Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Heel goed SC!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    SC: Heel goed, en de meeste relaties beginnen toch dat je ieder in je eigen huis woont.. en dan LAT en soms dan gaat samenwonen... dus...mogelijkheden genoeg ;)

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik heb heel veel respect voor jou CynthiaB, je hebt rustig en gedecideerd gesproken met hem dat vind ik echt heel knap.
    Ik kan je goed begrijpen als je zegt dat je eerst het fijn vind om eerst je eigen leven op orde te krijgen. Petje af!

@Tezz heerlijk je eigen prive tuinman op visite mijn vader doet ook vaak klusjes voor ons.

@Mijzelf ik zou poetsen maar ik ben hartstikke moe :( op de bank in slaap gevallen. Ik was gisteravond wel laat (acda en de munnink bij pauw en witteman) mischien dat ik daarom moe was maar het kan natuurlijk ook lekker een zwangerschapsverschijnsel zijn..... :rolleyes:
    Toen ik opstond was ik wel misselijk....
    :)
    Hier is ondertussen een kleine crisis gaande een klant van tomman heeft een nieuwe printer gekocht voor een heleboel euros. Maar nu hebben ze telkens storing met dat ding.
    Mijn man is bang om de klant te verliezen en moest in mijn oor even zijn frustraties kwijt (belde mij op en heeft een paar keer hard gevloekt)
    Ik hoop dat het allemaal weer wat los loopt.

Nu kan ik kiezen om nog wat te forummen of die hele grote bult was op te vouwen.
    En eigenlijk moet ik ook nog boodschappen doen.....
    Of vanavond maar chinees? predictor is ook binnen trouwens...

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    yep, zoals ik al zei: stapje voor stapje...;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: wat een keuzes! De enorme stapel was hier heeft m'n moeder opgevouwen vanmorgen :rolleyes: ! Scheelt mij weer werk! (wel jammer dat dat ook het enige huishoudelijke werk is wat ik niet erg vindt om te doen :rolleyes: ;) )
    Als ik jou was zou ik nog ff gaan forummen! Even relaxen mag heus wel! Neem vast je rust, want je klinkt wel een beetje zwanger :rolleyes: :) ;)

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) ja, ik sluit me aan bij Tezzz :)

Maar ik maak me uit de voeten. Heb de hele dag alleen maar mailtjes gestuurd en hier gekletst... dus nu echt aan het werk. Moet een boel doen en vriend is zo weer terug. Valt zo op als ik niets af heb... :oops:

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) komt me vaag bekend voor Go4baby! :) (Ik ga ook meestal in het allerlaatste halfuurtje nog ff vlug vlug door het huis zodat het er tenminste nog een beetje op lijkt dat ik wat anders heb uitgevreten dan op het forum hangen!)

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha zo werkt het idd vaak wel. Als ik woensdags vrij ben heb ik dat ook...
    Maar morgen moet ik (wederom) STRIJKEN...
    al die k*t bloezen van mannetje en mijn eigen mooie bloezen ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Heb al vanalles op het programma staan voor morgen, maar denk dat daar weinig van terecht komt want voor alles staat op mijn lijstje: uitslapen! Enige kans die ik heb deze week!
    Trouwens, we moeten morgenavond een zo laat mogelijke smep maken, dusseh...kan m'n slaap goed gebruiken! ;)

Potverdrie...alweer tijd om de kids op te halen. :( Zit je net lekker, moet je weer opstaan!

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    hier sluit ik bij aan....

Dus ik lijk wel een ietsie pietsie wietsie zwanger heeft mijn opa toch een goed woordje voor mij boven gedaan?

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: jouw opa heeft vast een prachtwoordje voor jou gedaan! Jij toch ook voor hem? ;)

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tom, mijn best vriendin raakte enkele dagen na het overlijden van haar omaatje zwanger en ik ben binnen een week na het overlijden van mijn omaatje zwanger geraakt. Wij denken ook dat onze omaatjes iets moois voor ons geregeld hebben ;).

SC, goed gedaan. Het lijkt me erg moeilijk om gedecideerd te praten terwijl er zoveel emoties meespelen. Je moet het inderdaad gewoon rustig aankijken, je hebt alle tijd. Dan kun je er ook nog goed over nadenken.

13. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

heb een alternatief.. fok ns :p

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    :oops: bedankt!

15. tom ja jou opa heeft je gewoon een prachtwondertje gestuurd!

cynthia, you go girl! denk nu maar eens even lekker aan jezelf en je kind.. en luister vooral naar wat JIJ wil! :D

rainstarr welkom terug! :D

wieffie mooi balen meid :(
    dikke knuff!

hier vanmorgen eerst naar zutphen geweest met mn vriendin...
    daarna naar de intratuin en toen nog even naar de ikea... in de ikea dacht ik echt dat ik van mn stokje ging zo moe was ik en zo warm was t daar...
    verder kreeg ik in de intratuin opeens giga ongi kramp.. dus ik dacht meteen dat ik zwaar ongesteld was geworden..
    nix..
    tot nu toe nog steeds heel af en toe wat lichte krampjes maar nog nix te zien... zal vanavond wel komen dan...
    ben doodmoe ga zo ff op de bank liggen denk ik..
    maar denk dus dat t game over is...
    was dan toch t ene streepje ingedroogd (kan dan dus toch binnen 1 minuut en roze) en was dat andere lijntje toch nergens goed voor ...fopper de fop!
    we wachten nu maar op de duivels!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Marieke PUPO PUPO PUPO hoor!

17. ja ik weet t maar voel me zo lamlendig en moe... en echt met vlagen die krampen... ik ben gewoon bang dat ik weer te vroeg gejuicht heb

18. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@marieke thnx! Ik had afgelopen keer ook een rare test, maar het zou toch nog best kunnen zijn dat je zwanger bent? ik blijf voor je duimen!

19. dank je dames ik ga nu ff languit op de bank!
    tot strax!

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nee Marieke we hebben afgesproken dat we samen zwanger zouden zijn niet de hoop opgeven hoor!

Trwns zeker een leuk dagje gehad ...
    Had ik ook wel kunnen gebruiken....hmmm

Deel Deze Pagina