Ahhhhhhhhh! Veel te lang weggeweest hier! En was dit topic nog bijna kwijt ook! Heb heel veel terug te lezen en ik hoop dat er ondertussen al een hoop SMEPpers zwanger zijn.. Sorry meiden.. maar tis momenteel nogal chaotisch hier. Heb dit echt wel super gemist! Ik probeer nu weer helemaal bij te blijven. Liefs
Tom volgens mij verandert dat telkens als je ik weet niet hoeveel berichten hebt getypt. Dat wordt volgens mij automatisch gedaan. Maar je kunt dat zinnetje ook zelf wijzigen bij je profiel, dat hebben de meesten gedaan volgens mij. Tom en Marieke, jullie maken het wel spannend. Julita, veel plezier in paris!
Hee dames! Wat is het hier spannend! Ik heb zo'n idee dat we er morgen roze bij hebben! Duim, duim, duim..... Wieffie, balen van die spotting, maar alles is nog niet verkeken. Wie weet hoe het loopt. Maar voor het geval je ongi wordt: neem een baaldag, dat heb je dan wel verdiend. Ik ben weer lekker voor APK geweest vanochtend. Het zag er allemaal perfect uit: hartje klonk mooi, baarmoeder was goed gegroeid en gewicht gaat langzaam omhoog. Alleen heb ik wel een beginnende bekkeninstabiliteit en dus moet ik voorzichtig doen..... Verder nog meer ex-man-nieuws, maar dat is een lang verhaal en ik ga nu eerst lunchen!
@CynthiaB Lekker dat de beeb het goed doet! Maar m.b.t. ex-man verhalen heb ik geloof ik een hoop gemist? @Beastie HI! Tsja, je hebt lekker druk en lekker druk. ik ga maandag ontslag nemen en d'r zit misschien nog een verhuizing aan te komen ook. Kzag even door de bomen het bos niet meer. Maar er is hoop! Heb een leuk aanbod gekregen voor een nieuwe baan in het westen en ook een optie voor wanneer ik verhuis naar het Noorden.. komt allemaal op zijn pootjes terecht. Maar hoe is het met jou?
SC: jonge jonge het houd niet op he met die ex van je... Voor hem geldt dus zeker: You don't know what you have, till it's gone....
Sc, haar man heeft inmiddels spijt! Hier gaat het goed...zit alweer aan de zw-gym Met het gevolg dat ik er vannacht over gedroomd heb 8) ...We moesten Abseilen, met een kabel over een ravijn met wolven, en voor het ijsklimmen werd ik wakker en we kregen alleen koffie te drinken **lust ik al 33 jaar niet!** Wat kan een mens dromen Maar zw-gym is mischien wel wat voor SC en haar bekken....ideetje?SC? (snap ook wel dat je hoofd er niet naar staat...) fisio? Goed...je maakt me wel ietsiepietsie nieuwschierig betreft ex-man hoor!
Cynthia, misshien moet je even naar de cesartherapie ofzo voor tips mbt tot je houding, want als het doorzet ben je verder van huis. Vooral omdat je dadelijk de sleutel van je huis krijgt, dan ga je stiekem toch meer doen en heb je hartstikke druk waardoor je kans hebt op meer pijn.
Zw-gym, ja, ik heb me opgegeven voor een cursus zwangerschapsyoga en die begint in mei ergens. Daar heb ik wel zin in. Verder zal ik toch die Cesar-mensen maar eens bellen voor tips ofzo. Beter voorkomen dan genezen. Nou, gisteren heeft mijn man dus gebeld en we hebben heel lang aan de telefoon gezeten. Hij huilde dat hij me zo miste, dat hij nog van me hield enz. enz. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik niet weet wat ik daarmee moet. Ben ook wel beheerst gebleven, geen tranen, heel feitelijk. Maar het voelde ergens ook wel goed om met hem te praten. Vandaag stelde hij voor om een 3d-echo te laten maken, en dan zou hij betalen. Ik wil wel graag een 3d-echo maken, maar om hem alles te laten betalen, daarbij zit m'n trots toch wel in de weg eigenlijk.
Pff CynthiaB, echt een mannenactie hoor... En ik zou ook niet weten of ik hem dat zou laten betalen... Heb je hem nog wel recent gezien? Of is dat ook al even geleden?
Poe ... moeilijk hoor! Vind dat je sterk in je schoenen staat! Petje af voor SC. Zeg die Ceasar-mensen zijn niet de mensen van de salades hé! Voordat je eet ideeen krijgt!
Hahha Beastie SC wat moeilijk zeg meis, je bent er natuurlijk nog helemaal niet overheen en het makkelijkste is nu gewoon te zeggen nou we proberen het weer.... En dan...het lijkt mij dat je altijd denkt dat hij dan zo weer kan opstappen. Wat een dilemma's Je moet idd wel heel sterk in je schoenen staan... Normaal zeg ik altijd doe wat je hart je ingeeft maar misschien is het verstand nu een betere optie ?
@ SC: poeh, dat is wel heftig allemaal. Wel goed dat je hem zijn verhaal hebt laten doen. Mannen zijn vaak toch wat minder makkelijk in hun gevoelens uiten. Dus ik vind het van hem ook wel een grote stap. Ik vind dat je je goed hebt opgesteld door rustig en feitelijk te blijven. En misschien is het wel goed om af en toe de tijd te nemen om met elkaar te praten en dan is door de telefoon in eerste instantie wel wat makkelijker. Jullie worden tch straks allebei ouders van hetzelfde kind. Er is nog een lange weg te gaan maar ik hoop dat die niet heel heftig wordt, wat de uitkomst ook zal worden! Een hele dikke knuffel! En wat betreft je bekkeninstabiliteit: doe als je blieft heel erg rustig aan, want inderdaad beter voorkomen dan genezen! Want het kan heel heftig zijn. Ik was vrijdag bij een oud-collega en zij heeft er verschrikkelijk veel last van. Ze staat er alleen voor (bewuste keuze) maar heeft erg veel pijn en haar kindje (4 mnd) wordt natuurlijk steeds zwaarder. Dus beter te weinig doen en veel hulp inschakelen! @ de rest... grrrr NS......
sluit ik me bij aan! Deze situatie was al zo moeilijk, helemaal met de kleine op komst. En nou nog weer hete kolen op het vuur. Poosje afstand nemen lijkt me nog helemaal niet zo'n slecht idee! En als je wel met hem weer verder wilt, ga dan stapje voor stapje. De situatie is veranderd en is niet meer terug te draaien. Goeie middag overigens! Laila is gezond bevonden bij de schoolarts! Volgens haar groeicurve is ze zelfs wat afgeslankt! hihi wie had dát kunnen denken Vanmorgen ook eindelijk onze tuinman (oftewel m'n vader ) weer gezien! En m'n moeder was ook mee, dus gezellig gekeuveld vanmorgen over vanalles en nog wat (NIET over onze kinderwens dus, hou ik lekker toch nog ff voor onszelf! ) Kids zijn weer naar school, dus kon eindelijk weer achter de pc duiken. Jippie! dat was trouwens om 13.25 al moest eerst m''n mail nog doorspitten Eipijn komt in vlagen. Had er gisteravond veel last van, vandaag (nog) niet. Wordt tijd dat íe geweest is, kan ik eindelijk weer aan de schoonmaak hier! Ik las dat er onderhoud wordt verricht tussen Utrecht en Amsterdam? Niet zo mooi! Enige voordeel is dat we dan wel bijna allemaal verlaat zijn! hmm.
Thanks voor de reacties iedereen, ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar één ding weet ik wel heel zeker: het gaat niet gelijk goedkomen nu hij daar misschien wel weer klaar voor is. Want eigenlijk heb ik het - afgezien van het verdriet doordat ik hem toch mis na 8 jaar samen - best naar mijn zin in mijn nieuwe leventje. Ik kijk uit naar mijn eigen huisje, ik ben weer sociale contacten aan het hernieuwen enz. enz. En ik weet niet of ik die vrijheid wel wil opgeven door terug te gaan. Dus ik zie het in ieder geval voorlopig niet gebeuren.