Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja en Ellen: PUPO!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

;) ok dan PUPO PUPO

je krijgt trouwens wel zo'n mooi chocoladebruin kindje met van die grote ogen. *smelt* die zijn ook altijd om zo mee te nemen hoor 8) :)
    Als ik ooit eentje krijg dan is ie vast kaal want wij zijn beide blond...
    (gabber baby)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kale baby's zijn ook heel lief! hahaha, vind ik ook wel schattig!
    Maar het kan ook veel haar worden, maar dan blond toch?! Ik had geloof ik veel blonde haren! 8)
    een vriendin haar kindje had tot dat hij 1 1/2 was GEEN haar! :)

Ja, mijne krijgt een mooi tintje! :D :D Vaak zijn halfbloed baby'tjes echt mooi!
    Hij heeft al een zoontje, nou die is echt moooooi, licht bruin, grijze ogen en bruine krullen! die krijgt echt alle meiden achter hem aan!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga er weer vandoor! Even naar een vriendin!

Fijne avond!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Wat is het rustig hier. Dacht kom nog even gezellig beppen.

Zou echt willen dat het zondag is. Dan ga ik misschien testen, zit dan 4 dagen voor mijn nod.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnaaavond!

Hier kleine update: vanmiddag hele middag in bed gelegen met hele zere pijn ter hoogte van m'n lever. Wat dat toch is, had ik vorige maand ook al een dag :rolleyes: (en heb het gedurende het eerste trimester van mijn zoontje gehad ;) ).

Hier dus nog steeds geen rood! En ook geen kramp gevoeld onderin. Maar de kramp/steek net tussen m'n buik en maag, ter hoogte van mijn lever is er dus nog steeds en doet zeeer! :(

Morgen testen! Hebben jullie er al zin in? Ikke wel! :)

Liefs Tezzz

p.s. Ikke was er ook zo eentje die tot 2 jaar bijna geen haar had! Mijn dochter was ook nog bijna kaal tot haar eerste! Inmiddels 'strijden' wij om wie het langste haar heeft :).

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik duim voor je Tezzzzz!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, klinkt niet fijn allemaal, maar als je al op 15 dpo zit lijkt het me wel positief!

Ik ga over eenhalf uurtje de beslissende ovu test doen.... Ze hebben alle tests binnen van de lab! Nu mijn eitje nog. Zou het dan toch nog gaan lukken?

@Marieke, wij mogen voor de IUI niet smeppen want anders wordt het zaad minder... We moeten maar na smeppen deze ronde.

Oh ja en: Auto gekocht. Heel eng allemaal, maar het isgedaan dus we kunnen toch niet meer terug. Ik was helemaal weg van mij huurautootje dus dit is wel even wennen.
    Ik ben verder doodmoe van het rondrennen/rijden/bellen/emailen/faxen om dit voor elkaar te krijgen. Vandaag even uithijgen.

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: hoop dat die pijn een heel goed teken is...! "Pijn is fijn, pijn is fijn..." :rolleyes: Kus!
    En ik heb ook zin in roze donderdag ;) Tel de uren al af :)

@ Julita! Wow dat is goed nieuws dat ze de resultaten hebben!
    Wanneer zou je eventueel de iui afspraak hebben? Of moet je bellen als je ovu test positief is?
    Ik duim voor je!

En gefeliciteerd met jullie auto!
    Toch wel zoiets of niet ;)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je go4baby. Ja daar lijkt ie precies op!
    Ik moet bellen als mijn ovu positief is (denk het vandaag) en dan morgenochtend mag ik komen voor de IUI. Ik heb altijd liever de middag want mijn ei springt in de avond, maar ik geloof niet dat dat kan hier.

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Test is posi meiden, ik ga nu de kliniek bellen voor een afspraak!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goed Julita! Ben heeel blij voor je!

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je Mupkuh. Dit is wel een race tegen de klok geweest, maar zoals we zien heeft het wel zin gehad. Hopelijk over 2 weken weer goed nieuws.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb wel bijgelezen, maar ben de helft alweer vergeten :oops: (krijg je met dat geklep hier ;))

Julita, zit allemaal weer mee zo te horen :)! Spannend, morgen IUI.... en bij ons is het dan wel middag, misschien staat je eierwekker nog op NLse tijd ;)
    Lekker dat jullie nu jullie eigen bakkie hebben. G4b, volgens mij was het meer zoiets hoor (roze Amerikaanse slee):

Diaantje, schiet niet op he ;)... eigenwijze tuttebel...

G4b, plopjes, wat leuk! Lijkt me heel apart om te voelen...

Leentje, welcome back! Wij zijn ook niet echt van dat soort vakanties, vorig jaar ook 1x gedaan en dat was lekker, maar wel weer genoeg voor komende 10 jaar ;) (heb echt een hekel aan hotels, doe mij maar ergens in een tentje in de bergen ;))

Pffft... rest ben ik kwijt, sorry...

15. avond!

tezzzz jij bent net zo roze! ik moet morgen werken dus lees pas tegen 13.15u je goeie bericht ;)

ellenk, ooo lief he zon kleintje.. weet nog goed hoe die van ons was voor anderhalf jaar geleden..en nu is het een kleine terrorist haha
    en idd pupo meid, jij moet ook eens roze!

g4b super dat je al wat voelt joh :D leuk! en groei maar goed :D altijd zo mooi om te zien :D

diaantje kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt meid! nog even doorzetten..

julita gefeli met je posi ovu... hopelijk slaat de behandeling in 1 keer aan meid! duim voor je!

de rest weet ik even niet meer sorry!

hier de hele dag met mn vriendin en de kleine op stap geweest. stond mn vriendin een broek te passen en liep ik met de kinderwagen rond, komt die vrouw van de winkel kijken bij dr en vraagt hoe oud ze is en dat t zon schatje is enzo... zegt ze: ze lijkt sprekend op jou! :D :D :) dus ik: ja alleen jammer dat ze niet van mij is hahahahaha
    mens keek me aan hihi echt komisch!

heb volgens mij een hele lange eisprong ofzo gehad :confused: donderdag had ik een bijna posi ovutest (echt zo goed als posi) daarna niet meer getest..maar sinds donderdag heb ik steeds steken enzo alsof ik mn eisprong heb.. kan me niet voorstellen dat ie nu nog moet komen..zal morgen voor de zekerheid nog maar een ovu testje ertegenaan gooien.. maar dat kan gewoon niet. denk dat mn ei vrijdag of zaterdag is geweest.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke, komisch ja :) ;)
    Ik heb ook altijd een paar dagen eipijn, en da's een dag na mijn ei over... kan best dat je eitje toch iets later was dan je dacht dus (al blijf ik het daarna ook wel constant iets voelen tot mijn NOD.. blijft wat gevoelig zeg maar :-?)

Ik heb nou al weer honguh! :confused: Vanmorgen wel al 1.2 lichter dan een week geleden, terwijl ik normaal voor mijn NOD juist aankom. Maar vorige week was ik dan ook 4 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden voor het stoppen met roken :)... moet echt flink wat af hier...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :) Uitslag van het examen valt - zo op het eerste gezicht - toch mee. Als ik de strengste normering aanhoudt komt die jongen op een 4,5... en die is afgelopen jaren nooit gebruikt. Bij een normering zoals vorig jaar (die was héél streng) heeft ie een 4,8 :)
    Dus ik heb een hele volle eindexamenklas (30 lln) die ALLEMAAL een voldoende op hun eindlijst hebben voor Engels :) :)!

(sorry, moest het even kwijt, ben wel een beetje trots op mezelf... al hebben die kids het gedaan :rolleyes:)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    tests staan in mijn album al is het een hele slechte foto.

Mijn bakkie is een hybrid, dus half electrisch en half gewoon. Rijd wat anders dan een normale auto dus even wennen.

@marieke, ik hoop dat je gauw dezelfde ervaring hebt en dat je die kleine dan wel van jou is! De dag gaat komen hoor!

@miepie, je mag zeker trots zijn!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke: ook vreemd als ie er zolang over zou doen, maar ik blijf in de wachtweken ook altijd krampjes enzo houden! Dus hij zal vast wel gesprongen zijn!

Julita: wat super dat de resultaten binnen zijn en dat jullie morgen kunnen voor een IUI!

Miepie: is zeker om trots op te zijn, hun hebben de examens en tentamens gemaakt, maar jij hebt ze onderwezen!

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Deel Deze Pagina