna weer fris en fruitig aan de slag! En niet kijken naar al die gelukkige gezinnetjes! Gewoon ff ego zijn hoor! Jouw tijd komt wel!
Ik vind het heel mooi geschreven Tezz, ik herken er veel van mijzelf in. Wieffie ik begrijp heel goed dat je even geen zin hebt in de happy families En goed dat je lekker met de hond er o puit bent gegaan!
Nou hier hebben we gisteren een enerverend agje gehad. Ik heb met mijn vriendinnetjes van school een playbackact gedaan op de de koninginnedag playbackshow en guess what? GEWONNEN! Dat was me nog eens een mooi feestje! Vooral de nazit als je gewonnen hebt. Vandaag een rustig dagje maar ben wel met de was enzo bezig want de kids gaan naar pake en beppe op de camping en die moeten ook weer wat schoons en fris mee hebben in de koffer. Tomman en ik gaan morgen denk ik lekker boeken en cds kijken en uitzoeken (vinden wij leuker dan kleren kopen) en daarna lekker lunchen. We hoeven de kids dan pas zondag op te halen en ik vind dat wel heel erg lang eigenlijk, dan mis ik ze al heel erg. Maar goed morgen wordt het wel leuk, o ja Marieke beterschap!