Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Beastie: tjee, da's idd erg groot. Maar op zich moet het best kunnen natuurlijk. Mijn zoon was 8 pond bij de geboorte, maar z'n hoofd was in verhouding nogal klein, dus hij was er zo uit! Zou wel gelijk het probleem van het bed beneden oplossen :rolleyes: ?

@Tom: tjeetje zeg, je woont zeker op een dorp he? Pfff dat die mensen nou niet een beetje rekening kunnen houden met een ander. Tuurlijk is het goed bedoeld dat ze je een kaartje doen, maar die eerste vrouw had het idd voor zich moeten houden of in elk geval informeren of ze dat wel mocht doorvertellen. Zoiets is toch hartstikke persoonlijk? En aan je schoonmoeder maak ik de handen niet vuil. Als ze nou nog niet weet dat jullie een gelukkig gezinsleven hebben dan is ze een 'domme koe' (zoals mijn man dan altijd zegt ;) :) ).

@Julita: oh, wij hebben eens een leenauto gehad die zo weinig geluid maakte dat we ook steeds checkten of ie nog wel aan was! :) Raar is dat he? Ik hoop dat je iui nou goed getimed plaats vindt. Al cheerleaders ingehuurd? Go sperm GO GO GO!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik moet gewoon even kijken. Want het zou geweldig zijn als ik het dan weet. Al zou ie negatief zijn heb ik nog wel een leuke dag hoor.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    idd bedprobleem is dan weg, hihihih. Maar had het graag dat me vk me kindje te wereld zou brengen...ach misschien hoef ik ook wel niet naar het zh :rolleyes:

Maare jou zoon was nummer 2...en dit is nummer 1 en 9 pond+ (oftewel 9pond of zwaarder..) :eek:

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzz, ja lekker zo'n heel team van die gillende meiden voor de winnende sperm! hahaha!

Ik hoorde trouwens laatst dat een collega van mijn man niet een keer mee is geweest met zijn vrouw voor de echo's gedurende haar zwangerschap... Raar toch, terwijl het wel had gekunt verder. Het kindje was ook absoluut gewild en alles.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: ik zeg ook niet dat het zeker een makkie gaat worden ;) Het ging me meer om het feit dat zijn hoofd redelijk klein was, wat toch het grootste 'obstakel' vormt op de weg naar buiten. Tuurlijk had m'n eerste de weg al enigszins opengebroken :) (hoewel ik bij mijn eerste trouwens 2 hechtingen had terwijl ze nog niet eens 6,5 pond was :rolleyes: maar laat ik dat maar niet te hard zeggen want dan word je misschien juist weer meer zenuwachtig :rolleyes: ;) )

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: da's wel een beetje apart ja..:rolleyes:. Mijn man ging trouwens bijna nooit mee naar de controles (bij tweede zelfs nooit geweest) van de vk, maar de echo's hebben we wel samen gedaan.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ben nu idd wel nerveus...eerst maar de echo...dan zien we wel weer verder :rolleyes: Grootste obstakel zijn toch de schouders?

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Nou, dat vind ik net zo raar hoor. Tis voor hem ook belangrijk wie er straks aan z'n vrouw loopt te vroeten ;)
    Echo's zijn zelfs het aller leukst ;) maar de coltroles zelf zijn hier ook uitgebreid (incl. kopje thee) en veel aandacht voor de persoon!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: laat ik het zo zeggen: bij mijn bevallingen waren de koppies de grootste obstakels. Na het koppie kwam de rest vanzelf. Bij mij dan. En dan vooral bij m'n eerste. :rolleyes: Niet zenuwachtig worden hoor! Eerst maar de echo afwachten! En als je dan toch in het ziekenhuis bevalt zijn ze al vast voorbereid op een groot kind en hebben ze pomp of tang al gereed om je te helpen, mocht het nodig zijn! Maar je bent zelf ook groot, dus als je bekken in verhouding is met de rest van je lichaam gaat het vast wel lukken. ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zit er nu in...zal toch eens er uit moeten komen ;)

Wat moet..dat moet! :rolleyes:

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: jaha...maar wij hadden een heeeele rare vk he! ;) :) . En bij de tweede waren de controles inmiddels redelijk standaard. Meestal zat je een uur te wachten en stond je daarna met 10 minuten weer buiten na een bezoek waarbij de vk alleen maar over haar hondjes had zitten praten :rolleyes: . Niet echt een aanrader dus ;)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sjonge jonge ik kan niet meer lezen.
    Ik las
    De grootste obstakels zijn toch de schoonouders....
    Ik dacht al schoonouders ik heb een gedeelte gemis tot ik het nogmaals las ....schouders :oops:
    Hoezo duf ;)

Mijn vriendin moest ook in het zh bevallen ivm te hoog BMI maar wel gewoon met haar verlos hoor.

Ik ga nooit meer alleen naar controles. Ik moet er niet aan denken dat ik toen bij mijn "gewone" APK mijn mannetje niet bij me had... Was nooit thuis gekomen....

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi...ik heb mijzelf ook wel eens in de spiegel bekeken en gedacht "hoe moet dat er in godsnaam weer uit komen?!" :confused: Maar op de een of andere manier lukt dat toch wel :rolleyes:
    ;)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lang leve moedertje natuur...

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik ga trouwens vandaag wel alleen voor de IUI want manlief heeft een afspraak. Dus we gaan in 2 shifts! Ook apart! Gelukkig is die niet de eesrste keer voor mij dus no problem.

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik zeg verder net als Tezz ook niets over het wonder der geboorte, maar het jeukt niet bepaald hoor. Een kindje van 9 pond een kindje van zeven pond niet en een kindje van vijf pond niet.
    Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar men kan mij niet laten geloven dat het er veel zijn.
    OVerigens ik had beide keren geen hechtingen :p
    Maar ik begrijp dat dit een non speaking subject is op het forum dus zal overige details voor mij houden

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita, voortekenen zijn goed.
    Vriendinnetje van mij was met de 3e IUI zwanger, toen was ze ook alleen naar het zh gegaan omdat mannetje echt niet mee kon... :) ;)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hmmmm, dit soort dingen hoor ik altijd maar al te graag! Ik ben ook zo bijgelovig als wat dus...

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    potverdrie! Heb ik allemaal snaaieritus gehaald, zit ik steeds vol! Heb met moeite m'n brood vanmiddag naar binnen gewerkt en vanaaf een halve kleine pizza. (Normaal eet ik minimaal een hele). Nou mag ik snaaien, past het niet! Krijg nou wat! :rolleyes:

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ellen, waarom moest je vriendin IUI? Was het ook vijandig slijm?

Deel Deze Pagina