MMMiddag! Eerst even hard mijn mail bijgewerkt . Marieke, spannend, ongikrampjes zonder ongi Tom, je test binnen... en morgenochtend testen? Hier inmiddels flink doorgebroken... op naar ronde 16! Heb vandaag aan mijn direct leidinggevende verteld dat we bezig zijn en in de medische molen beland zijn... kreeg voor dinsdag gelijk de eerste 3 uur vrij en hoef geen officieel verlof op te vragen als ik naar het ZH moet, mailtje aan hem is genoeg . Wel eng dat "school" er nu van weet... (heb het hem wel in vertrouwen verteld, dus eigenlijk weet alleen hij het, maar toch...)
ik heb zin om te huilen...ben zooo moe..en mn hoofd knalt uit mekaar.. moet nog zoveel doen...keuken opruimen, stofzuigen, verzinnen wat we gaan eten, koken...vanavond om 19.00u komt iemand van de rvs...heb ik zo geen zin in... blerggggg nou ik ga maar weer lam op de bank hangen...de rest komt zo wel als mn hoofdpijn is gezakt
Tjee, dat klinkt flink beroerd Marieke... probeer rustig aan te doen.. Ok, nu ga ik ECHT boodschappen doen.
Niet ziek worden Marieke.. Hoera er is een doorbraak in mijn mailbox. Wat ontzettend flexibel en snel geregeld. Ik ga zo lekker naar huis. Vanavond heerlijk bank hangen tegen mannetje aan, die moet me masseren want heb last van nek en schouder. PS hebben jullie jezelf wel eens gecheckt op www.wieowie.nl ? Er zijn bazen die hun sollicitanten hier eerst op checken.... Ik kan mezelf niet terugvinden dus dat is dan weer goed
ellenk heb net ook even gekeken.. ik sta er wel een paar keer op... op hyves kan je me vinden, op schoolbank en dat was t geloof ik.. hihi
eehm rainstarrr kandidaten voor wat sorry ben moe en heb hoofdpijn maar heb ik nu iets gemist? hahaha
mijn werk is het headhunten van potentiele nieuwe medewerkers voor grote ICT bedrijven wieowie is o.a. een handige tool.
ja dat is t dan zeker ja ja hoorde dat de belastingdienst ook al je dingen checkt zoals je hyves enzo hahaha
mmmm ik weet niet.... Het werving en selectie mevrouwtje die mij heeft gecontact voor deze nieuwe baan vertelde dat ze ooit eens bij een opdrachtgever moest praten als brugman omdat ze een kandidaat had die een vogelaar is, en men dacht dat het een suffert was.... Het werkt voor mijn gevoel vooroordelen in de hand. Rainstarrrr wat doe je dan met die info? Daar ben ik zo benieuwd naar, keur je daar dan mensen op af?
Ik lijk heel intelligent als je op die site kijkt... heb een achternichtje met dezelfde naam die 2 studies heeft gedaan, gepromoveerd is en les geeft aan een universiteit
Belastingdienst? Ik weet zo snel niet wat die met hyves moeten. De politie doet het wel...weet ik....
ja sommige mensen zetten bepaalde dingen op hyves.. zijn ze wel gek genoeg voor... ik heb iig laatst gehoord dat alle instanties daarnaar kijken... kijk bijvoorbeeld naar zwarte handelaars.. die doen dat soms ook via hyves! daar pakt de belastingdienst dus mensen mee zo
hahaha gekke tezzz... zo de hoofdpijn is gezakt met een paracetamolletje... al zou ik wel zwanger zijn... wat ik nu haast wel zeker weet van niet is dat niet zon probleem een molletje he
snap er nix van had allang ongesteld moeten wezen... zou mn ei soms niet de 26e zijn gesprongen!? de 25e was die 17 mm en de gyn zei dat ie op knappen stond.. omdat ze bij mij dus niet 2 mm per dag groeien maar 1 in de 2 dagen ofzo leek t me niet dat ie bij mij pas met 20 sprong... ik heb meestal mn ei tussen de 14 en 16 dagen en nu had ik had ik m al gezet op dag 18... de dag nadat de gyn mij vertelde dat ie op springen stond.. maar omdat ik nu nog niet ongi ben ...maar al wel krampen heb gehad en koppijn denk ik dat mn ei miss dan toch nog later is geweest....