Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Beastie Wat was je bloeddruk? Mischien effies beetje rustiger aandoen?

@ Leentje Lekker op vakantie geweest?

@Julita Hoe rijd de hybride?

@Mukpuh zou nog effies wachten hoor. Tis nog wel errug vroeg.

@de rest dikke kussen

Hier een een week vol tegenstrijdigheden.
    Eerst de miskraam, wat toch wel er aardig ingehakt heeft bij A en ook voor mij. Wij kunnen wel wat tegenslag hebben hoor.
    Maar A was best verdrietig en ik ook.
    S en C waren ook verdrietig ze waren net een beetje aan het idee gewend en dan moet je ze uitleggen dat er niets meer zit en dat een lichaam iets wat niet goed is kan afstoten.
    Ik heb er voor C een mooi verhaaltje bij verzonnen, om het te verduidelijken.
    S was kwaad en ging heel erg hard een balletje trappen.
    Mijn ouders waren voor ons natuurlijk verdrietig. A zijn ouders waren erg verbaasd dat wij bezig waren met het krijgen van een kindje, A die schat heeft mij niet uit de doeken gedaan hoe de reactie precies was.
    Maar ik voelde bij hem dat er bij zijn ouders onbegrip was voor onze keus voor een evt derde kindje. Maar goed elke stap naar een volwassen relatie word door zijn ouders niet toegejuigd. Want tja die stap is wel met mij helaas.. En ik ben niet echt hun keus. Zijn moeder gaat ook altijd zeggen ken je dat en dat meisje wel? Die is nu gepromoveerd bla bla bla dus echt de wicked witch dus.
    Ons dochtertje C had ons geheimpje aan een vriendinnetje verteld. Dat vriendinnetje haar moeder kwam naar mij toe en vroeg mij op de man af of dat klopte. Mijn verbazing steeg natuurlijk tot het hoogtepunt toen ze mij het uit nieuwsgierigheid want zo is ze wel vroeg of ik idd zwanger was. Ik beaamde dat en vertelde meteen dat ik de dag ervoor wel helaas een miskraam had gehad.
    Dat vond ze natuurlijk wel erg sneu.
    Alleen kreeg ik de volgende dag drie kaartjes van bij het hek moeders aan wie ze het even had doorgebrieft dat ik een miskraam had gehad. Waarschijnlijk uit goeder trouw ware het niet dat mijn schoonzusje ed het nog niet wist. En bad news travels fast. Dus ik moest meteen maar even een rondje dierbaren doen. (Thanks to A de wicked witch van het schoolplein)
    Maar verder gaat het nu wel veel beter hoor het heeft voor hoever je het kan zeggen nu wel een plaatsje gekregen.
    A (hub) vroeg al wanneer we weer moesten SMEPPEN. Duss meiden ik ga weer es een bannertje aanmaken voorzichtig hoor om met Hans T te spreken dat dan weer wel.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Smep Baby's :baby:
    Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul.
    WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul
    *MOAS => Mother of all smeppers!

SMEPpers van s(m)eptember:

Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 27 mei
    Fiona23 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 10 jun.
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun.
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun.
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun.
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun.
    Mijntje \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 1 jul.
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun.
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul.
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul.

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    It's a surprise ± 11 jul.
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul.
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 14 jul.
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul.
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul.
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    It's a boy ± 20 jul.
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul.

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    SMEPpers van december:

CynthiaB (SC*) \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug.
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 28 aug.
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug.
    *SC => Super Cynthia!

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger
    SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep.
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep.
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep.
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt.

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger
    SMEPpers van Februari:

Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt
    Hanne9 \:D/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt

16 SMEP - kandidaten
    13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK

SMEPpers van Maart:

Go4baby \:D/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov
    Wendy \:D/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov
    Parels \:D/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov

14 SMEP - kandidaten
    11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger

SMEPpers van April:

Elba \:D/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec
    Lola1982 \:D/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec
    Queenie, \:D/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec

18 SMEP - kandidaten
    14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger

SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een bevrucht ei!

1. Ellenk, ronde ? , NOD 2 mei
    2. Miepie80, ronde 16, NOD 4 mei
    3. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei
    4. Marieke1610, ronde 17, NOD 6 mei
    5. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei
    6. Luna1, ronde 2, NOD 10 mei
    7. Tom78 :cry:
    8. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei
    9. Julita, ronde 15, NOD 12 mei
    10. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei
    11. Marina71, ronde 3, NOD 23 mei
    12. Rainstarrr, ronde ?, NOD 26 mei
    13. Tezzz, ronde 7, NOD 27 mei
    14. Ellenk, ronde ?, NOD 30 mei
    15. Miepie80, ronde 17, NOD 31 mei

15 SMEP - kandidaten
    11 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 1 MK ...% zwanger

SMEPpers van juni

1. Toontje80, ronde 1, NOD 4 juni
    2. Marieke1610, ronde 18, NOD 6 juni
    3. Mupkuh, ronde 2 na MA, NOD 8 juni
    4. Tijgertje23, ronde 3, NOD 8 juni
    5. Julita, ronde 16, NOD 12 juni
    6. Stoetel, ronde 6, NOD 14 juni
    7. Elke1984, ronde 1 na MK, NOD?

SMEPpers van juli

1. Tezzz, ronde 8, NOD 3 juli

zo nu sta ik er ook bij!

3. jeetje wat een gedoe allemaal op zon schoolplein tom! en wat een muts van een schoonmoeder heb je dan zeg! bah!

vervelende A (die moeder van t vriendinnetje van je dochter ;) ) ook!

mijn advies voor haar: (om dan maar met bert vischer verder te gaan) shift F7, document bewaren? NEE!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tom, hybride rijd wel ok, maar het is wennen. Elke keer dat je voor een licht staat slaat de motor af! Is wel raar in het begin.
    Wat een week zeg. Dat is wel dubbel zo confronterend als al de mensen en meteen weten zeg. Wat raar dat ze niet zon idee hebben dat het iets heel intiems en persoonlijks is.
    Je schoonouders snappen er niks van hoor, want jij bent echt een super catch!

5. das ook irri dat steeds afslaan! of hoort dat? hihi

hoe zou het met rainstarr gaan trouwens? zo lang al niets van gehoord.. en ze had maandag haar nod zag ik...

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: oh zulk nieuws verwacht je dan ook niet bij de APK. Maar man, 9 pond! Dat is bijna een peuter! Is toch het geschatte gewicht bij geboorte, kindje is nu toch niet zo groot?

@ Julita: wat fijn dat je in de middag kan, dat gaf toch jou voorkeur?

@ Tom: jeetje zeg, wat een roddeltantes daar weer op het schoolplein! Ik snap niet dat mensen niet gewoon eens hun mond kunnen houden! Altijd leuk om het slechte nieuws van andere mensen doorvertellen, ik snap dat niet hoor! Gatver!
    En die schoonmoeder van je, wat een naar mens....
    en snapt ze niet dat ze hiermee je man ook verdriet doet? Sjonge jonge.... Het IQ is wel erg laag bij haar en die dames van het schoolplein!
    Dikke knuffel...
    En goed dat jullie er weer voor gaan! Ik hoop op een mooi lente kindje voor jullie!

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ja, ik dacht ook net aan rainstarrr toen ik haar op delijst zag staan. Hmmm, ik hoop dat we gauw weer wat horen.
    Trouwens is het hier 9 uur vroeger dus nu is het 10:20 en ik heb net ontbeten.
    Over hybride, de motor hoort idd juist af te slaan dat is om energie te besparen.

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @lola, ja ik wilde graag in de middag want ik weet dat mijn ei pas in de avond springt altijd dus als ik in de ochtend IUI krijg dan is de helft van het zaad al afgestorven tegen de tijd dat het eitje er is. ('gewassen' zaad leeft minder lang dan gewoon zaad)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahaha, best grappig dat die moter juist af moet slaan! ;) Maar wel wennen!

Nou dames, fijne avond! Ik ga even naar een vriendin!

En julita: succes vandaag en een fijne dag! (wat die is immers net begonnen!)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je lola!
    veel plezier bij je vriendin.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden

Van de huisarts vandaag weer naar de spoed van het zh gestuurd. Omdat ik weer contracties had.
    Ze hebben me net weer binnenste buiten gedraaid en heb als resultaat een week rust voorgeschreven gekregen deze ga ik ook goed volgen, in de hoop dat de contracties dan gaan wegblijven tot ik 40 weken ben

12. ooo oke dat lijkt me dan idd wel raar ja haha als je snel wilt optrekken moet je m eerst weer aanslingeren ;)

suc6 julita vanmiddag ik ga ook naar vrienden van ons toe nu.

tot later! knuff

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @zico, jee dat is even schrikken. Doe maar lekker rustig aan dan.

Ik zag hier gisteren op tv een reclame voor een zw.schaps test waarbij je 5 dagen eerder kon testen omdat ie een ander hormoon opspoorde.
    5 dagen eerder is niet niks voor geobsedeerde smeppertjes! Hij zal vast wel heel duur zijn. Ik ga eens kijken wat ie dan opspoort, daar ben ik wel benieuwd naar.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, nee zo is het gelukkig niet. Het gaat zo. Ik kom bij een stoplicht en dan rem ik en als ik stilsta slaat de motor af op het moment dat ik mijn voet van de rem afhaal slaat ie vanzelf weer aan dus ik hoef niks speciaals te doen ofzo. het is ook anders dan een andere motor starten, het is veel makkelijker en sneller dus dat gaat wel. Maar het is wel een raar gevoel dat je voor een licht staat en het is helemaal stil in je auto!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita, ja daar ben ik dan ook wel benieuwd naar....
    Succes strakjes!

Vanmiddag idd hoosbuien gehad. tijdens mijn lunch leek het wel of er een tornado langskwam. Je zag de auto's gewoon bewegen.

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ellen:
    ikke voor jou= duimen.

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

thnx Julita :)

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, apart hoor, zo'n hybride auto. Fijn dat je vanmiddag terecht kan... mocht je eitje dan toch pas morgen komen zit het toch nog goed ;)

Marieke, ik heb Rainstarrr vd week gemaild, maar nog niks gehoord... misschien geen internet. Stuur haar straks wel even een smsje, maar kan natuurlijk ook zijn dat ze 't allemaal even bewust afhoudt...

Beastie, da's zwaar :confused:! Vriendin van me heeft er van de zomer ook één van 4660 gram binnen 2 uur uitgekregen, zonder een scheurtje (ook grote ouders ;)), dus 't hoeft niet per se problematisch te zijn... maar makkelijker wordt 't er niet op ;)

Tom, wat naar dat je nou ook nog tekst en uitleg moet gaan geven :-? Wel fijn dat je man er weer zo positief instaat, hoop voor jullie dat 't snel weer raak is!

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok ik heb even gekeken en die test waar ik het over had spoort dus wel gewoon hCG op maar dan is ie ultra gevoelig ofzo. Hij heet first response GOLD als jullie zelf wilen kijken dan vind je dat zo met google.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zoist, miep! de vk zei ook al dat sommige dames met veel moeiteeen 6 ponder er uit krijgt en andere met gemak een 8 ponder er uit laat vloepen ;) Heeft die vriendin het thuis gedaan?

Eerst maar eens de echo en op meten, dan zien we wel weer verder...mag 9 juni weer voor de APK ;) (da's incl bevallings info dus Mark moet mee..)

@ Mariek...keizersnee....dat hoeft niet hoor...**maak jij me ff helemaal gek! :confused: **

@Lola jah bij geboorte...volgens de statestieken moet het nog 1 a 2 kilo groeien.... :rolleyes:

@jULITA SPANNEND SPANNEND... [-o< ;)

Deel Deze Pagina