kind baren? vertel mij wat! Nou...ik moet zeggen dat ik de zwangerschappen als vele malen zwaarder heb ervaren dan het daadwerkelijke baren van de kids. Die waren er vlug genoeg uit!
om de een of andere vage reden is mijn prog nu al op, maar dat kan helemaa niet want ze geven me altijd genoeg voor 14 dagen en dat zou dan pas woensdag avond zijn. Plus dat ik nog over had van de vorige maanden. DAt betekend dus dat ik een stripje pillen ergens in een tas heb gedaan om ze bij me te hebben ofzo en kan ik ze nu niet meer vinden...lekker is dat.
hmmm alles nog eens nazoeken? Misschien in een doos gestopt voor CA? Raar zeg. De kids moeten naar bed, maar ze hangen nog steeds in de speeltuin was ook zulk mooi weer vandaag hier! Maar nou moeten ze echt naar bed! Laila moet morgenochtend ook nog naar de schoolarts Laterrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Hmmmm, dat moet goed zijn hoor! @ Julita: wat vreemd zeg dat ze weg zijn! Idd, wat tezzz zegt wie weet ergens in een doos! @ Tezzz en Julita: mijn mannetje is niet zo van het verplichte! Hij is ook niet zo van elke dag! Beetje jammer, maar goed, ik ben het gewend nu!
als die pillen in een doos zitten dan zijn ze dus nu onderweg naar california... laat maar, ik heb net overla gezocht en nergens te vinden.
goedeavond dames... was ik weer..ppfff heb niet alles terug gelezen hoor! maar iig... ikdus... dan ben jij gewoon ook zwanger hihi beastie das heftig! hopelijk blijft alles goed gaan met de kindjes verder alle mensen met steekjes/krampjes/rugpijn enz allemaal roze hoor kom op! ik dus ook... ik heb ook weer wat steekjes in mn vagina zo ongeveer daar hahahah word er gek van... als ik morgen toch ongi word ga ik huilen hahaha
omdat mn nod morgen is wil ik woensdagochtend weer gaan testen... dus ik hoop echt dat ik morgen niet ongesteld word! en wanneer ga jij testen julita
hahaha, tja als ik nou echt morgen niet ongi wordt (wat mij wel heel waarschijnlijk lijkt) dan doe ik graag laat in de middag een testje want ik heb een diner met vriendinnen en als ik geen wijn neem heb ik een paar dingen uit te leggen. Daar heb ik even geen zin in nu.
nee dat kan ik me voorstellen.. naja we zien t allemaal wel.. ik ga me maar voorbereiden op een ongesteldheid dan kan t alleen maar meevallen... dus ik ga nu een sigaretje roken (nee cynthia je bent echt niet de enigste!) als ik een echte posi test heb dan stop ik pas
@ tom ik deed op zaterdag 4 augustus een test, daar kreeg ik een heeeeeel vaag streepje op, pas na een paar uur ofzo. Dus dat was negatief. Toen maandags nog een, nog zo'n zelfde vaag streepje (achteraf gezien was hij wel ietsjes duidelijker), dit keer na een half uur pas. Op dinsdag 7 augustus vrijwel direct een licht maar duidelijk streepje. Maar ik had mezelf op maandag al voorgenomen om - zolang ik niet ongi werd - iedere dag een test te doen totdat hij echt positief werd ohhhh ik hoop echt dat van de week een aantal meiden hier een andere banner kunnen gaan uitzoeken!
mocht je zwanger zijn, kun je nog makkelijk een wijntje drinken morgen hoor, pas na een week of 6 kan de alcohol bij je kindje komen
ja , is dat echt zo? Ik durf dat gewoon niet zo goed aan...Maar ik zie idd sowieso wel hoe ik me morgen voel. Krijgen wij nog een laatste buikfoto te zien voordat we de beeb direct te zien krijgen?
Julita: ooooh ik hoop zo dat je niet ongesteld wordt! Marieke: dat geldt ook voor jou! Ik wordt toch een partijtje verdrietig van het niet roken! Grrrrr..... Ik ga maar vroeg naar bed! @ Mielenl: dus jij zat in de zenuwen op mijn verjaardag! (zondag 5 aug. toen de mussen dood van het dak vielen!)
zwangere meiden: klinkt het bekent voor dat als je iets eet dat je buikpijn krijgt daarna? Maakt niet uit wat. (zal wel niet, ik ben nu wel heel hard aan het zoeken)
geen idee julita... echt niet... ik weet wel dat als ik nu geplast heb een beetje steekjes heb in mn buik... hahahahahaha maar ja of dat wat is