@ Tezzz, jammer zeg. Maar je temp nog steeds hoog is een goed teken. En wat miepie zegt, misschien over een paar dagen wel positief.
mogguh meiden.... Nog steeds geen nieuws vanaf deze kant ..... @julita ..zet m op meis ! ook mijn duimpjes draaien op volle toeren...heb momenteel toch niets anders nuttigs tedoen hahahhaha @ tezz.........ja hallo...wat is dat nou....net wat miepie zegt...roze op het staafje..niet in de broek....maar nog niet opgeven....it aint over till its over.... we duimen hoor ! @ de rest...cyber knuffie......
@ Tezzz: maar roze veeg kan nog steeds een goed teken zijn hoor. Heb ik ook op DPO of DPO+1 gehad... Dus zoals je ziet leggen we ons er niet bij neer @ Julita: succes vandaag! Hoop dat we straks BINGO kunnen spelen Nu nog even nadeken waar die letters dan voor staan! Ik ga haasten! Tot einde van de middag! Liefs voor iedereen!
Goedemorgen! Tezzz: neeeee, dat kan niet hoor, pupo! Jij wordt echt niet ongesteld, jij test weer laat positief! Julita: Succes vandaag!
Diaantje: mooie buik!!!!! Het is roze donderdagalleen weinig roze te zien tot nu toe!, dus wie weet maakt tuttebel vandaag nog aanstalten om te komen!!!
lieverd, hoop dat het voor jou ook heel gauw zo is.....duimpjes draaien echt overuren voor jullie allemaal hoor !
Diaantje, wat een mooie buik zeg. Pfff...dan moet die van mij nog wel eventjes zeg. Jij hebt helemaal geen last van striae of wel? Ik hoop dat ook niet te krijgen maar je hebt het niet altijd voor het zeggen. Tezz, je maakt het allemaal wel spannend hoor. Nog veranderingen? Julita, heeeeel veel succes vandaag met ed IUI! Tom, hoe gaat het met je? Hoe voel je je?
Heb trouwens last van een stalker...een kwakende....beestje zit steeds bij de schuifpui en springt steeds tegen het raam aan....ieuwwwwwwwwww....word er kriegel van....ben zo bang dat als ik de pui open schuif , hij naar binnen springt..zo de convectorput in....(hebben bij het het schoonmaken van het huis na de koop...een opgedroogde kikker eruit gezogen...ieuwwwwwwww..trauma voor het leven....)
helaas, ronde 8 is een feit @Diaantje: wauw, wat een buik! Jij staat op ontploffen! tot straks! Liefs Tezzz
Diaantje, wat een mooie buik! Leentje: ik was ook helemaal blij dat ik nog geen striae had, maar eergisteren zag ik opeens een rood streepje lopen aan de zijkant....en ja hoor, nummer 1 is een feit. Baal er wel van, maar ik ben gewoon nog fanatieker gaan smeren. Mupkuh: 6 dpo, ik hoop dat het deze keer ook voor jou raak zal zijn! Tezzz: ik vind het nog steeds hoopvol. Geen bloed geeft moed, en een beetje roze is nog geen bloed. Kan heel goed zijn hoor, ik hou nog hoop voor je iig! Gisteren eerste zwangerschapsyoga gehad. Leuk was het, allemaal eerste kindjes, op één na en één tweeling! Vanochtend de intake van de kraamzorg gehad, ik krijg 10 uur extra omdat ik alleenstaand ben dus dat is wel prettig. Wat een saai ongezellig weer is het vandaag he?
@ Chyntia, fijn dat je 10 uur extra krijgt. En het is idd echt saai weer. Ik ben vandaag flink aan de poets hier. En met een schuin oog kijk ik films. Ik hoop ook echt dat ik positest. Ergens denk ik yes het is raak, maar van de andere kant voel ik me ook zo gewoon.
@ Cynthia: lekker dat je 10 uur extra krijgt! Vind je het niet "eng" straks als je bevallen bent, alleen er zijn voor zo'n kleintje? Mij lijkt het wel "eng" namelijk! daarom ben ik ook nog in dubio of ik nu actief op zoek ga naar een huis of pas na de bevalling als de kleine al een paar maandjes is! @ Mupkuh: en dan volgende week donderdag testen op roze donderdag? Het is idd saai weer, heb ik dan een weekje vrij! Alleen maar saai weer! Helemaal grijs!
Saai weer, hier komt het met bakken naar beneden en onweert het giga... Fijn zo met je computer bij het raam.... Tezzz k*t meis....
Heb niet alles bijgelezen, maar: @tezzz balen joh het zag er zo goed uit. @tom: sterkte ermee @lola: wat een eikel @diaantje: ze het wel lang werk hoor. Hier gister bloed laten prikken op progestoron. Kon gistermiddag al bellen voor de uitslag. Bij 20 heb je een eisprong gehad en dan geld hoe hoger hoe beter. De mijne was 54. Dus echt goed zei de assistente. Heb gister nog iets raars meegemaakt: Was heel even bij de overburen. Die had 's ochtends een vriendin op bezoek die een beetje van die paranormale gedachtes heeft. Ze hadden het die morgen opver baby's ed gehad. Toen zei die vriendin ik zie iets lichtblauws met een beetje sluik haar wat regelmatig hierkomt daar komt het wel goed mee. Later zag de buurvrouw mij dus en ik had mn haren net gesteild en een licht blauwe trui aan. Buurvrouw later die vriendin weer opgebeld of het over mij kon gaan en ja hoor dat kon, maar ze zag er dan niet een maar meer. Hoe bizar he.