Geen idee. Alle testen waren goed. Ze snapten er in het zh niets van waarom het niet lukte. Ei OK, zaad OK ... Waarschijnlijk dus niet zo goed samen?
lieverds, ik ga er vandoor voor vandaag! Misschien dat ik morgenmiddag nog ff kom piepen, maar anders wordt het waarschijnlijk zondag pas weer Iedereen alvast een prettig weekend! @Ellenk: Jij alvast een prettig roze test gewenst @Julita: Jij een prachtige iui gewenst! @Diaantje: Jij alvast een prachtige bevalling gewenst! @All: Nogmaals dank voor de vele knuffels. Jullie zijn schatten! Een dikke knuf terug van mij! Slaap lekker! Tezzz
Pfff, soms breken me de wachtweken me echt even op. Werd toestraks echt weer helemaal gek. Wanneer is het voor jullie en mij nou eens eindelijk raak.
even snel.... @ julita ik hoop dat de IUI "raak" is!!!! kan bijna niet anders, met zo'n lief eitje! @ beastie mijn VK had het geboortegewicht helemaal goed zat er slechts 10 gram naast maar ik heb ook wel heel vaak gehoord dat ze er heel erg naast zaten. Dus gewoon lekker die echo afwachten meis en genieten natuurlijk, ookal is het niet zo'n leuk nieuws En wat Tezzz ook al schreef, als dat hoofdje er is dan voel je helemaal niets meer van de rest
doei doei tom en tezzz slaap lekker! beastie hihi ja sorry wilde je niet gek maken vroeg t me gewoon af maar een 9+ is nogal wat.. de kleine van mn vriendin was 9 pond en zij is 2 cm uitgescheurd.. maar ga je niet nog gekker maken hoor zal allemaal goed komen julita, das minder dat je alleen moet, gelukkig is het niet je eerste keer dat je t moet doen... deze keer is t gewoon weer raak! mup erg he dat wachten.. dat duurt soms zoooo lang! maar goed lang wachten word beloond houden we dan maar voor ogen! ellenk ga je morgen testen? (of heb ik dat gemist? ) zag trouwens dat de 2e smep baby ook al geboren is alleen dat de mama hier niet meer schrijft.. toch gefeliciteerd! al is t maar om t idee haha hier vanavond even bij vrienden geweest, die met die kleine, alleen hij was thuis met de kleine meid.. ze stonk echt gruwelijk dus ik zeg volgens mij heeft ze gepoept.. zeg papa: neee dat kan niet, ze is net verschoond... jaaajjaaa vaders! dus marieke maar aan de gang met luiers en doekjes! gut wat is dat vies hihi en ben toch heel wat gewend qua mn werk.. maar baby poep is toch anders als grote mensen poep hahaha
@Beastie, ik zou me maar niet al te veel zorgen maken want die beeb komt er toch wel uit... (makkelijk om voor mij te zeggen he?)
Zo dat was me weer een dagje hier en daar! Teveel om iedereen te noemen.... @ Diaantje: super buik zeg! Lekker van genieten! @ Tezzz: verdorie... had door die hoge temp van je echt een roze idee! Maar goed, nu gewoon weer door voor de volgende... Zelfde recept enzo? En af en toe een schandalig-jezelf-(en anderen )-verwen-dagje moet nu eenmaal ook @ Julita: duim voor goede IUI! Lekker relaxt met je schone autotje ernaar toe Ik zie je in gedachten al lekker door de stad tuffen! @ Miepie: wat fijn dat er een afspraak staat! En heel goed dat jullie de vakantie er niet voor onderbreken! Accu's opladen voor wat er daarna allemaal gaat gebeuren lijkt me super belangrijk! @ Beastie: Was wel even schrikken natuurlijk, maar vaak schat de VK het heftiger in dan het uiteindelijk zal zijn hoor (tenminste... dat was bij mn schoonzusje.... was ruim een pond minder dan geschat... volgens mij tot twee keer toe!) Was dat bij Mika niet ook het geval? Of was daar iets met de gouden spruit toestand? Effe details kwijt... Gewoon lekker genieten van die extra echo straks! @ Ellenk: vind het zelf ook erg fijn om samen naar alle dingen te gaan. Is ook ons gezamenlijke project... Ons junkie heeft alleen gekozen om bij mij op kamers te gaan (hoewel het bij mijn vriend ook goed toeven is denk ik ) Snap inderdaad dat je na wat er gebeurt is nu helemaal niet meer alleen gaat! @ SC: fijn dat je extra dagen krijgt. Wel bijzonder dat je ex al vanaf september 2 dagen per week ouderschapsverlof neemt... Ik zou bijna praktisch willen zeggen, kan dat niet dan iets later als jij weer gaat werken? Scheelt je boel geld in de opvangskosten! Maar zoals al gezegd werd wel fijn. Kun je ook op adem komen en hem even lekker laten zorgen! (vind dat wel een hele mooie instelling van hem dat hij dat wil doen!) @ Tom: tjonge jonge... wat een wijven... zoiets hoef je toch niet rond te bazuinen... Zakt me broek van af! En wat betreft (schoon)ouders... Waarom doen ouders zo raar als het om de partnerkeuze van hun kind gaat? Dat komt zoveel voor! Mijn vriend heeft het ook niet makkelijk gehad met mijn ouders... Die wilden gewoon weg niet mijn keuze accepteren. Mijn moeder is ok nu, maar mn vader vond het nodig om de verhoudingen op scherp te zetten toen we in december helemaal naar Zuid-Frankrijk waren afgereisd. Ondankbaar geval... Helaas voor hem sta ik achter mijn vriend en als hij opa wil zijn straks heeft hij nog heel wat excuses te maken! Zo, tijd om te douchen enzo! Was een zweterig dagje... Mn "From the Belly" serie is trouwens goed ontvangen! Ga er misschien wel mee door hier in NL! Kan in elk geval meedoen aan de expositie straks, dus ga mn opleiding feestelijk afsluiten! Truste lieve allemaal!
Lieve lieve dames! Ik leef nog! Met mijn playstation internetten was een drama en heb dat welgeteld 2 weken volgehouden. Die internet winkeltjes waren een beetje Shabby, dus dat heb ik ook welgeteld 2 keer gedaan. Uit pure wanhoop vandaag een laptopje gekocht! hahah Twas alsof ik een arm miste.. hahah Ik ga nu heeeeeel veel teruglezen en wil miepie bedanken voor de lieve berichtjes. Zal morgen mijn banner aanpassen. En ik ben vanaf morgen weer helemaal van de partij! Heb jullie gemist! Hoe is het met iedereen? En oh ja, ben nog niet zwanger.. helaas.. ongi's worden wel steeds heviger en daarnaast heb ik echt giga ei-pijnen. Tot morgen en truste! Liefs
jaaa daar was ze weer! we hebben je gemist balen dat je nog niet zwanger bent meid.. fijn dat je nu een lappie hebt,.. kan je iig weer gezellie meekletsen!
@marieke toch maar snel ff mijn bannertje gemaakt kon het niet laten. Ja, wel balen, maar het is niet anders. Had vorige maand per ongeluk een dubbele dosis ovu testjes gekocht. (ben ik misschien daarom niet zwanger ....) dus dat kwam wel weer goed uit. hoest met jou?
Oh ja, misschien wel grappig om te melden. Mijn witte blote poes Jincx doet aan apporteren... Op donderdag begon hij opeens tampons te brengen naar me.. (deed hij eigenlijk alleen met balletjes hoor en geen idee waar hij het vandaan haalde..) en op vrijdag ochtend werd ik ongesteld..
haha, ik verstop ze nu wel Ikdus Ik zat net ff te bladeren tussen de "zwanger worden" topics en zag dat er weer iemand tussen zat die zit te snakken naar aandacht. 6 maanden zwanger? My gawd zeg... wedden dat ze een zwanger-banner neerzet over een paar dagen...lijkt me lachen als dat dan op 30 weken staat ofzo..
Kheb er 3... 1 met haar en 2 zonder. Gaan hopelijk over 3 maanden verhuizen naar het Noorden. Klein huisje met een tuintje, waar de poes met haar dus lekker naar buiten kan.. (edit; ik hoop trouwens dat ik de poezenkindjesfoto's binnenkort kan vervangen voor echte mini-mensjes hoor!)