... als we direct kunnen beginnen zou het kunnen dat het nog net lukt, een 1e poging voor we vertrekken, maar heb er een hard hoofd in :-? Nouja, anders kunnen we direct als we terug zijn in januari van start... Fijn dat je extra uren krijg, SC!
@Miepie: YES! Weer een datum om naar toe te leven! Ik heb ook strepen, zat strepen. Ik kreeg ze bij mijn eerste zwangerschap en bij mijn tweede heb ik alleen maar uitlopers gekregen van de strepen die ik al had Tegenwoordig dus maar geen hoog opgesneden zwempakkie meer aan @Cynthia: fijn hoor, 10 uurtjes extra! Als ik jou was zou ik goed gebruik maken van je ex-mannetje. Lekker laten lopen bij de kraamvisite, boodschappen doen, oppassen terwijl jij lekkere tukjes doet... alle rotklusjes zeg maar! @MIelenl: kun je je voorstellen dat je zo'n krampjesdag elke dag hebt gedurende ruim 3 maanden? Dan kan je je ook voorstellen hoe ontzettend blij ik was dat mijn zoontje die krampjes niet had! @Marieke: gefixed!
WOW...ligt het aan mij of is dat best snel? Een kant wel leuk een poging voor het weggaan....heten jullie een beetje wat er op je afkomt voor een eventueele 2de keer....en wat rust er tussen door die 4 maanden buitenland...da's misschien niet eens zo gek. En de zekerheid in januari "aan de slag te gaan!" ook best prettig. spannend!
Cynthia, ik heb de meeste tijd onder de parasol gelegen en heb ook een superhoge factor gebruikt (ik word toch nooit echt bruin maar lijk meer op een afzetlint: ik word rood, dan weer wit, dan rood etc.etc. Maar nu ben ik niet verbrand en geen zw.masker en ik ben zelfs een heeeeel klein beetje verkleurd (voor mijn doen best veel, maar het zal niemand opvallen dat ik op vakantie ben geweest haha). Toch is het met een hoge factor toch belangrijk vaker te smeren omdat je ook zwemt en andeer factoren er ook voor zorgen dat de werking van de factor minder wordt. Hier staat iets meer info op: http://www.huidinfo.nl/zonnebrand.html. Het belangrijkste is een half uur voor het zonnen goed insmeren. Ik deed dat elke ochtend voor het eten en dat werkte volgens mij echt goed. Wel een fijn vooruitzicht zeg, lekker op vakantie. Maar wanneer wilde je ook al weer oververhuizen? Miepie, spannend zeg allemaal. En op 4 augustus, hebben ze ook uitgelegd hoe lang zo'n traject ongeveer duurt zodat je al weet of het wel of niet voor je vakantie lukt. Hopelijk kan het nog net voor je vakantie, dan heb je daarna nog lekker flink wat afleiding. En jullie hebben het wel verdiend. Tezz, geniet maar lekker van de chocolade en sigaretjes, dat mag nu gerust.
Beastie, veel plezier bij je apk straks... misschien dat met het warmere weer buiten ook haar handen wat warmer zijn geworden Leentje, ik heb geen idee hoe lang het duurt... Bij de eerste afspraak zit ik rond mijn ei en ik weet niet of we dan 2 weken later al gelijk mogen beginnen of dat er nog een hele rits onderzoeken volgt. Hoop heel hard dat het wel lukt, zodat ik óf zwanger kan gaan zitten zijn in de maanden dat we weg zijn, óf mijn lichaam even op adem kan laten komen na de eerste mislukte poging . Tezzz, nogmaals een dikke knuf! Julita, jij moet straks, toch? (was ergens in de ochtend, is bij jou nu ochtend...) Heel veel succes!
K ben inderdaad van plan om 's ochtends voor het ontbijt al te smeren, en dan neem ik die fles gewoon mee naar het zwembad. Kan ik altijd nog smeren als het eraf gaat door het zwemmen. Ik word wel snel bruin, maar met al die verhalen over huidkanker enzo, wil ik geen risico nemen. En m'n buik gaat sowieso niet in de zon. Ze zijn nu druk bezig met mijn huisje, en ik hoop dat we over een week of vier wel zover zijn dat ik langzaam eens spulletjes kan gaan overzetten daar naartoe. Ik zie er al naar uit!
tezzz thx meid! beastie hoe was je apk? hier ook erg lamlendig bah! gelukkig morgen een avonddienst dus morgenvroeg uitslapen
@ Ellen: ik hoorde op het nieuws idd dat in de achterhoek dat is toch waar jij woont of zit ik er naast? noodweer was met flinke schade!! Hier heeft het maar een beetje geregend!! Gelukkig!! @ Nyncke: ik vind het wel een bizar verhaal! Ik vind het altijd wel "mooi" om te horen, maar ook wel vreemd altijd! Maar goed, leuk is het wel als ze gelijk heeft! @ Marieke: steken in je liezen zijn wel goede tekenen hoor! @ Beastie: jij gaat zeker ook al bijna met verlof? Heerlijk hoor en fijn dat je ook straie vrij bent! Ik hoop het ook eht niet te krijgen, nu heb ik nergens straie, dus laat dat maar zo blijven! Wat cynthia zegt, geldt ook voor mij: ik moet nog aan de man in de toekomst! haha! @ Tezzz: doe je goed en laat je ook maar lekker verwennen door je mannetje! @ Cynthia: oh geweldig zo dicht bij je ouders, dat is wel handig, jammer dat je moeder dan meer moet werken, maar goed, het is toch fijn! En wel erg lief van je ex dat hij dat doet! Is toch handig, gewoon goed gebruik van maken! Is het straks je boodschappen jongen! haha! @ Mupkuh: dan zit je 10 DPO? Is dat niet ERG vroeg! @ Mielen: wat lijkt me dat heerlijk, al die glimlachjes van zo'n kleintje! Dat maakt het idd weer goed! heerlijk hoor! @ Miepie: wauw, is het toch allemaal razend snel gegaan! 4 augustus al! (1 dag voor mijn verjaardag!) Ik hoop echt dat jullie nog voor dat jullie vertrekken een poging krijgen en idd anders meteen in januari aan de slag! @ Julita: succes vandaag! Net op mijn oude basisschool geweest! (vriendin haar moeder werkt daar!) geweldig, is nog maar een oude "meester" hij zei: oooh ik heb je nog vastgehouden toen je een baby was en nu ben je al zo "groot". Ik kon net de neiging onderdrukken om te zeggen: en nu krijg ik zelf een baby! hahaha!
hihi lola leuk is dat he oud leraren enzo te zien! die steken in mn liezen zijn voor sommige een goed teken.. maar ik ga bij mij nergens vanuit hoor! ik heb wel vaker van die klachten gehad, dat ik dacht dat ik toen echt zwanger moest zijn... niet dus hahaha dus ik wacht het gewoon af.. diaantje, idd onwijs leuk kamertje! vind ik zon mooie kleur he had al zon fleece dekentje in die kleur gekocht voor ooit! ding was maar 1 euro ofzo dus dacht ach kan m altijd nog ergens anders voor gebruiken hihi
zo. Ik ben de strijd aangegaan met een kokosnoot. En na vele slagen en zagen en messen is de strijd gestreden. Ik ben de winnaar! En na al die moeite gedaan te hebben, lusten de kids geen kokosnoot Hier was het vanmiddag idd een poos noodweer! Het kwam echt met bakken uit de hemel zetten! En in dat weer moesten dus de kids naar school en ik boodschappen doen Gelukkig schijnt nu de zon en mijn humeur verbetert meteen! @SC: tjonge, dus over 4 weken kan je erin? Dan mag je nog wel opschieten om voor je bevalling alles op orde te hebben! @Julita: en? Kon de iui doorgang vinden? @Beastie: nog bijzonderheden bij de apk? @Ellenk: hoe voel je je? Al zss? @Mupkuh: op 10 dpo testen is wel errug vroeg hoor. Speciale reden dat je graag dán wil testen? @Tom: hoesutnou?
tezzz zal je altijd zien ...moeite voor jezelf dus gedaan hier idd noodweer geweest, sjonge t ging er op hey! nu schijnt ook hier lekker de zon.. word meteen weer warm. julita, hoe was het? mupkuh op 10 dpo testen? waarom wil je dat? denk dat t alleen maar voor teleurstellingen gaat zorgen.. zo vroeg testen..
De vorige keer testen ik al eerder positief. Maar de neef van mijn vriend. Komt bij ons eten enzo. Eigenlijk te lang verhaal om uit te leggen hihi.
Heeeé, iedereen geintreseert in me apk? Nou het ging niet zoals het zou moeten zijn...2 woorden .... Groot Kind! De vk, met de kouwe handen die wel lekker aanvoelde trouwens , voelde me buik en ze had niet het idee dat ik veel vruchtwater had maar kind zit zo hoog... Jah dat roepen ze al vanaf week 13 dat me BM hoog zit. Maar ze verwacht dus een 9 pond+ baby Morgen gaat ze bellen met het zh voor een echo (en DAT vind ik dan weer niet erg...baby kijken) en als het idd erg groot word dikke kans dat het zh-bevalling wordt en misschien wel ingelijd dat was dan allemaal weer niet me bedoeling. Ook wordt me suiker weer gecontroleerd..zw-suiker leid tot grote babys.... (andere kant ik ben niet klein en Mark zeker niet...) en me bloed druk was ook wat hoger nou dat dus
hihi oke mup...nou spannend dus beastie jeetje dat word dus een hele GROTE verassing maar goed misschien valt nog mee.. maar als t zo groot is en zh bevalling word, krijg je dan een keizersnee of moet je wel zelf t werk verrichten?
Dag meiden! Ik heb mijn IUI toch nog naar vanmiddag kunnen verplaatsen al wordt het dan gedaan door de assistent in plaats van de gn. Ik denk niet dat het een probleem is verder. @diaantje, mooie buik meid! @tezzz, wat balen zeg. Dat had ik echt niet verwacht. Eet jij maar lekker comfort food. Een hele dikke knuffel uit Lalaland.
kijk aan spannend meid, ik moest even kijken naar je berichtje want snapte t niet,... tot de bel ging rinkelen in mn hoofd en ik weer wist dat jij wat uurtjes hier vandaan zit hihi suc6! en ik duim dat er een mooi wondertje uit komt!
haha , ja Marieke het is hier nog vroeg. Als jullie naar bed gaan begint mijn dag pas. Ik vind het ook heel spannend en hoop ook dat we super veel geluk hebben en dat het raak is. Op hoeveel dpo zit jij nu dan denk je?
ik had donderdag een bijna zo goed als posi ovutest smiddags, daarna niet meer getest.. dus ik denk dat ik vrijdag of zaterdag mn ei heb gehad. als ik dan van zaterdag uitga dan zit ik nu op 5 dpo.. maar omdat ik t niet zeker weet laat ik de banner maar staan.. ik zie het wel. spannend hoor vanmiddag moet je nog lang wachten? heb geen idee hoelaat t nu is daar...