ik ga naar t werk dames.. moet tot 23.00u blerg! morgen vrij dat scheelt weer hihi tot vanavond laat of tot morgen!
Marieke, wisselt erg per ziekenhuis heb ik begrepen (in het UMC moet je een speciaal afval-spreekuur enzo doen :-?) en ik denk dat het ook erg afhangt van de reden om ICSI te gaan doen. PCO bijvoorbeeld kan samenhangen met overgewicht, dus kan me voorstellen dat ze er dan wel wat af willen hebben . En overgewicht verkleint gewoon de kans op zwangerschap, en dus ook op slagen van vruchtbaarheidsbehandelingen...
Had deze ronde al geen ovutesten gebruikt, maar weet nog niet wat ik met tempen doe. Maak deze ronde in elk geval nog even af
Lijkt me raar om opeens te stoppen je bent toch een lange tijd bezig er mee geweest.. ik hoop dat je gauw ICSI kan krijgen en het raak is. Ik gun het je zo !
@Miepie: dus je hebt niet eens een inwendige echo gehad? Tja, jouw eisprongen zijn ook altijd wel best duidelijk he? Ik persoonlijk zou het trouwens niet kunnen laten om toch ovutests óf temp te gebruiken. Maar ja, bij mij is er anders ook geen peil op te trekken wanneer m'n ei komt natuurlijk! Dus het wordt ISCI. Hoop gedoe dus. Maarrrrrr 10 % verbetering is en blijft tóch 10% VERBETERING he!. Is tóch weer iets beter. Ligt vast aan de nicotine-afname Als ik het zo lees, kunnen jullie dus beter naar Amsterdam gaan. Ennuh, dat gewicht onder controle houden moet toch niet zo'n probleem zijn? Daar was je toch al mee bezig? Al met al vind ik je verhaal eigenlijk best positief. Natuurlijk is ISCI klote (Om het zo maar eens te zeggen ), maar er is wat te doen aan jullie kinderwens! En dat is toch het belangrijkste he @Julita: al wakker? (ff denken...9 uur verschil, dus dan is het bij jou nou...9.30 ? )Uitslagen al binnen?
@ Tezzz, ik zie ook wel iets van een lijntje. Ik voel me vandaag helemaal niet lekker. Eigenlijk netzo als toen ik zwanger was. Dus.... ik hoop het zo. Maak me nu al gek hihi. Vandaag een tent gekocht en net een kamping geboekt. Heb er zin in.
Dag meiden, We zijn echt het hele weekend bezig geweest met autos... Om dat we die ene nog niet hadden gekocht hebben toch nog wat rond gekeken. Vanmiddag gaan we die auto die we zatedag hebben bekeken naar een garage brengen en dan kijken of alles goed is. Ik weet niet of de uitslagen al binnen zijn of niet, maar het heeft niet eens zo'n haast meer want vandaag heb ik toch geen eisprong. Ik denk zelfs morgen ook nog niet. Dus dan heb ik tot donderdag de tijd. @Miepie, veel gebeurt voor jullie vandaag. Toch wel positief dat het 10% omhoog is gegaan vind ik. Gelukkig kwam ICSI niet als een shock voor je toen je gyn het zei. Ik vind het kl*te dat het op deze manier moet voor je, maar aan de andere kant ben ik blij dat dat soort technieken bestaan. Anders hadden jullie wel erg weinig kans. Ook wel fijn dat je het waarschijnlijk al 1 keer mag proberen voordat je op reis gaat. Ga je nu afvallen? Ik hoop dus vandaag wel al een stevige lijn te zien opmijn testje anders word ik niet goed!
Hoi Dames! @ Tom: dikke knuffel! @ Miepie: ik vind je verhaal toch wel positief, ook al is het natuurlijk super klote dat jullie aangewezen zijn tot ICSI. Wel fijn dat de zaadkwaliteit met 10% verbeterd is en dan had ze de laatste lading nog niet eens binnen! Kun (ken of kan) je nagaan! Ik hoop dat het lukt voor september en dat je zwanger naar het buitenland kan gaan! En nog net op tijd kan terug vliegen! @ Tezzz: wat een dik indrooglijntje! Samen met Ellen en Diaantje voor roze donderdag! @ De rest: ik heb jullie wel gelezen hoor, maar ben het even kwijt! Nou de boze (h)eks zoals tezzz zei was natuurlijk gekomen! Nou, hij wilt mij niet kwijt, maar hij kwam wel met allemaal verwijten... maar toch wil ie mij niet kwijt, maar hij wilt mij nu in een kwaaddaglicht stellen lijkt wel! Lelijk gedrag van hem! Ben er dus niets mee opgeschoten! Ik wil hem ook niet meer terug, als je mij van alles en nog wat wilt verwijten terwijl je zelf je pik in iemand anders steekt vind ik te ver gaan! En buiten dat, die opmerking over abortus heeft mij toen helemaal al zeker gemaakt dat ik niet verder wou... Afijn, het schoot niet op, hij zoekt het maar uit... Ik zei we spreken we over 10 weken af over hoe en wat mbt het kleine frummeltje wat in mij groeit! Toen hij wegging hebben we elkaar wel even stevig vast gehouden, want het doet natuurlijk wel ontzettend pijn, ik hou echt super veel van hem en ik wil dit natuurlijk ook niet zo.... In de zomer is ie ook al een keertje vreemdgaan, ik heb hem dat "vergeven" maar dat werkt niet hoor!! En als ik het toen heb geaccepteerd blijft ie het dus blijkbaar doen, dat blijkt nu maar weer!!! Dat gaat niet werken, want ik heb hem tot de dag van vandaag hem daar mee geconfronteerd en dat werkt niet! Nou ja, ik geef niet zo snel op, maar wij hebben al zoveel moeten "overwinnen" dat ik er nu wel echt moe van ben... Snappen jullie hem nog, volgens mij heb ik een beetje vaag geschreven! Vergeef mij!
ok Tezzz, ik zie dat je al braaf had getest. Kweenie hoor of dat niet een gewoon een echt lijntje is. Time will tell. Ff volhouden nog! @Mupkuh, spannend! @Lola, tjee ik heb er geen woorden voor die ex van je. Gelukkig zie ik wel dat je een sterke vrouw bent. Hele dikke knuff.
@miepie, ik wilde nog even een knuffel in de mix gooien want wat ik had geschrven klonk wel errug droog over. ( helemaal mijn laatste nogal botte vraag, sorry)
@ Lola, dikke hugggg meid. Laat die jongen gaan hij is het niet waard. Word lekker gelukkig met je beepje. Je verdient een man die wel goed voor je/jullie is.
Hihi, Julita, no offence taken hoor Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch, ondanks dat we het al van mijlenver zagen aankomen en ik blij ben dat het allemaal zo snel gaat, toch even met flinke tranen in mijn ogen naar school ben gereden. Heb zelfs even gedacht me maar ziek te melden was vandaag denk ik ook niet zo'n lieve, begripvolle juf Wanneer doe jij je ovu-test? Nog voor wij op bed liggen ? Lola, wat een ei :-? Snap dat je stiekem toch wel blijft hopen en dat het dan tegenvalt als ie alles wat je afgelopen weken over 'm gedacht hebt alleen maar bevestigd .... maar jij komt er echt wel met je frummel! Ik ga weer verder met eindexamens nakijken... spannend, ben heel benieuwd hoe ze het gedaan hebben (heb er nu 6 gehad, en tot nu toe doen ze het redelijk goed )
@miepie, maar natuurlijk is het moeilijk, want zelfs al dacht je het, als je het dan echt uit iemands mond hoort komen is het toch anders. Dat had ik ook met de mk. Ik wist het al, maar toen ik bij de doc was kwam het evengoed keihard aan. Nogmaals knuffel knuffel. Echt heel kl*te dit allemaal. Ik doe mijn testje over 2 uur ongeveer dus ik weet niet of jullie dan al in bed liggen. Ik laat het wel even weten dat is zeker.
@ miepie....nou dat klinkt wel als de uitslag die je een beetje had voorspeld. Wel heel rottig hoor, dat je hiervoor aangewezen bent op de MMM, inclusief een lange wachtlijst. Wel leuk als je 1 poging hebt nog voordat jullie naar het buitenland vertrekken (en als die poging dan ook gelijk raak zou zijn.....dan gaat het SMEP-dak eraf hoor!). Nog een dikke digi knuf van mij en laat die traantjes lekker lopen want het is nogal wat! @ julita ik zei toch.....heel braaf eitje @ lola ook een eitje....wat is die dom bezig zeg, niet normaal! (sorry ik moet gaan Mika roept )