@Marieke: kaarsjes aan? Ben bang dat al m'n rotzooi dan in de brand vliegt @Beastie: tja, nou, heh, maar na 16 jaar mag je toch wel een keer wat ideetjes opdoen? 't is niet alleen een 'moetje' maar ook nog een mooi getimed 'moetje' Toch bijzonder. Apart, maar bijzonder
Tezz kan rijmen en dichten tussen de SMEPplichten... Tezz, wat bij ons atijd wel werkte was een massage ofzo, meestal duurde die dan niet erg lang . Ik ben kapot en ga naar bed. Goed nieuws, sinds vandaag hebben we weer water op de begane grond, de installateur heeft de toe- en afvoer in de keuken gemaakt. Morgen nog de elektra en dan kunnen we de vaatwasser gaan gebruiken. Joepieeeee! Welterusten iedereen!
@Leentje: gefeliciteerd met je water! (Nou in elk geval nog een paar maandjes vasthouden he! ) Slaap lekker! Over water gesproken: iemand iets van Mielenl gehoord vandaag?
nataschie welkom hier hahaha tezzz dan moet je er maar een emmer water neerzetten ik ben volgens mij niet zwanger (nog niets te zien hoor) maar gewoon ziek aan t worden ofzo.. ben me toch misselijk en net had ik me een kramp dus denk ongesteld neeeeee aan de diaree.... zucht!
EDIT: .... ijsje nummer 3 :-s @Nataschie ...we kunnen je , bijna allemaal, toevoegen...enoge info is hoeveelste ronde zit je en wannneer is je nod suc6 met de smep!
@Marieke: had ik al verteld dat ik zwaar de griep had toen ik zwanger testte van mijn dochter? Ja toch? Toch?
hahahaahhaa ja hoor gaan we weer jezus ben echt misselijk.. zit tegen t kotsen aan bah! heb net voor een maand terug buikgriep gehad.... dat wil ik echt niet meer
Maar het is wél waar! trouwens ff Mielenl's laatste berichtje opgespoort en die was van vandaag bij de aprilmamma's. Dus geen bericht is vandaag goed bericht!
ik zeg er gewoon lekker voor gaan **vertrouwelijke info** voor een uitgebreide smep met ei ...zorgde dat ik gedouched had, lekker fris was ...het een en ander geschoren had....op een aantal plekjes een subtiel likje , bij mannetje, favo parfummetje op had....heeeeeeeeeel klein beetje en niet te laat beginnen..we willen natuurlijk niet bekaf zijn voor we beginnen **einde info**
En ik lieg niet eens....met me ei...LH-piek... had ik altijd 1x diaree .....en heel raar na me NOD (hcg-hormoon?) had ik het dus weer was wat me opviel Ga lekker naar bed Mariek! Morgen weer een dag...zorg dat je iets van damesverband bij je heb We zien het morgen wel!
@ lola...jij bent volgende week aan de beurt!! **dat je het even weet!** @Marieke...resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst! @All...ik ga naar bed voordat ik nog meer ijsjes in me muil stop!
ja lola ze zijn gemeen hahahaah maar goed ik ga idd zo lekker slapen ben bekaf... morgenochtend vroeg werken bah! misschien dat ik morgen wat vroeger opsta,... als ik dan nog niet ongi ben dat ik dan met ochtendurine de test doe...
hahaha ja ja krabbel maar terug lol! ga maar lekker naar bed voor je zelf nog in een ijsje verander jij hahaha truste en tot morgen dames!