Slaap lekker en droom zacht. Ik ga dromen over ons kampeer avontuur. Dit is de tent die ik vanmiddag heb gekocht. http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Hee hallo meiden.... Miepie, knuf... toch met opgeheven hoofd richting ICSI meis! Gaat allemaal goedkomen. Tezzz, die in je album is die van nu? Het is wel een dik lijntje... Julita ik hoop dat ze wat sneller werken daar.... jeetje zeg nog trager daar dan hier! Wij hebben vanavond onze poes opgehaald. Hij heet Peppe, en komt van Lauwtje Ze is nog wat bangig en mist haar broertje en mama denk ik Ze is nu de kamer aan het verkennen dus we houden het in de gaten hier. Ze ligt nu al graag op de eetkamerstoel. Nu dus in de gaten houden dat ze geen plasje gaat doen.... Heb d'r al wel de kattenbak laten zien maar of dat doorgedrongen is weet ik niet. Ze heeft ook al 5 keer haar hoofd gestoten aan de vitrinekast. Heel snugger dus
Weltrusten meiden. Lola je hebt weer heel wat inspanning meegemaakt vandaag je verdient een lekkere slaap met een heerlijke positieve droom
klinkt wel lief Ellen. Wij zagen hier ook dat iemand kleine poesjes had. Ik heb zo'n zin om te gaan kijken, maar ik ben bang dat ik er gewoon zeker een neem als ik ze zie.
@Ellenk: dat is dus nou al een leuke poes! Gelukkig is het geen ezel Zal ik je even lekker gek maken? Een maand na het halen van onze eerste kater uit het asiel testte ik zwanger van onze dochter. 3 dagen na het halen van onze tweede kater uit het asiel testte ik zwanger van onze zoon. Mijn ouders vroegen na mijn tweede bevalling al of we nog meer katten in de planning hadden (Hoezo nesteldrang? ) Ik kon het niet laten en heb daarstraks nog een testje gedaan en wat denk je? weeer zo'n raar indroogstreepje na een half uur! 't moet toch niet gekker worden! Volgens mij zijn die streepjes gewoon voorgedrukt of zo. Jammer dat ik mijn absoluut-niet-zwanger testjes van afgelopen okt/nov/dec/jan/feb niet bewaard heb. Had ik kunnen vergelijken En zo maak ik mezelf weer lekker gekker dan gek, terwijl ik morgen vást met ongi op sta! Ik ga nog ff verder met m'n spelletje (hoezo...pc-verslaafd?! ). Slaap lekker allemaal alvast! pfff ik hoop trouwens dat die ongi zich bewaard tot morgenmiddag, want ik breng de kids morgenochtend naar hun schoolreisje op de fiets. Half uur fietsen met een kind van 19 kilo voorop en een van 35 kilo achterop. Ik heb mijn chippies al bij voorbaat verdiend! Laterrrrr! Liefs Tezzz
Heel goed verhaal Tezzz Wij zijn naar het gebouw met de M geweest en ik heb alleen maar een tonijn salade gehad. GOED HE!
Mupkuh, da's geen tent, da's een complete villa Julita, bij ons duren de uitslagen van bloed- en zaadtesten ook elke keer 1-2 weken :-? Hoop voor je dat ze toch wat sneller zijn... Zou zonde zijn om deze ronde toch nog te missen omdat ze zo traag zijn daar Tezzz, ik blijf het een te breed lijntje vinden voor indrooglijn.... maar even afwachten wat je lijf morgen doet Ik ben alweer door de examens heen Heb 4 vragen die ik even met collega's wil bespreken (beetje onduidelijk wanneer ik het nou goed mag rekenen en wanneer niet ), maar de voorlopige resultaten vallen me wat tegen. Uitgaande van hoe de normering normaal gesproken ongeveer is kom ik uit op 3x9, 6x8-8.9, 6x7-7.9 en 8x6-6.9... en dus ook 6 leerlingen lager dan een 6, waarvan ééntje zelfs rond de 4.0 ... terwijl ze allemaal met een voldoende hun examen ingingen! En nou m'n mond houden op school tegen de leerlingen ... moeilijk.....
Trusten allemaal! Morgen weer vroeg surveilleren bij een examen, dus duik er maar in... Shit, moet mijn bedje nog opmaken :-?
Avond! Wat is er hier weer veel gebeurt vandaag zeg! @ Lieve Miepie: poeh, niet mis allemaal, maar ik ben wel blij om te horen dat de zwemmers beter waren! En jullie zijn nog niet eens langer dan 3 maanden gestopt met roken! Dus ik zie daar nog wel wat meer winst op termijn! Hoop dat de motivatie blijft om nu als niet-rokers door het leven te gaan! Ook fijn om te horen dat jullie eerlijk advies hebben gekregen om sneller verder geholpen te kunnen worden in het AMC! Blijft het natuurlijk al met al wel heel heftig wat jullie te wachten staat dus ik ga alvast wat voorwerk voor het duimen doen @ Julita: hmmm hoop dat die uitslagen dan op tijd komen... maar vrees nu dat je ei er eerder is als ik zo je laatste ovu test berichtje lees. 1 voordeel, kunnen jullie daarna in de 'nieuwe auto' naar de goedkopere kliniek (en van het geld dat jullie uitsparen kan je dan heel wat leuks doen samen (man rijbewijs halen, een nog mooiere auto kopen, een mooi huis zoeken en inrichten etc etc... @ Tom: even een lieve knuf voor jullie! @ Tezzz: die indrooglijntjes... ik vind het maar een raar verschijnsel! Als er iets in zou drogen, dan zou er toch iets in je urine moeten zijn die op die lijn pakt... Hoe ziet het er dan uit voordat je test? Dan zouden die lijntjes toch ook 'als een indrooglijntje' zichtbaar moeten zijn? En je weet, klinkt niet leuk, dat er veel vaker bevruchtingen voorkomen en dat bij 70% daarvan het voor of bij de innestelling al misgaat waardoor we toch gewoon weer ongesteld worden... Mother Nature heeft soms harde wetten... Ik duim toch stiekem door dat je donderdag... @ Lola: tjeemig meis, wat een verhaal weer. Die jongen heeft het even niet meer op een rijtje om jou zoveel verwijten te maken. Maar ja, natuurlijk zal hij 'kritiek punten' aan jou zien, maar die heb je ook over hem... Alleen is het een nogal essentieel verschil dat hij dan meent te moeten vreemdgaan... Had jij dat dan ook moeten doen omdat dat logisch is tja... hij heeft een wonderlijke kijk op zijn eigen gedrag! Laat hem maar even lekker een paar maanden nadenken! Heel goed dat je hem die tijd hebt geboden! De ex van Cynthia heeft nu de boel ook wat meer op een rijtje lijkt het, dus het kan nog komen.... @ SC: wel fijn om te horen dat jullie weer wat meer on speaking terms zijn en dat hij wellicht ook bij de bevalling zou kunnen zijn. Ik vind je echt een super vrouw dat je daar open voor staat! Lola en Cynthia: ik heb echt bewondering en respect dat jullie je ex-en tijd en ruimte geven om na te denken! Er zijn genoeg vrouwen die meteen veranderen in harde bitches, maar jullie zijn echt een super reclame voor het vrouwelijk geslacht! Klasse! ps. ik vind dat hier trouwens heel veel supervrouwen rondSMEP'n dus daarom:
@Miepie: had ik ook al gedaan hoor, in negatief! Maar ja, het was niet echt meer binnen de tijd he Veel succes met het surveilleren! (wat een k*t woord om te spellen trouwens!). En idd wel een tegenvaller die 4, misschien de vraag niet goed begrepen? Mag je niet een klein beetje smokkelen? een 4,5 van maken? (da's toch bijna een 5? ) hihi...ik lulde er vroeger bij engels altijd wel een punt bij aan. Zelfs een vriendin aan een 7 ipv 6 op haar eindlijst geholpen ooit. 't Is maar nét hoe je de dingen berekent he? En laat die ene leraar nou nét geen wiskunde leraar zijn geweest!
Ik ga nu even uitgebreid reageren.. @ Miepie, ik hoop dat je je gauw beter voelt en vooral super voelt als de eerste icsi is geslaagd. Want dat gaat gebeuren natuurlijk, want iedereen gunt het jou zoo hard ! @ Julita, erg is dat hè zit je in een gemeubileerd huis en dan komen je spullen zo snel.. Gelukkig is er bij ons weinig mee gegaan, dus dat viel al reuze mee ! Ik hoop dat je toch nog je iui kan krijgen, en anders een natuurlijke zwangerschap ! Hoe is het weer daar eigenlijk, en bevalt het je verder een beetje. @ Lola, ik vind dit echt zo rot voor je gelukkig heb je iets moois er aan over gehouden. Ik geloof een beetje in het lot, en dit gewoon zo zou moeten gebeuren, want straks vind je je prins op het witte paard. Die ook mee naar Curacao met jou wilt ondanks het een Nederlander is En jij bent gewoon onze super lola ! @ Cynthia, straks zit je lekker in je eigen huisje met alles dr op en dr aan. Baby kamer goed laten luchten hoor ! Fijn dat je ex alweer normaler doet tegen jou. Dat is ook fijn voor de beeb straks. En echt alle hulp aan nemen die hij wilt geven hoor ! @ Tezzz, ik zie het echt heel vaag, maar wat ik zie is echt te breed voor een indroog streep hoor ! Morgen weer proberen te testen ? @ Mupkuh, hoeveel dagen na je ei zit je al ? Hopelijk test jij binnekort ook positief ! @ Ellenk, joepie jij maakt er ook roze donderdag van! @ Tom, neem alle rust die nodig is. Een hele dikke knuffel voor jou! Hoe reageerde je kinderen erop? @ go4baby, ben het met je eens over je SC en SL ! @ Tijgertje, toch gaat goed daar hè @ Elke, welkom hier en veel smep plezier !
avond! lola, wat een klootviool is t toch! mijn advies: ctrl alt delete julita ff smeppen dus meid.. je ei is in aantocht! ellenk oooo wat schattig zon klein poesje! wij hebben er 3 maar ik was zooo verliefd op de jongste, de oudste 2 had mn vriend al toen ik bij hem kwam te lopen.. dus je weet het, over een paar dagen test je positief tezzz meid het is gewoon geen ingedroogde lijn je bent gewoon vlot met testen en hij is gewoon positief g4b heb me kapot gelachen om je plaatje hihi mupkuh pupo! of fupo of nupo of hoe je t wilt noemen hahahaha ik noem t gewoon zwanger duim duim duim ik ga zo mn bedje opzoeken... ben moe.. morgen lekker vrij
Tezzz, nog niet wakker ? Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal gisteren, meiden, en sorry dat ik even zo ego ben... G4b, ga helemaal met je mee over SC en SL Tezzz, ik kan er wel ietsje bijlullen, maar hij heeft gewoon heel veel multiple choice fout Daar kan ik weinig goed aan praten. Het is ook nog even afwachten wat de normering is, maar hij heeft maximaal (als ik héél soepel ben) 28 van de 50 punten... normaal moet je toch echt 2/3 goed hebben voor een 6... Maar ga mijn best doen, met een 4.7 staat hij nog een 5.5 op zijn eindlijst Julita, hoop dat het allemaal toch nog lukt! Ik duim voor jullie... Ik ben weg naar school, tot vanmiddag!
mmmmmmmmmorgen! vandaag niet getest, maar ben ook nog steeds niet rood. Ben benieuwd wanneer het komt Laterrrr! Liefs Tezzz
Pfffffffffffffffffff......ik heb ik weet niet hoeveel pagina's bij moeten lezen. We zijn gisterenmiddag thuis gekomen en ik heb wel even gespiekt omdat ik benieuwd was wanneer tutebel geboren was, zit ze nog steeds in mama's buik! En in plaats van dat nieuws lees ik het klote nieuws van Tom. Tom, een heeeeele dikke knuffel van mij. Hoe voel je je? Ben je nog aan het vloeien of is het gestopt? Heb je veel pijn (lichamelijk dan, want emotioneel zal het zeker heftig zijn). Miepie, het zal inderdaad wel een schok geweest zijn dat ze willen starten met icsi, maar het is wel fijn dat je nog voor het buitenland een icsi poging mag doen. Volgens mij is het wel heftig, dus doe rustig aan en houd jezelf even in de gaten. Julita, allereerst gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik zal vandaag de hele dag duimen dat de resultaten binnen zijn en je morgen de iui hebt (en je ei dus nog een dagje wacht). Ellenk, je bent goed bezig met lijnen. Bij de grote M alleen tonijnsalade, hartstikke goed. Verder zit jij weer in de spannende daagjes zie ik... En jij ook Mupkuh, de dagen lijken dan langzaam te gaan. Lola, je hebt een heftige week achter de rug. Allereerst nog gefeliciteerd met je 9. En wat betreft je ex, ik vind het echt een %&$#@. En ik vind het erg knap dat je je toch zo goed op je afstuderen kan storten. Beastie, wat een verhaal van je remmen zeg. Ben je de daagjes naar je verlof al af aan het tellen? Marieke, ik zag dat je volgende maand toch een hsg overweegt (of zit dat verkeerd in mijn hoofd). Spannend! Tezz, ik ben zo'n botsmuts (schaam, schaam). Ik rij nu al weer 1 jaar en 5 maanden schadevrij, maar daarvoor had ik een keer per jaar wel en schade. Al is dat altijd wel met parkeren gebeurd en nooit tijdens het rijden tegen een andere rijdende auto. Je bent op dit moment flink aan het fietsen zeg, morgen lekker spierpijn. En nog geen rood, mijn duimpjes draaien overuren. Ikdus, leuk om te lezen hoe het met je gaat. Go4baby, wat een leuke bellyfoto zeg. Cynthia, gefeliciteerd met de sleutel van je huis. Wat is de planning ongeveer? Wanneer wil je oververhuizen? Mielenl, ik zal zodadelijk eens op hyves gaan zoeken, ik ben ook wel benieuwd naar de glimlach van je prinsje. En de rest: goedemorgen! Hier alles goed. We hebben echt een relaxvakantie gehad. Zo'n all-in vakantie in zo'n luxe hotel. We hebben alleen maar aan het zwembad gelegen. Zo'n vakantie is eigenlijk niks voor ons, meestal hebben we doe vakantie's en dan nooit in een hotel dus het was wel wennen. Helemaal niet verkeerd, maar de volgende keer wordt het denk ik wel weer wat anders. Maar voor onze nichtjes was het natuurlijk super zo'n zwembad. En door het niksen ben ik weer wat uitgerust (wat komend weekend weer teniet wordt gedaan, want dan gaan we als leiders mee met het volleybalkamp). Verder groeit mijn buik nog steeds erg goed. Ons meisje is flink aan het bewegen en je kunt het ook goed aan de buitenkant zien en voelen. Wel erg gezellig. Gisteren hebben we de kleuren voor de babykamer uitgekozen. Als we de muren geschilderd hebben post ik wel even een fotootje in het album. Nu ga ik eens even de administratie bijwerken, is wel nodig volgens mij. Ik kom straks weer even spieken. Doei!
leentje, fijnn dat ook jij een fijne vakantie hebt gehad joh! lekker uitgerust dus! ik ga idd volgende cyclus de hsg maar aan.. moet toch een keer he hahaha tezzz, doe nog es een keer testen dan hoe voel je je vandaag? miep wat ben jij een lieve juf
Mogé...wat een leeswerk weer...wilde gisteravond langs komen maar me schoonmoeder was op visite..en dat is er een die voornamelijk zelf dingen wil vertellen... @Miepie...Nou meid daar gaan jullie dan! Op naar a'dam Wel goed dat het 10% verbetering is..is toch weer 10 %...en elke % telt mee bij jullie! Jammer maar helaas ICSI..Lang leven ICSI! Dan is er teminste een kans, mogenlijkheden om een eigen wonder in je buik te hebben en zoveel meiden die daarmee zwanger zijn geworden dat ik wel positief moet zijn. Lieve Miep en Miepman..gaat echt lukken hoor met jullie (vind je er wel relaxed onder...ik was allang depri en ogen uit me kop gejankt ....vind je stoer...je bent eigenlijk SUPER MIEPIE => SM!) @Julita..ojeej nu al posi ovu...hoop dat het bloed ook binnen is en dat deze maand goed benut kan worden @SL...Jeej gaat hij nu jou vertellen ofzo dat hij vreemd is gegaan door dat jij dingen fout heb gedaan? JAH Hallo, tis zijn pik..daar heb jij, over het algemeen, geen controle over! Goed van je dat je het tijd geeft..want ja het is de papa van je frummel en je houd toch van hem...je weet maar nooit 8) @Ellenk...ooooww leuk, een klein poesie! Me broer heeft er ook een van 10 w..heet Dorie (als in Potverdorie....) om op te vreten...maar dat doe ik nie @Mup..jah idd een villa...op de groei gekocht? @Leentje..welkom back! Nog 2w en 2d but who's counting? @g4b..en die tools van die barbie! Trouwens je mag nu wel eens gaan opletten of je wat begint te voelen aan de binnenkant....popjes ofzo ( weet je waar je placenta licht?) @ Tezzzz. morgen roze donderdag...geld ook voor diaan!