[quote="Tezzz] hihi...kunnen jullie lekker nét zo in spanning zitten als ik! gna gna gna Laterrrrr! Liefs Tezzz[/quote] tssss spanning......kan ons het nou schelen!
Het is in ieder geval wel duidelijk dat je een lerares bent die het wat kan schelen hoe het met haar leerlingen gaat! Daar mogen ze maar blij mee zijn! Ik heb het verhaal gelezen over de ICSI, en het is fijn dat er in ieder geval schot in de zaak komt. Het is helemaal niet raar dat je er een traan over laat, er zullen nog wel wat tranen volgen, want het is niet iets dat je zomaar naast je neerlegt, alles van de laatste tijd. Maar hopelijk kun je het positief bekijken, en mensen om je heen ook, zodat ze een steun voor jullie zijn. En verder vind ik het al heel knap van jullie dat jullie gelijk gestopt zijn met roken, en nu moet je ook nog een beetje afvallen, da's ook een moeilijke combi, en je bent het toch allemaal maar bereid te doen! Pet af hoor!
Lola, heb je nu met je ex afgesproken dat jullie elkaar echt 10 weken niet zien en dan weer praten, of dat jullie elkaar wel zien, maar pas weer "echt" gaan praten over zo lange tijd? Ik vind het wel een goede oplossing, die 'wachttijd', kunnen jullie allebei de zaken op een rijtje zetten. Je houdt gewoon nog van hem en dat gaat niet zomaar over. Ik weet inmiddels dat mijn ex tussen zijn gevoel en zijn hoofd zit qua wat hij wil. Zijn hoofd houdt hem tegen, want hij weet dat er bepaalde (cultuur)verschillen tussen ons zijn die hem toch mettertijd weer dwars zullen gaan zitten. Hij moet maar gewoon goed nadenken, ik weet nog helemaal zo net niet of ik ooit nog met hem verder zou willen. Al zou ik natuurlijk dan wel het gezinnetje hebben dat ik zo graag wilde......ach, da's allemaal voor later zorg. Nu is het voor jou en mij belangrijk dat we een gezond kindje op de wereld zetten!
Kan best hoor, dat je al wat voelt. En als je het zo beschrijft klinkt het inderdaad wel als babybubbels! Leuheuk! En weet je, als je het eenmaal gevoeld hebt, dan ga je de hele dag smachtend zitten wachten tot de volgende bubbel, maar omdat ze nog niet zo vaak komen, valt dat dan weer tegen....maar het is echt een supergevoel!
Goeie ouwe tijd, die schooltijd....*droom*. Toch had ik ook wel leuke leraren hoor, en ik moet zeggen, ik ben bij mijn schoolonderzoeken in het eindexamenjaar ook behoorlijk gematst door mijn economieleraar. Ik weet niet of ik anders geslaagd was...ben m nog steeds dankbaar!
Oewww, Tezzz, een ongigevoel, dat hebben veel prille zwangeren hoor! Is dus helemaal geen slecht teken. En zeker niet als je een dag later nog steeds aan het slipstaren bent (tevergeefs welteverstaan). Tot nu toe vind ik het klinken als een gevalletje zwangert! Maar goed, morgen roze donderdag, een dagje geduld lukt me nog wel......*handenwring*
G4B, Voorzichtiger klussen dus. Heb in het hele begin er in gedoken, nu wacht ik op het lekkere warme weer. Hebben jullie ook een zwembad ? Leentje, heerlijk hoor zo een uitrust vakantie! Mag ook wel eens tussen door. Diaantje, aah arme meid wilt ze er nog niet uit, het is gewoon te lekker daar binnen! Nog even geduld houden, straks mis je het zwanger zijn! Mielen, joepie Mika 6 weken gefeliciteerd ! Hoe is het nu met de borstvoeding nog aan het afbouwen? Ellenk, leuk hoor zo een poesje ! Beastie, wauw lig je nog half op je buik. Ik hoop dat ik dat ook kan straks. Ben een echte buik ligger!
een echte buik slaper kan dat kind zit veilig in het vrucht water...en je rolt vanzelf om in je slaap! Ga ga vanavond muffins maken..heb trek in cake-beslag
*weer ego over 'Babybubbels' * JAHA dat klopt! Kan inderdaad mn buik niet echt meer inhouden (wel een beetje nog, maar het ziet er dan niet ingehouden uit... Van het weekend maar even een broekkie scoren ergens... Wel lastig dat nu eerst die zomer komt en ik gewoon een luchtig broekkie wil en straks natuurlijk weer een wintergarderobe aan moet schaffen... Jaha... gingen met auto naar afspraak en toen we aankwamen en vlak voordat ik mn gordel af wilde doen voelde ik weer een klein babydansje, echt heel grappig gevoel. Tijdens het overleg voelde ik het ook nog 1 keer (ik kon natuurlijk daar niet mn broek losdoen... ) En verder geen last van gasvorming ofzo anders had dat er wel uitgewild op zeker moment Dus mijn dag kan niet meer stuk *einde blije ego *
Leuheuk G4B! eigenlijk moet je dat ergens opschrijven, leuk voor later. Ik heb Leentje nog helemaal niet voorbij zien komen. Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft. Volgende week rond deze tijd ben ik lekker ook in Turkije.....
Als ik je mag aanraden, tis maar een advies, een spijkerbroek van Noppies. Die zitten prima en spijkerbroeken kunnen altijd tot heeel vaak en die kan je dragen tot ver in de herfst (zijn niet spotgoedkoop **lees: aan de dure kant**...maar ben er inmiddels achter dat de goedkopen vaak ook minder zijn in pasvorm en kwaliteit) En een zomer flodder broekje van mamalicious...goedkoper en goed voor een linnen broek!
@ Cynthia: Heel goed dat je hem daar eens flink over na laat denken. Hij is de enige die dat probleem voor hemzelf kan verhelpen. Misschien zou hij er eens met een psych ofzo over moeten hebben (maar de meeste mannen durven daar niet aan toe te geven). Het kan soms heel verhelderend zijn als iemand je een aantal vragen voorlegt en doorvraagt op de pijnpunten. Dan komt je echte gevoel en wens over je leven vaak wel boven! @ Ikdus: Ja, in Amsterdam hebben we ook een zwembad Een lekker 50 meter buitenbad! En ja, op zolder ligt nog ergens een plastic opblaasbadje... maar daar kun je alleen cocktails in drinken dus die laat ik deze zomer even onder het stof liggen... :x @ Ikdus en Beastie: Hier ook een buik(in)slaper! Maar ik trek mn rechterbeen altijd heel hoog op waardoor ik niet plat op mn buik lig. Gaat nog goed, maar zal tzt natuurlijk niet echt meer kunnen. Ik slaap verder meestal op mn rug en soms op mn zij... Dus gelukkig ben ik van alle markten thuis