Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,
    Ben ik ook weer! Wat een dag, wat een dag!
    Overleg van 9 tot 11 daarna nog een ander overleg van 11 tot 1, daarna een "cursus" van 1 tot 3 en nog een huisbezoek! Gatsie...
    Bijna niet buiten geweest dus! (ik hou zo van m'n buiten baan!)
    Straks ga ik maar even hardlopen! Ik bedoel, ik rook nog niet, dus laat ik het maar goed aanpakken dan!

Hoe is het hier?
    Marieke en Tom, jullie nog getetst?
    Al iets vernomen van Julita?

En de rest: hoooooi! :D

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marieke: hmmm ik hoop maar dat je ei dan wat later is en dat je langzaam roze wordt.... Duimen maar weer ;)

@ all: ben afgepeigert ga zo lekker boodschapjes doen, kokkerellen en bank hangen en misschien kom ik nog wel even langs als ik de laptop weet te bemachtigen... Geen mail vanavond, dat heb ik alleen op het werk...

3. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Het is alleen "handig" om mensen een beetje te kunnen checken.
    Ik ben er een keer via google achtergekomen dat mijn kandidaat niet twee jaartjes "sabbatical" had gehad, maar 2 jaartjes in de bak in Amerika heeft gezeten omdat hij per mail contact had gelegd met een "14" jarig meisje, daar naar toe was gevlogen en werd opgewacht door de politie. En dit is een van de vele verhalen zeg maar...
    Ik wijs mensen er niet gelijk mee af, maar ik leg wel voor aan de kandidaat wat ik heb gelezen op internet.
    Want uiteindelijk kan zoiets wel schadelijk zijn voor het bedrijf waar ik weer voor werk.

4. hoi lola, nee heb nog niet getest... misschien morgen maar denk niet dat t nog nodig is..
    we wachten wel af! ben dr zo vandoor.. tot vanavond!

5. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Waah Marieke je maakt t wel spannend hoor!
    Had net een mooie pos ovu test dus dat wordt smeppen vanavond!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tja Als je het zo bekijkt is het wel handy dat je dat dan kan vinden Rainstarrrrr maar heeft zoiemand dan niet gewoon een strafblad?
    Toen ik bij de bank ging werken moest ik ook een bewijs van goed gedrag.

Hihihi ik heb meteen mijn hyves afgeschermd ..hahaha

Nou smep ze jolanda maak er wat van ;)

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jolanda, SMEP ze!

Tezz, jij ook zeg. Als je kindjes op bed liggen dan sleep die man maar naar boven.

Hyves is leuk, maar je moet soms uitkijken wat je typt. Zet er nooit op dat je een weekendje of weekje weg bent want als mensen die je niet kent dat lezen weten ze dat er niemand thuis is... Niet dat dat altijd gebeurt maar toch.

Lola, hoe gaat het met het stoppen, heb je er moeite mee. Ik ben ook meteen gaan hardlopen. Heb je dat eerder gedaan. Ik ben begonne met 1 minuut rennen en dn 5 minuten lopen en dat deed ik dan een aantal keer achter elkaar. Ik had ook zo'n beginnersschema. Maar als je het vaker doet wordt het steeds leuker. Ineens loop je 2 kilometer, dan enz. enz. Ik heb twee jaar geleden de halve marthon gelopen. Was erg zwaar, maar voor mij een bevestiging dat ik ook echt eens iets vol kon houden.

Tom, hoe gaat het verder met je?

Ik ga even mijn mail checken.

8. nou leentje dan heb je heel wat mail te checken hahaha

hier de koppijn over...
    en ook geen krampjes meer gehad...
    dacht toen strax wat spotting te zien maar nu net was t papiertje nog/weer mooi schoon dus of verkeerd gezien of t moet nog komen...
    ik wacht t af tot morgen na mn werk (2 uur) als ik dan nog niet ongi ben dan test ik... (weet dat t met ochtendurine beter is maar op de CB staat dat je vanaf je menstruatie op elk moment van de dag kan testen, dus kan nu ook wel eigelijk haha nee doek niet hoor ;))

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Leentje
    Nah het gaat hier wel goed ik ga morgenochtend testen en ga ik lekker op de bank hangen tot later!

10. tom wat zijn je kwaaltjes op t moment dan?

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hang ze Tom

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge, wat kunnen jullie kleppen zeg.

@tom en marieke: hebben jullie nog niet getest? je maken het wel spannend hoor.

Hier verder niet veel bijzonders gebeurd. Heb vandaag mn laatste clomid gehad en mogen vanaf morgen weer gaan smeppen :) :) :)

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kijk Nyncke je zit al weer in je leuke periode.
    Ik ben ook altijd blij als ik op dag 6/7 zit dan kunnnen we weer genieten ;)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Is het heeeeeeeeel erg als je sinds je avond eten ook al 2 mokka gebakjes op heb en met je tweede split ijsje bezig bent? :oops:

15. ooooh beastie! foei toch hahahahaha

nee nog niet getest nyncke!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    lekkere bankhangers van me! ;)

@Marieke: als je eitje de 25ste op 17 mm zat zou íe toch uiterlijk de 27 toch wel gesprongen moeten zijn. Dan zit je nu al aan de 14 dagen! Denk toch dat je de goeie kant uit gaat hoor!
    enne...SMEP is eigenlijk best een geheimzinnig woord he? Niemand zou het begrijpen! ;)

@Leentje: ik mag vanaaf eigenlijk niet smeppen. Morgenavond moeten we smeppen voor de samenlevingstest, dus leek me slimmer om dat vanaaf maar over te slaan. Vind het zelf ook wel een beetje jammer eigenlijk (;) ), maar denk dat dit wel verstandiger is. Maarrrrrr gister nog gesmept hoor! Ik zit in elk geval wel goed (hoop ik! :( )

pffff sinds 2 uur weer behoorlijke krampen onderin. Is wel goed teken natuurlijk, maar voel ze niet echt meer alleen rechts, echt meer in het midden. Als dat maar goed gaat!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Beastie! o o O! en meer zeg ik er niet van! (want dat kan niet met een mond vol krakeling ) ;)

18. ja tezzz k weet t snap er ook nix van!
    de 26e heb ik denk ik mn ei gehad...weet t niet helemaal zeker maar had toen wel eipijn..

goed bedacht van mij he t smep woord hahaha naja opdoen dan

19. smep smep smepse tezzzz

20. hmmm dames heb de vraag over de CB digitaal over de streepjes bij de verloskundige hier neergelegd... bekijk zelf t antwoord maar ;)

Deel Deze Pagina