@mielenl, nu maar hopen dat ie niet al te braaf is en wel vrolijk gaat springen nog deze week... Ik zie dat Mika alweer bijna 6 weken oud is! Wat gaat dat snel he?
nnnnnavond! @Miepie: oh, dat lijkt me zoo leuk, examens Engels nakijken! Misschien had ik toch die opleiding engels moeten gaan doen oh nee, ik heb een hekel aan pubers @Julita: dus jij wil graag een ei voor roze donderdag? Kan allemaal hoor! Op roze donderdag kan álles! @Lola: Ik vind, IK VIND HE, IKKE VIND dat jij maar mooooooi een LIEVE man moet zoeken! O ZO! En meer wil ik er niet over kwijt, want dat is de grote boze (h)eks niet waard en dan ontplof ik! Dus jullie zien wel wat in mijn indrooglijntjes? Tja...wat zal ik daar eens van zeggen. Ik heb echt een ongi-gevoel nou, hoewel ik niet van echte krampjes kan spreken vandaag. Ik weet het ECHT niet hoor. Heb in elk geval de witte onderbroek vandaag maar weer uit de kast getrokken i.v.m. het nederlands kampioenschap broekloeren. En verder maar wachten wachten wachten he
@Julita: maar ik ben er nog niet zo goed in, want ik was vandaag veel te druk om naar de wc te gaan! 't is ook al weer ff geleden dat ik fanatiek aan het broekloeren kon slaan
Ik krijg net een mailtje van de kliniek dat de resultaten van de bloestests er 7 tot 10 werkdagen over kunnen doen om aan te komen. (Lijkt me persoonlijk sterk, maar ik moet het toch maar geloven) Dus dan is een wat trager ei idd nog zo slecht niet. Mijn ei houdt de spanning er weer lekker is. Nog een uur mijn plas ophouden....Ik heb een hekel aan ovu tests.
oh die...normaal gesproken komen die 6 juni aan. Maar daar durf ik nog niet eens aan te denken want we hebben nog niet eens een plek om alles neer te zetten. We zitten nu nogsteeds in het gemeubileerde huurhuis. Na de auto is afgerond ga ik me daarmee bezighouden.
Hey meiden Tezz ik heb je foto gezien ik zal toch nog een paar dagen wachten meid Hier gaat het klussen ook niet over Dus meiden ik zeg jullie weer gedag DOEI hi hi Weltrusten voor wie aan het slapen gaan liefs tijgertje23
@Julita: misschien toch maar zo'n grote amerikaanse jeep kopen dan? Kun je de dozen in de auto kwijt! jajaja...ik maak weer bijdehante opmerkingen...sorry daarvoor Ben namelijk een compispelletje aan het doen wat best moeilijk is, maar heb nou al 2 levels best snel gehaald! Jippie voor mij! Ik voel me dus meteen heeeeel bijdehand Ik ga gauw weer verder bijdehand zitten wezen in m'n spelletje
ik weet niet of er nog iemand is, maar mijn test is al een stuk donkerder dus ik verwacht morgen de echt posi test. Nu dus echt hopen dat die resultaten binnen zijn... want anders is het evengoed voor niks geweest.
Ik ga dadelijk ook maar eens lekker slapen. Voel me moe, en ik wilde type normaal geen last van. Maar denk dat ik met mezelf moet afspreken dat ik geen dingen mag type die leiden tot die zogenaamde schijnzwangerschapssymtonen gekte.
@Mupkuh: ben jij dan NPUPO? (Not -preg etc...) ? @Julita: hoop idd dat ze een beetje snel zijn met die testuitslagen dan. Als ze binnen zijn, kun je dan wel gelijk komen voor de iui?
ja dan wel ja! shit nu dat ik naar mijn test kijk lijkt ie wel posi....Damn, nu weet ik het weer niet.
Even lezen, mupkuh is NPUPO, maar wel erg moe, tezzz is begonnen met WK-broekloeren en heeft een gek indrooglijntje, Tijgertje blijft smeppen en krijgt er geen genoeg van, Julita heeft een bijna positieve ovu-test en is nog steeds in afwachting van bloeduitslagen.... Nog een dikke knuffel voor Miepie! En bedank voor jullie reacties! Ik had gewoon gehoopt dat dit een stomme droom was allemaal, ben er best kapot van nu, want nu is het echt echt echt voorbij! Komt wel goed met mij en de baby! (dan hoop ik echt dat dit kindje goed blijf zitten tot de kerst!) Het is gewoon een eikel, weet echt niet waar die gozer mee bezig is... Issie aan de drugs?! hihi, denkt ie dat ik dan ook huisbezoeken bij hem afleg?
Hahaha, het is ook wat he met ons Lola. Waren we maar allemaal zwanger. Hoefde we niet zo te zeuren. FUPO gaat zo slapen denk ik.