hihi ja ik vertrouw mn lichaam nog steeds niet hoor denk bij iedere keer als ik ga plassen van jaa nu zal ik wel ongi zijn... dus durf eigelijk niet meer te tesen.. maar vind t opzich een positief antwoord van de verloskundige! zij zal t wel weten toch!
@ Leentje: ja gaat goed eigenlijk met het stoppen! Heb er niet zoveel moeite mee, normaal wordt ik hartstikke "agressief" na een halve dag niet roken! Nu al bijna 2 dagen niet en ik voel me nu al wat beter! (zal wel niet zo zijn, maar goed het idee he?) Ik heb nog niet eerder hardgelopen, nou ja in een verveleden was ik hartstikke sportief, maar nu heb ik toch zo'n 3 km gedaan! Een vriendin wou ook beginnen, maar zij sport wel 2 keer in de week, dus ze wou wel mee, dus ik kon me een beetje optrekken aan haar! Voelde hartstikke goed om het te doen, donderdag wil ik weer gaan! Mijn streven is minstens 3x per week! En het zonnetje scheen heerlijk, wel raar want vanmiddag liep ik in een sneeuwbui in a'dam en hier schijnt de zon zo krachtig! Wat goed zeg, een halve marathon! Je hebt echt discipline om zo door te zetten zeg! Respect! Ik dacht al misschien loop ik volgend jaar met mijn broer de marathons! (hij is zooooo sportief!) Maar al met al trek ik het aardig! Gelukkig!
PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! PUPO! Ik vind het zooooo spannend! Lijkt mijn eigen nod wel! hahahahahaha!
Kreeg net een smsje van een vriendin van me. Ze is zwanger, ze denkt ong 4,5 week. Nu heb ik wel zoiets van waarom duurt het bij mij zo lang? Voel al wel af en toe steken rond mn eierstokken. Dat zal wel een goed teken zijn. Ga nog ff lekker tv kijken en dan vroeg mn nest in
hihi erg he ik leef ook altijd met iedereen mee hier lola! lief van je! balen he nyncke als je dat dan hoort! knuffel!
Nyncke, dikke knuf voor jou. Dubbel altijd, leuk voor je vriendin, maar zo zuur voor jou... :-? Marieke, antwoord klinkt positief... maar bescherm jezelf wel een beetje hè? Duim hartstikke hard voor een "zwanger" op je schermpje morgen! Tezzz afwezig? Zit hard te dichten ws
@ Nynke: oh dat zijn altijd van die moeilijke momenten! Bah! @ Tezzz: ja idd, schiet het bij ons op! Ik bedoel ik ben zo gefocust op Marieke (en trouwens ook Tom en Julita) dat ik niet eens had gezien dat ik volgende week al mijn nod heb! Jihaaa! (maakt het stoppen met roken ook makkelijker denk ik, het meeleven! hahahaha!)
Miepie: ooh, je bent ongesteld! Balen meid, ook al had je die waarschijnlijk wel zien aankomen, het is en blijft toch confronteren! Dikke knuffel!
hahaha ja dat heb ik dus ook altijd.. als iemand hier in de situatie zit als ik ben je meer daarmee bezig dan met jezelf! wel grappige bezigheidstherapie dus hahhaahaha dank je miep, ik maak me zelf al minder gek als gisteren... ga er ook vanuit dat ik ongi word... zal wel alsnog weer een klap(je) zijn maar toch
Dames, ik ga douchen en Prison Break kijken! (eindelijk in seizoen 3 beland!) Fijne avond! Enslaap lekker voor later!
@Miepie: nee hoor, ik ben gewoon overal! Hoe is t met jou? Veel last van ongi? Of meer van het feit dat dag 1 wederom is begonnen?
ooooh miep schandalig van mezelf! helemaal overheen gekeken door mn ego gedoe! hele dikke knuffel meid!
Jeetje tezzz had toch wel verwacht dat jij elke smep kan opleuken...vooral je eigen dikke knuff miep....blijft kl^&*& ....naar!
o sjonge ben weer blond en zit niet op te letten.. nu snap ik m tezzz.... tja hoe leuk je zoiets op... wij hebben lekker t romantisch gemaakt kaarsjes aan... massage olie erbij hihi