Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje welkom terug in het land! Heerlijk, zo'n uitrust-vakantie, zeker als je zwanger bent (is mijn ervaring ;) )

@ marieke ik heb wel ns gehoord dat je na een HSG super-vruchtbaar bent ;) blijft een heel vervelend onderzoek dus het is een schrale troost....

@ peppe heeft ellen (en haar vloerbedekking) de nacht overleeft? :) hele slechte grap, ik weet het

@ tezzz wauw nog steeds niet ongi en al op 15 DPO....je zou bijna denken dat het geen indrooglijntjes zijn! Ik vind trouwens dat lettergrootte 6 verboden moet worden want dat is met het blote oog niet te lezen! ;)

@ miepie ja die kinderen van je moeten natuurlijk wel slagen, anders heb je ze nog een jaar langer in de klas ;) . Ik weet nog wel dat ik voor mijn examen geschiedenis 1 tiende punt te weinig had om een 8 op mijn eindlijst te hebben. Mijn leraar had er ook alles aan gedaan om dat erbij te smokkelen maar helaas, niet gelukt.....

verder ben ik alles alweer vergeten......pffff ik lijk wel zwanger (hoop het toch niet! )

ohja
    @ mupkuh zit er ook een zwembad bij die villa? Dan wil ik m wel een weekje huren van de zomer, hahaha! Inderdaad een lekker ruim tentje, past makkelijk een zwangere mup in!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

Tezzz, en toch vertrouw ik het niet dat het een indrooglijntje is hoor. Is het een madcare test? Toen ik die de vorige keer 2 dgn voor NOD gebruikte had ik na 20 min. ook zo'n lijntje.... ik wil je niet gek maken hoor ;)

Goedemorgen.... vanmorgen geschrokken wakker geworden. Ik droomde dat er een jongen op me in bed kwam liggen toen heb ik mannetje geslagen en werd ik wakker :oops:

Peppe heeft de nacht goed overleefd. Nadat ze gisteren al mijn vingers heeft afgelikt, moest ik haar vanmorgen onder de kast vandaan halen. Toen mannetje een uur eerder ging kijken lag ze op een kussen in de grote stoel.... Na een nacht alleen moet ze duidelijk weer aan ons wennen. Maar als je d'r aait gaat ze knorren en om de rug liggen (wat een hond ook altijd doet :rolleyes: ) Hoge aaibaarheid factor dus....
    Ze snapt trouwens nog niet dat ze Peppe heet... 8)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ohja en

Mika is vandaag precies 6 weken jong!

Wauw wat gaat dat hard he!
    Trouwens wel lachen. Als ik Mika van boven naar beneden haal, kijkt hij altijd heel aandachtig recht naar boven. Ik vroeg me iedere keer af waar hij nou toch naar keek.
    Nou hebben wij een zoldertrap waarvan de treden donkerrood zijn (hebben de vorige bewoners geschilderd, erg mooi (NOT)). En die trap hebben we dicht gemaakt dus er zitten blanke houten planken tegen de achterkant getimmerd. Dus als je er recht onder staat, lijkt het een soort van rood-witte wenteltrap. Ik zal er wel een foto van maken. In elk geval, logisch dat Mika daar iedere keer vol bewondering naar zit te kijken!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0

onze zoldertrap.....mooi he!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beastie, ik heb hem idd op de groei gekocht. Mijn broertje gaat ook mee, dus die moest wel een apparte ruimte. Onze 2 hondjes gaan ook mee. En dan nog een aparte kamer voor ons beepje straks.

Ik heb van FF trouwens een kruis gekregen. Precies op de dag waar ik hem wilde.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ ellen: ik heb even gemist wie peppe nou is! :confused:
    En wat knap dat je bij de grote gele M alleen een tonijnsalade hebt gegeten! I'm lovin' it!

@ G4B: dank je wel voor je lieve woorden en wat een geweldige barbie! :) :) :) :) :) Moest echt lachen vanmorgen toen ik hem zag!1
    Hoe is het met jou?!? Begint je buikkie al wat te groeien? Nadat ie net geslonken is! ;)

@ Tezzz: wat deed je temp dan vanmorgen?! Vind het nog steeds een gekke test, heb veel indrooglijntjes gehad, maar zo eentje?! NEE! :confused:

@ Miepie: nou logisch toch dat je gister even "ego" berichtjes stuurde! Vond het nog wel meevallen eigenlijk dat ego gedrag van je! ;)
    Nou gelukkig staat die jongen dan nog op zijn eindlijst een 5,5...
    Lijkt me ook wel moeilijk je mond houden! zou niets voor mij zijn, ik kan bijzonder slecht liegen, dus als die kinderen iets zouden vragen zou ik echt moeite hebben! hihi!

@ Leentje: Klinkt heerlijk die vakantie van jullie! Lijkt me idd wennen als jullie anders gewend zijn, maar gelukkig hebben jullie genoten!

@ Cynthia: vanmorgen pas goed bijgelezen van gister! Ik vind het echt knap dat je overweegt je ex bij de bevalling te hebben! Lijkt me heel moeilijk, maar goed dat je erover nadenkt!
    Gelukkig kunnen jullie al wat beter met elkaar overweg, is toch beter voor die kleine meid!

@ Beastie: dus je hebt gisteravond de hele avond je mond gehouden! haha!

@ Mielen: hahaha, ik kan me voorstellen dat Mika naar de trap kijkt elke ochtend weer!
    Jeetje al 6 weken! Gaat dat hard zeg!

@ Mupkuh: gefeliciteerd met je kruis!

@ Tom: hoe is het vandaag met jou?

Zo hier gelukkig heerlijk geslapen alleen weer om 7 uur wakker! :confused:

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goedemorgen meiden..weer geen beeb nieuws.....ben wat dat betreft een beetje uitgel*ld .....ppppffffff....ben zo slecht in wachten he..heb een chronisch tekort aan geduld hoor....

Zat trouwen gisteravond de test van Tezz tebekijken...gilt mijn hubbie vanaf de bank..zooooooo die is ook zwanger! :confused: ...ik zag het even niet ...maar hij wel hoor....vanaf een meter of 2...dus meis....kom maar op met die 2e test...

Zal zo eerst even bijlezen..reageer ik later ff...

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaantje: nou het kan nu niet lang meer duren! (flauw he?!)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik ben geen babrie meisje, dat mag duidelijk zijn, maar deze vond ik wel errug geinig! Zo eentje kan ik zelf ook wel zijn met boormachine ;)

Geen idee waar mn placenta ligt, maar ik denk dat ik vanochtend iets gevoeld heb... Voelde als vlinders in mn buik we deden een potje months after, after SMEP en ik denk dat we iemand heel bruut wakker hebben gemaakt... er zat duidelijk iets in de weg, als een ballon en de druk erop voelde niet zo fijn. Het leek dus ook af en toe op vlinders... ik weet niet of het een wild meedansend foetje was of eentje in levensnood :oops: van de schrik was ik wel uit mn liefdesroesje... Volgende keer maar een andere positie aannemen... :rolleyes: :(

@ Leentje: ohhh dat klinkt wel als een super relaxte vakantie zeg! Zo eens in de zoveel jaar mag dat wel... En zeker straks als je een paar kids hebt die kunnen zwemmen dan zul je nog heel wat uurtjes op strand en langs zwembaden vertoeven... voor kids natuurlijk helemaal geweldig! (vond ik zelf altijd, was/ben een echte waterrat)
    Geniet nog maar even lekker na!

@ Ikdus: over zwembaden gesproken: heb je nou al een duik genomen in dat heerlijke zwembad van jullie ;)

Om nog even in de zwemsferen te blijven:
    Ik heb maandag met mn moeder een eerste aankoop bij de prenatal gedaan: een mooi (leger)groen zwangerschapsbadpak!
    Dus vanmiddag of morgen ga ik even lekker plonsen!

Zo, nu als een haas douchen en aankleden en dan ontbijt kopen bij de AH want mn liefje zit met rommelende maag op kantoor! Die ga ik even verwennen!

liefs @ all!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Diaantje: GA NOU GENIETEN VAN DIE LAATSTE ZWANGERE DAGEN! ;) Ze komt toch niet.... wen er nu maar vast aan dat dat een lekker eigenzinnig meissie is... die kan je straks uren staan roepen als ze aan het buiten spelen is... die blijft gewoon taartjes bakken in de zandbak...

@ Mielenl:
    Gefeliciteerd met Mika's 6 weken! Leuk he, zo heb je iedere week wel een klein feestje!
    :confused: die trap is inderdaad wel heel heftig! en dat is natuurlijk precies wat baby's goed kunnen zien, contrasten en lijnen enzo!
    Maar ik vind het niet perse een lelijke trap hoor! Ik heb niet eens een trap in huis, dus ik zou wel zoeentje willen ;)

en nu... woesjjjj weg! ;)

Fijne dag allemaal!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @G4B: geweldig dat je iets voelde wat leek op de baby! :D :D :D :D
    Lijkt me heerlijk!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik had pas in week 17 het idee dat ik wat voelde maar overtuigd was ik niet..en een teleurgestelde Mark naast me die nix voelde nog...nu elke morgen...

Andere standjes? Ik slaap nog half op me buik en de after-smep gaat ook nog normaal! ;) Junky werd alleen abrupt wakker gemaakt! 8)

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Lola, Peppe is onze baby......poes. 22 maart geboren gisteren opgehaald....

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4baby wauw heb je de baby gevoeld? Dat is genieten he, zo'n ienieminie mensje dat beweegt :)
    Raar he, die trap.....zelf kijken we er nooit op die manier tegenaan (ik niet tenminste) maar ik kan me goed voorstellen dat Mika hem erg mooi vindt!

@ lola nog een paar weekjes geduld en dan voel jij je friemel ook bewegen!

@ diaantje ach meis, ik kan het me zo goed voorstellen......ik stuur je een emmertje geduld.....net genoeg om die laatste paar dagen door te komen!

@ beastie...zo hé......nu nog standjes! ;) ouwe fun-smeppert!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goh...iedereen vrij vanmorgen of zo? Wat hebben jullie veel geschreven in dat eventjes! :confused:

@G4B: Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik onze dochter pas bewust met precies 20 weken. Het voelde bij mij eigenlijk een beetje als bubbels in je darmen. Heeel af en toe heb ik nog wel eens zo'n bubbel en dan moet ik altijd gelijk aan mijn zwangerschappen denken. Word ik altijd meteen helemaal vrolijk van! :)

@Beastie: vond jij het ook zo rot voor je mannetje dat hij pas veel later wat kon voelen dan jij? Ik vond het zo zielig voor hem! Tegen de tijd dat hij het kon voelen was het voor mij allang 'oud nieuws'. :( Maar al die schoppen in zijn rug later hebben de boel wel weer goedgemaakt :)
    Ik kon trouwens ook bij beide kids nog heel lang half op m'n buik. Was maar goed ook, want van op mijn rug liggen krijg ik heeeel snel rugpijn ;) De standjes waren bij mijn eerste trouwens ook niet zo'n probleem. Bij mijn tweede trouwens ook niet, want toen hebben we na de 3e maand het grotendeels afgeschaft! :oops: (deed me heel erg zeer namelijk :( )
    @Mielenl: coole foto van die trap! Geen wonder dat Mika dat interessant vindt :rolleyes:

@Diaantje: tja, je hebt het gelezen he...morgen roze donderdag voor ons ;) Maarreh...volgende week donderdag mag je ook nog wel roze maken hoor! ;) Kun je mooi op pagina 400! :)

@Ellenk: dus het is wel een knuffelkat, jullie Peppe? Heerlijk joh! Onze jongste kat Tommy (staat wel in m'n album) is er ook zo eentje. Heel schichtig, maar als íe je kent een ECHTE knuffelkat. Hij luistert trouwens ook niet naar z'n naam :rolleyes: Misschien zijn ze wel familie! :)
    Test jij trouwens mee morgen? Morgen roze donderdag! :)

@Lola: mijn temp vanmorgen was 37.0, dus niet omhoog geschoten maar ook nog lang niet laag. Weinig van te zeggen dus.

@Leentje: een keertje een relaxvakantie is ook wel fijn toch? Als wij op vakantie gaan, zijn we altijd vermoeider als we terug komen dan toen we weggingen! (volgens mij doen we dan iets fout he? :rolleyes:)

@Miepie: 28 van de 50, dat mag van mij wel nét een 4.7 zijn hoor! ;) Tenzij hij op de andere vakken net zo slecht staat natuurlijk. Dan is het gewoon beter dat íe het laatste jaartje overdoet.
    (Ik ben zelf gezakt op 1/10, dus 1 mc-vraag. :( Ik stond voor alles ruim voldoende, alleen had ik wiskunde heeeeel slecht gedaan op m'n examen. Dus daar kreeg ik een 4 voor. Biologie had ik op 1 vraagje niet gehaald, dus heb ik die maar herkanst. Ik moest er 30 van de 50 goed hebben en laat ik nou bij mijn herkansing er wederom 29 goed hebben! :mad: Dus ik heb het hele jaar opnieuw moeten doen en ben geslaagd met veeeel slechtere cijfers dan het jaar ervoor (want daar deed ik natuurlijk niks meer aan), maar toen wél met een 7 voor Biologie! )

@All: knuffels voor iedereen! :)

Ik ben nog steeds niet rood. :rolleyes: Zo heel langzaam aan begin ik stiekum te overwegen dat het misschien tóch wel raak zou kunnen zijn. Maar gisteravond had ik zo'n ongigevoel dat ik ECHT dacht dat ik al rood zou zijn. Dus jullie maken me nu wel een beetje aan het twijfelen. Vandaag ga ik er dus nog maar gewoon vanuit dat het niet raak is, want anders is de teleurstelling veel te groot als ik rood zie!
    En anders ga ik morgen weer testen ;)

En nou ben ik ff tik-moe ;)

Liefs Tezzz

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    *** voelt aan haar water **** jaaaaaa een clomidbeeb voor tezzz!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    *effe ego*
    Ja... ik weet niet of ik echt de baby voelde, maar het was gewoon heel vol in mn onderbuik... En er zat echt een soort van ballon in de weg (maar dan langwerpig en dwars als een grote zure bom ;)) En als hij met zijn buik op die van mij drukte was het niet heel fijn eigenlijk (terwijl ik dat eigenlijk juist altijd heel fijn vindt om zo contact te hebben en lekker onderop te liggen:oops:)Ik voelde echt duidelijk dat er meer in mijn buik zat dan normaal...
    En net hadden we iemand op bezoek op kantoor, ik zat op de bank, een beetje ineen en toen voelde ik twee keer (met vijf of tien minuten ertussen) alsof er belletjes borrelden of dat er een klein kickboksertje een roffeltje deed. Duurde maar heel even en daarna weer weg...
    Tja, nu let ik natuurlijk overal op!
    Ik denk dat ik mn broek maar even open gooi... want vind het opeens een beetje zielig dat iemand daar in zijn ruimte wordt beperkt. Ik heb nog steeds een riem om omdat mn broek anders zo van mn billen zakt en dat vindt ik heel irri...
    Hoop echt dat ik wat ga voelen want kijk er echt naar uit! En weet ook dat het daar nu nog veels te vroeg voor is.... ;)

*einde ego*

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: morgen is het roze donderdag... daar kun je echt niets aan veranderen :D

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hoeft niet hoor...sommige zijn gewoon erg optijd daarmee ;) (gemiddeld is week 17 de week)

Tijd voor een zw-broek! :D

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @G4B: gefeliciteerd! Je bent aangekomen bij de fase van ook-als-ik-mijn-buik-inhou-kan-ik-'m-niet-meer-inhouden ! Jahaaaaa, het grote groeien is begonnen! :)

Ik ga er zo vandoor. Naar mannetje en dan saampjes de kids ophalen. Het fietsen viel trouwens erg mee qua tijd. Had gerekend op een half uurtje, maar met kids deed ik er maar 16 minuten over! (en zonder maar 9 ;) :) ).
    Weet niet of ik vandaag nog online kan komen want mannetje is lekker thuis de rest van de dag. hihi...kunnen jullie lekker nét zo in spanning zitten als ik! gna gna gna :) ;)

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina