Pffff.....Tezz, mooi klote zeg. Het zag er zo goed uit, je lf was lekker lang. De volgende ronde is dan de derde met clomid of heb ik het verkeerd. Want je weet wat ze zeggen: 3 keer is scheepsrecht. Dikke knuffel. Nyncke, wel mooi hoor om te horen. Dat zou wat zijn als het klopte. Had ze geen termijn ofzo in gedachten? Cynthia, fijn dat je 10 uur extra krijgt zeg. Ik heb trouwens vriendinnen die nooit smeerden en geen striae kregen en vriendinnen die fanatiek smeerden en er wel last van hadden. Volgens mij kan smeren het verminderen en het beter laten herstellen maar niet voorkomen. Maar met smeren houd je het wel lekker soepel.
middag! zooo diaantje beste buik meid! je draagt wel mooi! tezzz wat klote had t nog zo gehoopt voor je die temp slaat dan dus ook nergens op dikke knuffel! nyncke das idd wel bizar.. helaas is mij dat ook al een aantal keer gezegd door paranormale mensen.. ik zou in 2008 moeder worden.. nou helaas kan dat dus niet meer hihi hier verder niets bijzonders.. net terug van t werk. weer af en toe van die flinke steken in de liezen.. gisteravond een ovu test gedaan voor de zekerheid en die was zwaar negatief.. totaal geen 2e streep te zien dus mn ei is zeker weten al geweest...
heeeé tezzz...met recht k*t (we duimen voor nieuwe ronde met nieuwe kansen...) Mega buik Diaan! Daar komt vast een mega lieve tuttebel uit...die voor altijd mensen op zich laat wachten 10 extra voor SC! Da's mooi meegenomen en mama naast de deur komt helemaal goed die kraamtijd 8) Hier nog geen straie te zien...maar schijn je ook minder kans er op te hebben als je 30+ ben (pfffieuw toch nog een voordeeltje ) en ik smeeeer elke ochtend super trouw!
Een troost ik heb wel een moederdag kado gehad... dus ben ook al een beetje een mama! oeioeioei..steken in liezen...ik zeg nix [-o<
mmmmiddag! Het weer vandaag past precies bij mijn stemming. Wat een @$^%&^%#$#$%&kl*teweer! Ik heb lekker allemaal binnenblijf-en-zielig-zitten-wezen-troostvoedsel meegenomen. Lekker puh! En als ik de kids zo heb opgehaald gaan we lekker met z'n drietjes dat binnenblijf-en-zielig-zitten-wezen-troostvoedsel opeten! O ZO! (ben alvast begonnen met een megachocoladereep met stukjes hazelnoot en heb mijzelf een lekker glaasje cola ingeschonken. En de peuken liggen al weer klaar ) Wat zijn jullie lief voor mij
Poetsen, tja, moet ook gebeuren he.... Maar joh, je zit op 6 dpo, het kan nog alle kanten op. Voor hetzelfde geld voel je je nu gewoon, maar ben je over 4 dagen misselijk, dan kijk je er al heel anders tegenaan. Even geduld hebben nog!
Ja, ik vind het ergens wel eng, maar ik weet dat ik als ik wil zoveel hulp heb. Mijn ouders wonen naast me straks, dus die kunnen altijd komen, en mijn ex heeft vanaf een week voor de bevalling 3 weken vrij genomen en neemt vanaf september 2 dagen in de week ouderschapsverlof op. Toen ik vroeg waar hij dat dan voor deed, omdat hij niet hoefde te verwachten dat hij de hele dag bij mij thuis kan gaan zitten, zei hij: "ook al heb je op een dag maar een pak luiers nodig, dan ben ik er om die voor je te gaan kopen". Dus handig is het wel....
Hè...... Bah, we hadden het zó voor je gehoopt! Nou, even huilen en weer opstaan dan maar....clomid beeb in juni dan maar?
Ja, dat smeren helpt eigenlijk niet echt tegen striae zelf, want dan scheurt je huid onderhuids, en daar kan je sowieso niet smeren. Maar ja, we zien het wel. Als het maar niet teveel wordt, want ik moet nog aan de man later Heb jij trouwens op vakantie nog een beetje in de zon kunnen zitten of niet? Ik heb bij de apotheek factor 50 gekocht, dan hoef je maar 1x per dag te smeren. Leek me wel handig...
En daarom ben ik altijd een beetje sceptisch ten opzichte van "paranormaal begaafde mensen". Ik geloof absoluut dat er mensen zijn die meer zien en weten dan andere mensen, maar ik denk dat er teveel kwakzalvers zijn om erop te kunnen vertrouwen.
Ja, maar mama moet in mijn kraamtijd net fulltime gaan werken, omdat haar collega dan op vakantie is....
Goed zo! Troostvoedsel, -drinken en -sigaretten helpen heel goed! Is ook de beste remedie op zo'n moment.
Ik wil eigenlijk zondag al testen. Dan is er ook een moment dat als ik zwanger bent. Het super super vet zou zijn.
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een bevrucht ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 2 mei 2. Miepie80, ronde 16, NOD 4 mei 3. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei 4. Marieke1610, ronde 17, NOD 6 mei 5. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei 6. Luna1, ronde 2, NOD 10 mei 7. Tom78 8. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei 9. Julita, ronde 15, NOD 12 mei 10. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei 11. Marina71, ronde 3, NOD 23 mei 12. Rainstarrr, ronde ?, NOD 26 mei 13. Tezzz, ronde 7, NOD 27 mei 14. Ellenk, ronde ?, NOD 30 mei 15. Miepie80, ronde 17, NOD 31 mei 15 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van juni 1. Toontje80, ronde 1, NOD 4 juni 2. Marieke1610, ronde 18, NOD 6 juni 3. Mupkuh, ronde 2 na MA, NOD 8 juni 4. Tijgertje23, ronde 3, NOD 8 juni 5. Stoetel, ronde 6, NOD 14 juni 6. Elke1984, ronde 1 na MK, NOD? SMEPpers van juli 1. Tezzz, ronde 8, NOD 3 juli UP
@ tezzz nou meis dat was toch niet de afspraak?!?! dikke knuf en laat jezelf maar lekker troosten door het voer en de sigaretten (maar niet teveel anders zie jij straks ook de 100 als je WEL zwanger bent ) @ nyncke nou ik hoop dat ze gelijk heeft meis. Ik zei toch dat 100 mg clomid een goed receptje was! @ diaantje wauw, mooie buik hoor je gaat hem straks nog missen! @ tuttebel kom naar buiten en kleur die sombere donderdag KNALROZE! @ beastie ik HAD ook geen striemen (volgens mij tijdens de bevalling nog gekregen.....zelfs ook een paar op mijn borsten een paar dagen NA de bevalling door de stuwing ) en ik ben al veeeeeel ouder dan jij! @ cynthia en lola.....jullie zijn niet voor niets supervrouwen! Gelukkig 10 uurtjes extra kraamzorg dus dat gaat helemaal goedkomen. Hier gisteren krampjes-dag gehad.....van 4 tot 11 nagenoeg onafgebroken met Mika op de arm gezeten (wel gezellig hoor, maar kon geen eten klaarmaken en pappa kwam pas om 9 uur thuis dus die heeft een paar boterhammen gesmeerd....de honger was ook al lang voorbij, hahaha!) Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter en vanmorgen kreeg ik alweer 1000 glimlachjes van mijn grote kleine schat!
eeeh tezzz maak er bij mij maar 6 juni van.. ga van een cyclus uit van 33 dagen. heb denk ik mn ei dus vrijdag of zaterdag gehad, houd dus zaterdag aan. en verwen je zelf idd maar eens lekker.. tis ook klote allemaal.. zeker als je zon goeie hoop had! Cynthia dat is wel minder dat je ma dan juist zoveel moet werken. maar wel fijn van je extra uren ik ging er ook niet vanuit dat het uitkwam eigelijk haha ik geloof een hele hoop, maar ik hoor dit al te vaak en tot nu toe is t nog nooit uitgekomen
@ Tezzz, oh nee meid. Toch niet ongi geworden. Digi*knuff* @ all, ik ben trouwens zo ontzettend moe en lam. Zou het door het weer komen.
Tezzz, balen zeg Hele dikke knuffel (en chocola, cola en sigaretjes mag nou even ) Diaan, mooie buik hoor... logisch dat tuttebel daar lekker in wil blijven zitten, mooi kamertje Ik heb 2 strepen zónder ooit zwanger geweest te zijn (haha, gewoon een veel te dikke pens dus) Net gebeld door het AMC shock: wel veel sneller dan ik dacht), we konden 29 juli... maar dan moeten we een week korter op vakantie Dus heb nu de intake voor de ICSI staan op 4 augustus!