Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gezellig 3 poezen kindjes. Ik wil ook heel graag een poesje.

Hier zie je heleboel zwerf poesjes wil ze dan echt graag mee nemen, maarja mag in dit huis geen huisdieren en je weet niet wat voor ziektes etc ze hebben, dus liever niet.

Of 's avonds langs de weg hier op de berg zie je allemaal kleine baby vosjes klimmen op de bergen zoooo lief !

Wat leuk dat je poes met haar straks buiten kan zijn, laat hem wel eerst goed aan de buurt wennen voor hij straks weg is !

En ik duim voor je dat je straks een mini mensen foto in je album kan plaatsen.

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Saartje (de niet blote) durft nu al niet verder dan de eerste vier stoeptegels voor de deur, dus ik denk dat ze niet gelijk wil ontsnappen.

Herken je probleem wel een beetje ;)
    Heb een paar weken als vrijwilliger gewerkt voor de dierenambulance in Amsterdam toen ik daar nog woonde en wilde ook gelijk elk zielig diertje meenemen naar huis. Heb ik niet gedaan, maar spookte wel vaak door mijn hoofd. haha

3. Niet meer actief

Hahaha ja ik kan daar echt niet tegen, straks zie je op eens een dode op je stoep.
    3 weken terug zag ik al een super grote rat op de stoep liggen helemaal dood, dat vond ik echt smerig. Hij was nog groter dan een Chiaua ( of hoe je die malle beesten naam typt )

Wel fijn dat Saartje dan niet zo gauw weg loopt.
    Kunnen die kale poesen niet naar buiten?

Maarre zou jij trouwens niet gaan slapen..

4. rainstarrr

Je bedoelt of JIJ niet moet gaan slapen :D

de blootjes zijn een beetje allemans-vriendjes, dus die gaan zonder probleem met een vreemde mee.
    Dus dat doe ik maar niet.
    En daarnaast denken mensen volgens mij dat die beesten ziek zijn als ze ze zien lopen. hahahah

Heb morgen een kennismaking op mijn nieuwe werk om 10.00, dus ga nu wel slapen idd. :p
    Maandag mijn eerste werkdag.

Truste Ikdus en tot morgen. :)

5. Niet meer actief

Dat is inderdaad niet zo handig, misschien een riempje voor in de tuin zodat ze beetje buiten kunnen zijn ?

Ik wacht tot vriendje thuis.

Wat spannend zeg veel plezier..

En tot morgen, slaap lekker

6. rainstarrr

Ok, da's een legitieme reden 8)
    wachtse en tot morgen

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Zo dames, ik was weer terug van de IUI.

Ik moest eeuwen wachten, wat heel raar was want het leek alsof er niemand was. Toen moest ik daarna heeeel lang wachten half uitgekleed op zo'n fijne bed (lijkt net een tafel, dan vond ik die Japanse stoelen zo slecht nog niet).
    Toen kwam de ass. van de gyn om de IUI te doen. Ze zag links een ei van 17mm dus dat betekend dan dat de eisprong al begonnen was en dat het blaasje al aan het krimpen was. Timing was dus optimaal als het mij vraagt. De bmslijmvlies was ongeveer 8mm wat volgens haar netjes was. Toen ging ze de IUI doen, een PIJN niet normaal meer gewoon. Ze zei dat ze mijn bmm niet goed kon vinden dat heeft heel veel zeer gedaan voordat ze hem zag. Toen ze hem gevonden had moest liet ze die eendebek dus daarzitten en ging toen pas al haar prep doen enzo. Ik bedoel het heeft mss een minuut geduurd maar in Japan was het altijd echt 2 tellen en ik hield het nu gewoon bijna niet. Ik snap niet dat dit nou 2 zulke verschillende ervaringen kunnen zijn. Ik neem wel aan dat de gyn wat vaardiger dan dit is zeg, tjonge jonge.
    Het zaad was goed, er zijn een totaal van 18 miljoen zwemmers naar binnen gegaan. En dat is een heel mooi cijfer.
    Ik mag zelf kiezen of ik prog wil nemen of niet en het is dan in vaginale capsules 1x dag. Ik ga het even met manlief overleggen.
    Dat was het zo'n beetje. Ik was dus nu 500$ kwijt en ze vroegen hoe laat ik morgen wilde komen voor mijn 2de IUI, ik zei dat het zo wel zou gaan. Ja toch?
    Het is al 1x zo gelukt dus dan moet het nog een keer kunnen.
    Dus ik zit officieel op het wachtbankje!

@go4baby, leuk hoor dat die fotoserie zo goed ontvangen word!
    @rainstarrr, balen dat jij ook nog niet roze bent. Fijn dat je nu weer online kan zijn.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Goedemorgen

Mijn temp is weer een graad hoger
    Wie wil ff kijken in temperatuur kaartjes

Liefs tijgertje23

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Een goedemorgen!

Julita, wat een verschil in manieren van werken. Maar het zag er allemaal dus goed uit. Maar zoals je het omschrijft lijkt het me ook niet fijn gegaan te zijn. Maar hopelijk wel een mooi resultaat.

Rainstarr, fijn om weer even te lezen dat het goe met je gaat. En een apporterende kat, hup zeg je baan op en ga in het circus hahaha. Ik zie je kat al aankomen met een tampon hahahaha. Veel succes vandaag met de kennismaking op je werk.

Diaantje...........waar ben je. Ik ben vanaf vanmiddag weg omdat we tot zondagmiddag een volleybalkamp hebben (wij gaan als leiding mee). Ik kom vanmiddag nog wel even spieken maar anders moet ik wachten tot zondag met het lezen van hopelijk goede bevallingsberichten van Diaantje. Ze heeft al lang genoeg moeten wachten.

Tijgertje, je temp weer een graad omhoog, dat klinkt goed. Is altijd wel fijn dat je zo inzicht krijgt in je cyclus, dat vond ik tenminste altijd.

Nog een fijne dag iedereen!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogé....

@Rainstarrr... welkom back! :D gezellig!

@Julita :confused: veel pijn? Nie leuk....hoewel ik een stel ken dat IVF heeft gedaan 2x was het nix en voelde ze nix 3de x was raak en dat dee veel pijn :rolleyes: Who now's! ;)

Beetje bijgekomen van het groot kind verhaal...ben benieuwd wanneer ik in de poli van het zh terecht kan de vk zou bellen 8)

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he lieverds..nog geen beeb nieuws aan deze kant...begint saai teworden he....

we wachten rustig af....( NOG STEEDS.......... :) ](*,) )

Ga jij maar lekker op kamp Leentje...heb het gevoel dat het nog wel even kan gaan duren hoor... ;)

@ beasty...wat het groot kind verhaal....pin je er niet op vast hoor...mijn VK zei dat ons meisje zooooooooooooooooooo klein was........het feit dat ze nu onderhand klem zit zegt voldoende.....liever een echo met een gyn erbij..die weten vaak wel hoe het echt zit.... ;)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita ik hoop dat de sperm nu z'n werk doet waar ie voor uitgevonden is ;)

hier nog niets maar ga nergens vanuit. Heb vanmorgen vrij moet echt heel veel strijken en eerst echt de badkamer schoonmaken. niet veel werk maar moet wel echt gebeuren :)

Ons poezekind geeft me steeds kopjes... :) :)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, ik word er idd echt helemaal gek van. Vind het veelste lang duren.

14. morgen!

julita jeetje wat een verschil dan ja! dat is erg klote dat je zoveel pijn had! hopelijk is t de laatste keer dat je dit moet doen!

rainstarr hier alles goed hoor :D echt scheetig die poezebeesten van je! wij hebben er ook 3.. echt leuk :D

ellenk... schattig he als zon kleintje je kopjes geeft... hoe is het met je? nog niet testen? je bent 1 dag overtijd!
    maar verder wil ik je niet gek maken hoor hihi

diaantje... tjonge meid kan er eigelijk iedere dag t zelfde neer zetten, dat ik hoop dat ze nu snel komt.. en nog even de tanden op mekaar.. maar ja dat word zo saai he ;)
    dus dan zeg ik het maar een keer anders: geniet nog even van t zwanger zijn, want heeeeel binnenkort heb je je kleine in je armen :D

hier alweer vroeg wakker.. ik ben normaal echt geen ochtend mens. maar nu al een paar dagen vroeg wakker. gister al om 5 uur.. vandaag om half 6 moeten piesen.. toen maar weer ingedommeld.. maar om half 9 toen mn vriend weg moest kon ik toch echt niet meer slapen. toen maar ff tv gekeken.. jek nix voor mij dat vroege op staan. zal wel door t weer komen.

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Rainstarr: welkom terug! Fijn hoor een laptoppie! (maar nu ben je wel weer veel tijd kwijt aan internetten... ;))
    Ben benieuwd hoe je het op je nieuwe werk hebt gevonden net!

@ Julita: een 2e iui... nou mevrouwtje, gaat u eerst maar eens oefenen om er eentje goed te doen... Tjonge zeg, wat een onhandige mutsefluts... Maar goed, hopelijk hebben die zwemmers het ei bereikt! En doen jullie gewoon lekker zelf een after SMEP voor de fun ;) De duimen gaan weer een standje hoger!

@ Ellenk: hoe'st daar? Door de huishoudelijke dingen heen?

Wij hebben gister avond geconcludeert dat ik werkelijk slecht ben in het huishouden... Ik kook en was af en soms een kleding wasje maar hij doet geloof ik de rest :oops: en hij moppert niet eens... Hij vraagt me alleen maar heel lief of ik soms iets meer wil doen... Kijk daar kunnen wij vrouwen weer van leren.... Wij staan meestal direct op onze achterste benen... ;)

Nou, ga naar kantoor.. hij zit er al weer bijna 2 uur...

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    So hee....da's nogal wat nieuws van een standaard apk'tje. 9+ponder, dat is hard werken Beastie....En jij wilde thuis bevallen he? Nou, in ieder geval krijg je op de valreep nog een echo kado, en dan je kindje maar streng toespreken dat hij/zij nu wel genoeg gegroeid is he...

Zwangerschapssuiker denk ik dat het wel meevalt, want dan zou je daar toch ook last van moeten hebben gehad ondertussen of niet? Nou, heftig hoor....

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tjongejonge, er wordt wat afgekletst he, zeker als het om slecht nieuws gaat. En daar zit je dan net niet op te wachten. Van mensen die werkelijk met je meeleven is het nog wel prettig, maar van die sensatiemensen, en het type schoonouders, laat maar zitten.

Nou, het ergste heb je iig wel weer overleefd, en nu - zoals je man zo goed doet - weer concentreren op smeppen!

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Contracties? Je bedoelt echt weeën? Dan moet je idd rust nemen hoor! Weten ze hoe dat komt of niet?

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge jullie kletsen echt veel zeg.

@zico: lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen

@julita: hopen dat zaadjes zn werk doen

@miepie: voor je het weet is het al augustus

@mupkuh: ik zou nog ff wachten als ik jouw was. Ik weet dat het lang duurt maar ze zeggen vaak dat je er niet zo mee bezig moet zijn en gewoon afwachten.

@?: wie kan mij weer op de lijst zetten? Zou het zelf wel willen doen maar krijg het plaatje er niet bij dan. Ik heb 3 juni mn nod

Verder ben ik anders moe als normaal. Heb net een beetje yoghurt gegeten en ben een beetje misselijk. verder eigenlijk niet veel te vertellen. Ik kom straks nog wel ff langs om bij te lezen

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Smep Baby's :baby:
    Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul.
    WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul
    *MOAS => Mother of all smeppers!

SMEPpers van s(m)eptember:

Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 27 mei
    Fiona23 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 10 jun.
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun.
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun.
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun.
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun.
    Mijntje \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 1 jul.
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun.
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul.
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul.

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    It's a surprise ± 11 jul.
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul.
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 14 jul.
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul.
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul.
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    It's a boy ± 20 jul.
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul.

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    SMEPpers van december:

CynthiaB (SC*) \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug.
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 28 aug.
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug.
    *SC => Super Cynthia!

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger
    SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep.
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep.
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep.
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt.

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger
    SMEPpers van Februari:

Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt
    Hanne9 \:D/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt

16 SMEP - kandidaten
    13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK

SMEPpers van Maart:

Go4baby \:D/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov
    Wendy \:D/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov
    Parels \:D/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov

14 SMEP - kandidaten
    11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger

SMEPpers van April:

Elba \:D/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec
    Lola1982 \:D/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec
    Queenie, \:D/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec

18 SMEP - kandidaten
    14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger

SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een bevrucht ei!

1. Ellenk, ronde ? , NOD 2 mei
    2. Miepie80, ronde 16, NOD 4 mei
    3. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei
    4. Marieke1610, ronde 17, NOD 6 mei
    5. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei
    6. Luna1, ronde 2, NOD 10 mei
    7. Tom78 :cry:
    8. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei
    9. Julita, ronde 15, NOD 12 mei
    10. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei
    11. Marina71, ronde 3, NOD 23 mei
    12. Rainstarrr, ronde ?, NOD 26 mei