hihi die beastie! ja tom ik heb ook wel last van wat dingen.. - -steekjes soms lichte krampjes onderin de buik.. meer bij mn vagina dan echt in mn buik... -heb gevoelige tepels (maar ja dat heb ik ook als ik ongi word haha) -heb t echt de hele dag door koud.. heb ik nooit -ben moe.. maar ja vind je t gek van al dat stressen over die rottest hahaha -heb af en toe pijnlijke steken in mn borsten aan de zijkant zeg maar richting de oksel (geen idee of dit er ook maar iets mee te maken heeft maar dacht zet t er maar bij hahaha)
@Marieke: je borstspier bedoel je? Dat had ik vreselijk erg de eerste drie maand van m'n tweede zwangerschap! (maar wil je niet gek maken )
Ik ben af en toe misselijk, en ik heb trek zo nu en dan heel erg zeg maar vreetbuien, en ik ben ook erg moe...
hahaha nou tom dan hebben we t zelfde.. zijn we gewoon samen zwanger tezzzz maak me ff nog gekker hahahaha ik heb t niet steeds maar af en toe een beetje een spierpijn achtig gevoel aan beide kanten... en dat zal dan idd wel de spier zijn van de borst naar de oksel ofzo hahahahaa
mijn eitje doet vast heel hard z'n best. Heb me daar nare steken onderin m'n buik! Alleen nu niet echt rechts maar in het midden wat dat nou weer te betekenen heeft? Lieverds, veel succes met het doorkomen van de nacht met al die zwangerschapssymptomen! Ik ga lekker nog ff tv kijken en daarna een vroege smep doen denk ik Tot morgen! Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
woeiii go eitje van tezzz! lekker aan de smep meid tot morgen! wij komen de nacht wel door met ons "gezeur" hihi
Tom, dat moet goed zijn hoor. Morgen ochten die ovutest doen, dat moet volgens mij geen kwaad kunnen. En predictor heeft meer hcg nodig. Marieke, test morgen ochtend please please please. Ik kan niet tegen de spanning hoor. Julita, veel plezier in Parijs enne PUPO PUPO. We worden niet knetter van jullie "gezeur" hoor, ik kan alleen niet tegen die spanning haha. Ben er weer vandoor, fijne avond.
hahaha neeee morgen moet ik ongesteld worden dus woensdag pas testen.. heb er al teveel geld doorheen gejaagd en morgen weer zon vage test en ik word helemaal gek hihi mag ik al naar bed? is t al woensdag?
Julita: hoe komen wij er nou achter of je zwanger bent of niet? Wanneer kan je achter de computer! Whahaha, ik hou er niet van om in spanning te zitten hoor! Veel plezier in Parijs! Nou dames, ik ga slapen! Ik hoop dat ik beter slaap als vannacht en morgen weer een nieuwe frisse dag, met hopelijk meer lucht! (ljkt net een bejaarde!) Slaap lekker dames!
hartstikke bruin slijm, maar geen spotting... schiet niet veel op dus. Ik kan verder bij mijn zus gewoon online hoor dus geep probleem!
Avond! @ Marieke: koud is echt een indicator... Ik stook het hier op tot tropische temperaturen en dan zit ik met twee truien aan nog te bibberen.... en ik had het ook nooit koud! Dus ik duim dat het roze wordt bij jou! En bij julita en tom! (ben ik nog andere bijna NODders vergeten?) Ik ga slapen, herstel, in mn bed liggen, meestal ben ik zo moe dat ik niet kan slapen! Liefs en tot morgen! ps. en ik ben de hele avond misselijk... bleh.. tegenwoordig steeds vaker, als voordeel dat als ik overdag ergens heen moet dat wel relaxter is!
das minder go4baby dat je zo misselijk bent! maar opzich wel een goed teken ja ik heb t al een paar dagen ijskoud. ben ook moe .. heb echt t idee alsof t al 12 uur is.. dus denk dak zo es een hete douch neem en naar bed ga... ofzo... hahaha
ik moet nogsteeds mijn tas inpakken. Er was een goeie film op tv... ik heb het niet koud, maar ik ben wel heeeel erg moe de hele tijd.