hahaha ja erg he! de mensen hier zullen onderhand wel knetter gek worden van ons "gezeur" hahahaha ik merk dat ik alweer gestart ben met slipstaren... meestal heb ik de avond voor mn ongi spotting maar tot nu toe gelukkig nog nix te zien
dan moet ik echt nu mijn tas inpakken... (ik gooi er mss wel een paar ovu tests in voor de zekerheid)
hihi julita! suc6 met pakken.. doe er meteen wat zw testen in tom erg he! BAH! kunnen we de tijd niet vooruit spoelen!
Whahahahaha, ik wordt niet gek van jullie hoor! Ik vind het helemaal spannend! (houdt me wel van het roken af! ) Julita hoe is het met je afscheiding?
hihi ja echt super knap van je dat je gestopt bent! ik ben veel minder gaan roken.. normaal rookte ik een pakje per dag maar sinds een paar maanden rook ik nu tussen de 5 en 10 sigaretten op een dag... heb zelfs dagen ertussen zitten van 3.. dus ben ook best trots al hahahaha
Marieke ik heb net die site van jou gelezen das best vreemd allemaal. Maar mijn ovutest was vanmiddag niet positief. Helemaal niet zelfs. Die cb digitaal had een duidelijk streepje en een zelfde streep maar dan onduidelijker. Ik krijg morgen een predictor test weten jullie iets van de betrouwbaarheid van de predictor?
@ Marieke: dat is ook heel knap van je hoor! Ik heb dat ook geprobeerd maar dan ben ik echt te obsessief bezig met op de klok kijken of ik alweer mag! Ik moet nu gewoon wel, ik heb echt last van mijn astma nu... 1 kleine traplopen en mijn longen piepen!
hmmm nee die test heb ik geloof ik nog nooit gedaan hahaha ik weet t ook niet met die streepjes hoor.. als ik morgen ongesteld word dan weet ik iig dat er dus gewoon streepjes kunnen verschijnen terwijl je echt niet zwanger bent hihi ik moet altijd eerst zien dan geloven....
Ik zou nu ook wel willen roken alleen dat doe ik eigenlijk nooit meer ik kan echt alleen op feestjes roken. En dat doe ik een jaar ook al niet meer.
@ Tom: een predictor test heeft veel meer hcg nodig om iets te kunnen aantonen! Betrouwbaar zijn ze wel, maar waar ik met een DA test knallende 2de lijntjes had 1 dag voor NOD had ik met een predictor 2 dagen na NOD een heel vaag lijntje!
ik moet ook toegeven dat door de stress van t wel niet wel niet.. ik vandaag ook al iets meer gerookt hebt! dubbel slecht maar jeetje wat word ik hier gek van haha dan denk ik laat die spotting nou maar kome dan weet ik iig waar ik aan toe ben
ik drink de hele dag al super veel om maar zo vaak mogelijk naar de wc te kunnen. Ik ben echt heel goed bezig.... Afscheiding al een hele 2, 3 uur niet meer gecheckt...wow een record
@ Tom: dat is pas ideaal roken, mijn oudste broer kan dat ook! Of als hij bij mij op visite komt rookt ie een halve sigaret! Echt knap, dat wil ik ook! @ marieke: ja ik ga er nu echt voor deze keer! heb er ook zin in, om gewoon rookvrij te zijn! Niet meer stinken, meer lucht, geld over en ik kan zo wel doorgaan!
@ Marieke: kan ik me voorstellen! @ Julita: hahahaha, zoveel mogelijk drinken om maar te kunnen slipstaren! En wat goed dat je al zolang niet gecheckt hebt!
Lekker dus ik krijg morgen die predictor test in de bus.Ik ga hem woensdagochtend doen. Ik heb van iemand een lange lijst met zwangerschapsverschijnselen toegestuurt gekregen en hellup dat heb ik ook bijna allemaal!
pfff verdenk nog steeds die crouqe Madame uit Parijs ervan dat ik smiddags en s'avonds flink moest overgeven