Hoi iedereen, Wie kan mij helpen? Want hoe moet ik het hele 'smep-programma' doen als ik eerst moet wachten tot ik op CD11 een follikelmeting heb gehad? Stel dat we dan op CD11 gaan klussen, met het idee van eerst om de dag tot er een pos.ovulatietest komt. Maar stel dat dan de volgende dag de ovulatietest aangeeft dat de eisprong er aan zit te komen. Dan komt het er dus op neer dat je dan 4 dagen achter elkaar aan het klussen bent. Maar dan is het zaad toch helemaal niet goed meer...? : Dus wie heeft een voorstel/idee hoe wij het nu aan moeten pakken? Groetjes, Hanna
@ Lola: ikhoop dat je inderdaad weer snel terug kunt naar de gyn voor een mooie echo van jullie garnaaltje! En dat die dan lekker goed blijft plakken! Meis ik gun het jullie echt van harte na zoveel rondes en zoveel MK! En tja, je lijf zal best wel van de rel geweest zijn na 3 MK's en dan nog het idee hebben dat het melk moest produceren... Je oer-moeder gevoelens zijn blijkbaar heel sterk! Hopelijk trekt dat snel een mooi kindje aan! Liefs!
@ Julita: nou, dat had je best verdient hoor, zo'n middagtukkie! Je hebt zo veel meegemaakt de laatste dagen! Alles weer goed met je man? En je gaat toch morgen ofzo al naar Parijs? Rustig aan, ondanks dat je veel moet doen... en dan nog dat rare slijm verlies? Nog steeds of weer een beetje tot rust gekomen? @ Hanna: maak je geen zorgen! Het gaat erom dat je heel regelmatig SMEP't en na je positieve ovu test net een beetje meer. Die laatste (twee) keer is je eisprong waarschijnlijk al geweest en was er ongetwijfeld nog wel een voorraadje gezonde sperma cellen actief om je ei te bevruchten! Dus neem het met een korreltje zout, dat doen we allemaal (ik nam een heel pak zout door alleen drie dagen voor mn ei te SMEPp'n en zoals je ziet, heeft ook effect gehad (terwijl het met SMEP ook al eens gelukt was... maar toen weer mislukt). Het is maar een methode... zekerheid heb je nooit! Succes en hopelijk is het snel raak!
@Hanna: begin gewoon om de dag vanaf dag 8. Na je fm opdag 11 weet je al beter hoe groot je eitje is en wanneer je 'm kan verwachten. Dan kun je wel verder zien of je om de dag door kunt of misschien een dagje extra over moet slaan. Zo doen wij het nou ook. Ik gebruik de fm als ovutests!
Ja, maar wat als er nu blijkt dat je 3 of meer eitjes hebt die aan het groeien zijn? Heb ik 1x gehad. En toen mochten we er 'niks mee doen'... Dus dan zul je het toch eerst af moeten wachten...?
Hallo, even snel tussen door. Ik wil niemand valse hoop geven (tom en marieke) maar zojuist las ik een verhaal van iemand die ook getest had met CB digitaal en die gaf aan niet zwanger, maar ze had ook streepjes... Na eenpaar dagen bleek ze wel zwanger! http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... r_id=11556 Hier een link van haar foto's. Je ziet het teststaafje van de CB steeds duidelijker worden! SORRY!
@g4b, mannetje is weer helemaal in orde! Hij heeft me wel laten schrikken zeg... Ik pak morgen ochtend de trein om 7 uur en dan meteen die dag lekker nog lunchen met mijn zus en die avond eten met mijn 2 van mijn beste vriendinnen. Over de spotting; Het is dus nooit genoeg geweest om echt spotting te noemen. het was omdat ik het checkte dat ik er achter kwam. Bruin slijm dus. Begon op 9 dpo en was op zijn donkerst op 10 dpo. Ik heb het nu nog, maar het is wat minder donker dan zaterdag. Ik heb nu wel hevige pijn in mijn onderrug. Zo'n heel stijf gevoel. Verder de hele tijd hartstikke moe. Normaal gesproken (sinds ik prog neem dan) heb ik op 11 dpo pas bruin en toen werd ik een keer op 14 dpo ongi en een keer op 13 dpo ongi. Zo was ie....
toch apart Julita dat het dan niet doorzet. Wordt dus tóch nog spannend de komende dagen bij jou! Stijve gevoel is trouwens weer niet zo'n goed teken he?
die onderrug is niet zo goed he? lijkt toch wel veel meer op een heftige ongi die om de hoek zit... Morgen weet ik vast meer. ben zo blij dat jou ei lekker is gaan groeien!
zooooooow heb m'n nieuwe thermometer ff uitgeprobeerd. Kids hadden m'n ouwe 'gewassen in bad' en toen deed íe 't niet meer! Raar he?
Mijn onderug doet ook regelmatig pijn maar heb ik nooit als ik ongi moet worden het zou heel goed een zwsymptoom kunnen zijn...
@Julita: ikke ook zo blij dat ei is gaan groeien! Mannetje maakte zich al zorgen dat íe dan misschien niet meer mocht smeppen tot woensdagavond laat! hihi...heb 'm maar ff gezegd dat we vanavond ook heus wel mogen nog! Heb 'm ook nog gevraagd of íe het een probleem vindt dat we nou woensdag avond 'verplicht' moeten doen. Weet je wat íe zei? "ik wil niet stoer doen hoor, maar dat maakt me nou echt helemaal niks uit! Snap ook eigenlijk niet dat andere mannen daar wel moeite mee zouden kunnen hebben. Sex is toch altijd leuk!" hihi mijn mannetje
leuk je mannetje tezzz. @tom , ik heb het ook niet elke maand ofzo, maar er staat me wel iets bij dat ik dit eerder heb gehad, en ik ben nog nooit zwanger geweest dus...Maar wie weet?
overigens heeft mijn mannetje er ook nooit moeilijk over gedaan als het moest voor een sl test of wat dan ook. Hij heeft een beetje hetzelfde idee als die van jou.
@Julita: hihi dat vond ik dus ook van die zaadjes die ingeleverd moeten gaan worden (misschien). Ik moet elke keer met de benen wijd, mag jij ook wel wat genants doen hoor!