Ik heb sinds ik de etos pillen slik ook een vet pos ovu test en volgens mij is mijn temp dan ook hoger dus dat is wel positief.
Mogguh allemaal! Ik spijbel van school want voelde me weer lekker ale: Hadden excursie en dan moest ik ook nog met treinen enzo en daar had ik echt geen zin in om daar gezellig tussen de mensen te zitten kokhalzen... @ Tom: hmmm ik hoop met iedereen mee dat die predictor meer hcg nodig had dan jij tot nu toe hebt @ Marieke: hihi jij hebt het wel even zwaar te verduren gehad met die dames hier... maar je, we hopen zo met je mee! @ Miepie: grrr toch weer balen van die ongi! Knuf! En ik neem aan dat die uroloog toch wel meteen gaat kijken? Jullie zijn niet voor niets doorverwezen toch? @ Diaantje17: wat een goed nieuws (gebracht door Beastie!) Lekker rustig aan en lekker tutten met die meid in je buik! Wordt ze lekker groot en sterk van en beetje extra verwennerij van de jongens kan geen kwaad @ Mielenl: goed om af en toe even te horen hoor! Het wordt nu echt aftellen! Binnen drie weken zal jullie Keesie er toch zeker wel zijn! @ Nieuwe SMEPpertjes: welkom! Fijn dat die pillen zo goed werken en die eisprong daardoor misschien beter is geworden! Nu duimen voor roze! Heel veel succes en de wachtbank is hier heel gezellig @ de rest: knuffs!
Jippie g4b is ale: ... hahahaha. Ook alleen maar omdat ik het je zo gun! hihihihi Weet je al wat je gaat doen als eindopdracht...ik heb sinds gister een Split-ijsjes manie! Heb je ook mail gehad van Julita Ze kan waarschijnlijk zaterdag niet! knuffie terug!...ook van frummel die me de halve nacht wakker getrapt heb!
mmmmmmorgen! @Tom: balen dat je test nega was, maar je bent nog iets te vroeg met testen en je test is ook niet zo gevoelig. Zo lang jij nog geen rood ziet houden we hier de hoop hoor! @Marieke: nog een beetje kunnen slapen? Zijn de nog gearriveerd of ga je vanmiddag nog weer een testje doen? @Julita: is je rood nog doorgezet? Ik hoop wel dat je er zaterdag bij bent hoor! Je moet gewoon! @Miepie: ik neem toch aan dat de uroloog meteen aan de slag gaat? De vooronderzoeken zijn toch al geweest? @Queenie: welkom hier! Hoe vond je het smeppen? Zal je in ons lijstje zetten. @Nataschie: bedankt voor de info! Zal je toevoegen! @all: gisteravond heel veel ei-pijn gehad en vandaag was (volgens mijn nieuwe thermometer) mijn temp enorm gestegen! Heb 'm in ff toch maar iets lager gezet, want lijkt me stug dat mijn ei met 13 mm op maandag nu al zou zijn gesprongen! We wachten weer af Hopen dat we nog op tijd zijn morgen met de samenlevingstest
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 15 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger 20 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Nataschie, ronde 3, NOD 14 apr 12. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 13. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 14. Queenie, ronde ?, NOD 21 apr 15. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 16. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 18 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 0 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger SMEPpers van Mei 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger 0 Negatief ... % zwanger @Queenie: heb je nod op 21 april gezet. Hoeveelste ronde is dit voor jou? @Nataschie: je staat erbij! @Wieffie: heeft de spotting al doorgezet? @Rainstarr: wil je er ook weer op? Roep maar als er iets moet veranderen!
He verdorie tom.... niet leuk.... of gewoon k*t eigenlijk. heel veel sterkte meid. Waar blijft Marieke ze zou toch voor haar werk gaan testen? dan wordt het pas na half 2 geloof ik....
Of ze heeft niet getest, of ze heeft getest en nega..of ongi Ze is wel heeeeeeeeel goed in spannend houden!
Ik las net gisterenavond door (toen jullie haar allemaal gek zaten te maken ) dat ze misschien vanmorgen zou testen. Maar goed zal wel niet gelukt zijn dan. Ik ga ff naar mijn nieuwe baas het loonbelastingsverklaringpapier (mooi schrabbelwoord) afgeven een ff de stad in. Ben zo dik geworden dat ik helaas nergens meer in pas.... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hahahaha zie je wel ik dacht al ben ik nu gek, heb toch net al die post van gisteravond door zitten lezen 8)
owjaa ik las het net ze wou misschien deze ochtend testen als ze vroeger wakker was ofzo. Had er schijnbaar overheen gelezen Want ze wou eerst toch pas na het werk testen omdat je met elke urine van de dag kan testen zei ze.
Ik denk dat Marieke een beetje bang is geworden om te testen en omdat ze uiterlijk vanmorgen de ongi wel verwachtte ze na haar werk gaat testen.
Oooh, marieke houdt ons zo in spannend! @ Go4baby: maar dit ziek zijn is wel de bevestiging waar je naar zocht toch! Geef er maar lekker aan toe! Want volgens mij rust je niet goed uit! (zei mama lola) Pffff, ik ben nu pas begonnen met werk, echt slecht!
@Lola: ik rolde pas om 10.45 uit m'n bed en heb nog helemaal niks gedaan! Da's pas slecht! over 5 min. kids ophalen ...
ik hoop dat we niet te laat zijn Bmm staat nog wel heel hoog, maar vruchtbaar slijm is alweer pleite volgens mij. Ff vanmiddag afwachten. Ik kreeg de afgelopen dagen steeds vanaf 's middags ei-pijn. Hopen maar! Laterrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Hoi Tezz, Succes bij je samenlevingstest en ei-check. Hoop dat het raak is. Ik moet nog even wachten voordat ik naar het ziekenhuis mag maar zie er erg naar uit. Eindelijk een keer geholpen. Ben al dat geploeter wel een beetje zat. Heb het idee dat er vanalles mis is. Groetjes Elba
Vergeef me Elba...maare je ging toch in April trouwen? Hoe is het daar mee? Me geheugen is niet zo heeeeeel best meer Ik dacht dat er ook vast wat mis was met ons....qua voortplanting niet duzzzz dus wie weet!