@tom, wat erg dit... Heel veel sterkte met het verwerken, het is niet makkelijk. Dikke dikke knuf. @miepie, sterte morgen. mijn ovu test was vandaag weer minder posi, dus ik snap het niet meer. Ik zal dan toch pas op donderdag mijn eisprong hebben denk ik. tot morgen iedereen.
kwam even langs voor ik naar mijn bedje ga ....lees ik het verschrikkelijke nieuws van Tom....jeetje meis...weet niet wat ik moet zeggen, vind het zoooooo klote voor jullie..wens jullie heel veel sterkte meis....denk aan je... Reageer morgen verder op de rest oke?... dikke knuffel
Haha, hoop dat ze nog wel even langskomt voor ik wegga... Tezzz, je het nog tot kwart voor negen ! Hier trouwens zoals verwacht nega, alleen weer zo'n stom indrooglijntje. Hoe ik die er toch elke keer op krijg
Haha, nog een uur de tijd dus voor Tezzz! Oh shit, weer negatief! Suf die indrooglijntjes he?! Ik heb ze ook vaak gehad!
Hahaha, ik had niet anders verwacht hoor, maar kon het niet laten tóch even een testje te doen voor ik naar de gyn ga Tom, hoe is het nu met je? Diaan, nog geen aankondinging van Tuttebel? misschien denkt ze wel dat jullie haar écht zo gaan noemen en vertikt ze daarom eruit te komen Julita, vandaag de uitslagen van het lab... spannend! Ik heb ook heel vaak duidelijke strepen gehad en uiteindelijk pas een week later ofzo mijn eisprong (en +test). Kan best dat je eitje dus besloten heeft toch maar rustig aan te doen...
mogguh meiden... Aangezien ik natuurlijk weer geen nieuws heb , kan ik niet wachten op het SUPER ROZE nieuws van Tezz........dus meis..........kom maar op ! Straks naar de VK..ben benieuwd wat we gaan doen...w.s niets....en dat strippen heeft w.s toch geen nut....maar we zullen zien he... tot laterrrrrr
Succes bij de VK, Diaan. Hoop voor je dat de bmmond al wat verstreken is en ze je dus wel kan strippen!
Moge! Nog een extra dikke knuffff voor Tom! @Diaan...jah, tuttebel is gewoon bang voor d'r naam! Je kan het strippen wel aan de oorde brengen an als ze het niet doet wanneer dan wel...goede indicatie voor jou..suc6! @Rest...stoel doet alleen de beentjes de lucht in als de rugleuning naar beneden is..maar wil met de beentjes de lucht in en rechtop een boekje lezen ofzo. Partner avond was oke! Stukje dvd van een staande bevalling (met het geluid zacht ivm schreeuwen) Massage technieken voor be man bij de vrouw gehad..en die hoeven niet alleen uitgevoerd te worden als je zwanger bent..kan ook heeeeeeeeeeeeel goed zonder! En div manieren van bevalen besproken...wat de man kan doen in de verschillende fases..volgens mij vonden de mannen het wel nuttig en informatief
fff heeeeel snel dan Meer dan een indrooglijntje is er bij mij ook niet te zien Temp nog wel hoog en geen rood. Moet weg. Laterrrr! LIefs Tezzz
Precies wat hebben jullie met indrooglijntjes Wat voor een tetsten doen jullie? Die keren dat ik getest heb, blijft het bij mij altijd maagdelijk wit... (sensitest) Ik denk nog steeds PUPO hoor
Ellen en Tezzz, jullie zorgen donderdag gewoon voor roze donderdag! Tuttebel wilt dan ook vast wel tevoorschijn komen!