Goeiemorgen! Al nieuws hier? Julita, ben nu te laat, je bent net vertrokken, maar toch: fijne reis! Tom, Marieke, hoe is het vanochtend met jullie?
Goedemorgen allemaal! Ik moest flink bijlezen. Jullie maken eht wel spannend. En stel dat er bij iemand spotting doorkomt (war we niet van uit gaan) dan mag je best hier een potje janken want dat is echt niet fijn. Ik kom straks snel even terug. Doei
Moge.....goede reis Julita! Veel plezier in Parijs! enne duimen nog steeds voor je! Nou Marieke test pas woensdag dus daar verwacht ik geen streepje van
goedemorgen allemaal, zo ik ben dr ook es vroeg bij! werd om half 7 kotsmisselijk wakker.. ja vind je t gek als je je al 3 dagen gek loopt te maken temp is vanmorgen als een gek gedaald en weer gestegen en weer gedaald hahaha heel vreemd... omdat k zo vroeg wakker was dacht ik kom ik temp vast om te kijken, dat was half 7. toen was mn temp 36,5... zo laag heb ik m nog nooit gehad, nog niet eens bij een eispong ofzo hahaha ja misschien 1 keer maar zeker niet aan t einde van mn cyclus. ik verder nix gedaan stil gelegen en om half 8 weer getempt... toen was mn temp 36.9 ...dus opzich mooi want heb op mn nod altijd 36.8... maar goed toen tempte ik dus om 8 uur (zoals ik dus bijna altijd doe) en toen was die weer 36.7... dus snap er nix van. met zon lage temp word t natuurlijk nix! normaal had ik allang spotting moeten hebben of ongesteld moeten wezen maar tot nu toe nog nix...zelfs geen erge ongikrampen ofzo... dus pleaseeeeeeee! laat t weg blijven! zo einde ego moment. julita meid goede reis! en veel plezier in t o zo mooie parijs! ikdus, nee hoor pagina doet t gewoon hier!
Knuffff Marieke, niet leuk die onzekerheid! Maar toch he, laten we vandaag maar even afwachten...hoe moeilijk ook! Ja Ellen..ffies meer dan 2 maanden in the middel of the summer heb ik gewoon minimaal 16 weken "vrij"
hmm oke dan ligt het gewoon aan het internet hier, gek. Pfff jij weet de spanning wel hoog te houden. Gewoon testen meid!
gaat hard beastie lekker hoor 2e smep mama alweer pfff gaat hard! ik weet t ... kunnen ook niet meer doen als wachten nu. gelukkig ga ik de hele dag met een vriendin op pad dus dan komt t wel goed! hoef ik niet steeds te denken!
Ik was vanochtend na het douchen misselijk. Nog geen spotting niets. Ik ga morgenochtend een test doen. Ongi krampen zijn nu weer wat voorbij..... Het blijft gewoon heel spannend hier.
hahaha ja t zelfde dus als hier tom! we zijn lekker bezig zo met zn 2! ben zo benieuwd hoe t met julita is! tezzz hoe is het met je eipijn?
nou ik heb zo mn momenten dat ik erin geloof. als je ziet waar ik last van heb enzo (ow ja heb ook een loopneus hahaha) maar als ik dan mn temp zie en dan steeds in mn hoofd hoor, niet naar de lijntjes kijken... dan weet ik t zo net nog niet... ik ga ff wat eten want ook ik ben nog steeds wat misselijk!
Goedemorgen! @ Tom en Marieke: ik mompel de hele tijd roze toverspreuken voor jullie! Nog minder dan 24 uur en dan weten we het hopelijk! Ik heb wel zin in een roze feestje! @ Julita: en jij ook roze natuurlijk in Parijs! Fijn dat je straks je zus en je vriendinnen weer ziet! (en ging er niet een testje gedaan worden, duimen staan op hoogste stand!) Ik ga douchen, aankleden en dan keihard aan het werk! Ben er vanavond wel weer! Dag lieve allemaal!
Hallo lieve meiden, Ik heb nu helaas niet veel tijd maar ik wilde jullie ff laten weten dat de spotting weer begonnen is en mijn temp dramatisch gezakt is dus geen reden om meer te testen. Ik ga er vanuit uit dat ik vandaag al ongi word! En anders morgen wel.... Ik zal straks alles weer bijlezen...
OK hier misselijk en geen buikkrampen meer. TEZZ Voor mij is het weer tijd om mijn huis te poetsen dat ga ik nu ook doen....