Dames ik mag rood.... Precies weer op tijd. Voelde het al aan mijn rugpijn. Ik ga nu snel naar het werk dagdag...
@Ellenk: getsie, wat jammer! Knuffies voor jou! @Miepie: hoe ist? Jij bent onze laatste kans op een roze meimaand! @Julita: wat naar dat de iui zo'n pijn deed deze keer. 18 milj. zwemmers is wel heel goed he? Ik hoop zo dat het weer raak is! @Rainstarrr: jippie, je bent er weer! Wel weer ongi geworden dus...niet jippie Maar alweer hard op weg naar de volgende jippie zie ik! @Diaantje, nou...ga dan gewoon uit van de eerstvolgende roze donderdag. Elke dag dat Tuttebel dan eerder komt is mooi meegenomen he? @All: wou op jullie allemaal nog wel reageren, maar ik heb zoooo'n buikpijn! Auwie! Vanmorgen ging het wel, maar op dit moment doet het heel veel au Dus ik denk dat ik maar ff moet gaan liggen of zo . Vanmiddag zal ik waarschijnlijk niet meer online kunnen, dus tot Laterrrr! liefs Tezzz
@Marieke: Ik heb normaal eigenlijk nooit zo'n last van m'n ongi, dus heb alleen paracetamolletjes en nurofen in huis. Dat laatste ga ik zo maar eens nemen dus @Zico: Komt de stress van dat gedoe met je zoon? Vreselijke situatie. Maar je moet echt je rust nemen hoor! Je moet nog ff door he Hoe gaat het nou trouwens met je zoon? Is de situatie al wat gekalmeerd? Heb helaas ervaring met 'pestgedrag' Misschien moeten jullie er samen eens tussenuit! Even samen lekker tot rust komen
@ ellenk he wat naar meis, dat je ongi bent geworden.....ik vond eigenlijk dat jij en miepie deze maand roze af moesten sluiten om het percentage nog een beetje hoog te houden! @ miepie je weet wat dat betekent he......want een 0% smep-maand zou wel heel treurig zijn! @ zico rustig aan he meis! Het gebeuren over je zoon heb ik helaas even gemist maar jouw ukje moet nog eventjes blijven zitten waar hij (zij) zit! @ diaantje ach meis.....geen roze donderdag......maar roze vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag is ook prima hoor! @ beastie ik hoop dat je snel terecht kunt want ik weet hoe zoiets door je hoofd kan blijven spoken! Dikke knuf meis! ik heb net de ikea leeggekocht dus ga zo mika's kamer restylen
Ellen... Nou niet leuk!...krijgen we nou geen roze deze maand? Je nieuwe baan enzo gaat goed...bijna uit de proeftijd dus volgende maand hard aan de smep voor die voorjaars Beeb!
De vk heeft net gebeld...woensdag ochtend zijn we aan de beurt! Enne we zien wel..beeb moet er toch eens uit...klein of groot!
spannend dus beastie! je boft wel dat je weer een echo krijgt strax maar weer werken. moet tot half 10 ongeveer vanavond.. morgen vroeg weer om half 8 beginnen, dat is minder na een avonddienst maar ja.. hoort erbij!
@ Ellenk en Tezzz: grrrrrr die rode loeders.... tijd voor dikke digi knuffs! @ Beastie: jajaja, dat is zo... voor of achteruit maar eruit zal ie moeten straks... Maar wel fijn dat jullie as. woensdag al terecht kunnen voor de echo! Ben benieuwd hoe nauwkeurig ze dan de groei voor de komende anderhalve maand kunnen voorspellen? Of krijg je dan over een maandje ofzo weer een echo? Het verschilt zo volgens mij in die laatste fase! Ach, en als het te krap wordt daarbinnen komt ie echt wel eerder buitenspelen... Eerst nog even door het gaatje kruipen dan natuurlijk, hoop dat frummel dat kunstje snel afkijkt bij tuttebel (goed voorbeeld doet volgen...) maar eerst even mama met verlof natuurlijk Zeg: doet u nog eens een mooie buikfoto want zag dat de laatste al van een maand terug is...
Tis toch een soort van kado-tje een echo Joh ik zou dat helemaal nix vinden die diensten... Als jij straks, want ik ga daar van uit pupopupo..., zwanger bent kan je je rooster aanlaten passen want dit is best zwaar als je zwanger zou zijn/bent/wordt etc etc
ja we kunnen opzich best voorkeuren aangeven op t werk. zo werk ik bijvoorbeeld al nooit op de maandagochtend imv dikke files en omdat mn vriend alleen deze ochtend in de week vrij is. dus als we wat moeten doen/regelen/bezoeken moet dat op de maandagochtend. dus denk dat als ik zwanger ben/word dat er wel een mouw aan te passen is. overigens werk ik officieel maar 16 uur op papier.. momenteel werk ik er meestal tussen de 25 en 30 in.. maar als dat niet meer zou gaan tegen die tijd dan ga ik gewoon weer even 16 werken maar goed dat is voor "later"
Volgens mij is het 1 malig deze groei echo...gewoon kijken hoe groot het nu is. Me andere vk (die heb ik 9 juni bij de apk) was elke keer wel heel blij dat het zo gegroeid was dus denk dat die van gister gewoon erg voorzichtig is (beter voorzichtig dan laks!) Laatste fase gaat soms hard en bij de ander juist niet....laatste 4 weken heb ik verlof dus zou het misschien nog rap kunnen groeien ivm meer rust..alhoewel rust..thuis is er altijd wat te doen en hierzo zit ik alleen op me gat heb het ook over het tongriempje gehad...die knipt de vk waarschijnlijk...anders met kind naar ziekenhuis maar vk heeft het laatst al eens gedaan en schaft spullletjes aan..komt goed. Buikfoto...en jij dan? Zal proberen dit wekend..heb er nog 1 op me foto toestel staan van afgelopen week! 8)
hi! Ben weer terug van mijn kennismakingstour. Was erg geslaagd al zeg ik het zelf. En kon gelijk mijn nieuwe bolide een beetje uitproberen. Heb nu al zin om maandag aan de slag te gaan! @beastie jemig, beeb XL als ik het zo hoor. Komt vast wel goed, vrouwen bevallen al eeuwen @Go4baby hoest met jouw buikje? Al lekker gegroeid? @EllenK dikke knuf! Nieuwe baan is ok als ik het goed begrijp? @Tezzz sterkte met de buikpijn. @julita wat een verhaal! En de vorige keer was het in een wip gedaan? (japanners zijn iets meer high-tech misschien en sneller met die kleine handjes?)