Hoi Dames! @ Ellen: dikke knuffel! Idd zoals gezegd is, bijna door je proeftijd heen en dan een voorjaarskindje! Dus... @ Rainstar: gelukkig een nieuwe laptop, kan je weer mee kletsen! @ Tuttebel: Het schijnt een heerlijk weekend te komen, dus misschien leuk om kennis te maken met je ouders en je grote broers! @ Beastie: oh wat fijn dat je snel terrecht mag in het ziekenhuis! @ Julita: beetje jammer dat het zo pijnlijk was, hopelijk wordt die pijn beloond! Zo sorry wie ik vergeten ben! Hier een beetje (erg) down... Wel gewinkeld, altijd goed voor je humeur! Heb maar wat dingentjes gehaald voor als ik weer een huis krijg he?! Moet nu weer zoveel kopen! Nou ja, ik ga even op de bankhangen! Doeiii!
Goeiemiddag! Julita, fijn dat 't achter de rug is, maar was geen fijne ervaring zo te lezen Hoop heel hard voor jullie dat het de laatste keer is. Rainstarrr, fijn dat je er weer bent ! Beastie, woensdag al, da's lekker... toch nog even je junkie bewonderen voor zij/hij er echt is Mielenl, denk dat je ook niet op mij moet rekenen voor mei hoor ... sta er meer voor spek en bonen op (Temp is ook al hard naar beneden gedoken en al flink wat roze gespot, dus zal morgen wel dag 1 van ronde 18 worden...) Oe, ik vergeet nou de helft... sorry Dan maar gewoon een hele dikke knuffel allemaal!
Thanks meiden, dat jullie mij zo van het testen afhouden. Ik moet zeggen dat ik deze ronde er al een stuk minder mee bezig ben. Misschien dat ik het zondag wel gewoon niet doe. Iedere dag is er weer 1 gewonnen toch.
@ Mukpuh idd nog even wachten hoor. ik hoor zoveel meiden die pas een paar dagen na nod positief testen @Beastie Ik heb zo vaak gehoord dat de vk waarschuwde voor een groot kind. Maar dat het gewoon een zeven ponder werd. @Tezz ONGI HOe kan dat nou? Zullen we afspreken dat het de volgende ronde voor ons beidjes raak is? Een beetje wishfull thinking voor ons beiden o pzijn tijd ken geen kwaad. @Marieke Meer dan 30 uur moet je eigenlijk ook niet werken in de zorg. Das fysiek al meer dan fulltime @lola Kopen helpt altijd bij een down gevoel (eten overigens) ook Dat huis bij mij een straat verder staat overigens nog steeds te koop, en ik wil best een dag oppassen in de week hoor! Verder bji ons in de straat woont ook een vrouw alleen met twee kinderen, uit het westen. Ze kwam hier helaas in de winter, en dan is het hier gewoon rustig. Dat was wel wat minder vond ze maar het heeft achteraf bijzonder helend gewerkt om ergens te wonen waar ze niemand kon en alles opnieuw moest opbouwen. Ze kwam hier depressief en hielp afgelopen week enthousiast met de straatspeeldag mee. Ze geniet iedere dag van de rust en de omgeving en het feit dat alles hier in een lager tempo gaat. @Leentje hoe gaat het met je huisje? en je buikje Staan er fotos vna op je hyves? En heb ik je overigens al uitgenodigd? @Rainstarr Hallo daar was je weer! Kon je alles wat teruglezen? Anders moet je Tezz even vragen voor een update! @Ellenk Ik had niet verwacht dat jij nu ongi zou worden... Met je schoonmaakwoede enzo hmmmm Niet leuk hoor. Hoe is het op je nieuwe werk? Enne zit er al bijna een nieuwe tas in voor de SMEP squad? @Miepie Dikke kus hoe is t op school? Isiedereen bijna aan vakantie toe? Die prespect voor je hoor! Ik heb een aantal workshops gegeven op een MBO.. Dat vond ik zwaar moelijk. @GO4baby Bijzonder dat je hub meer werk doet dan jij in het huishouden wel geemancipeert van hem Enne heeft je vader al wat berouw getoont over het akkefietje in z Frankrijk? @iedereen die ik vergeten ben dikke kus. Hier is het rennen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan. Eerst feestavond van school en daarna een feestje....pffff mannetje ziet er nu al als een berg tegenop
@ Tom, dat is ook weer zo. Ik kan denk ik dit keer het geduld wel opbrengen. Is nog maar een dag of 5 wachten. Ik heb een hele korte fase na mijn ei.
@Tom78 Ben weer helemaal terug inderdaad! Flink wat pagina's doorgespit om het een en ander terug te lezen. Las ook dat jij een vreselijke week achter de rug hebt.. Hoe is het nu met je? In ieder geval een dikke knuf van mij
@Mupkuh, nog een paar dagen volhouden! je kan het! Gisteravond nog een funsmepje er tegen aan en als het goed is de S nu E aan het M. @lola, dikke vette knuf. Ga jij maar lekker bankhangen.
Ik denk dat het me wel gaat lukken. Heb sinds vandaag wel gevoeligere boops. Maar ook een heel raar gevoel in mijn onderbuik lijkt een beetje op ongi-ovu-pijn. Maar dat zal wel heel vroeg zijn.
nee hoor daar is het juist precies de goeie tijd voor Mupkuh, want dat zou je innesteling zijn. Ik hoop het zo voor je!
Dat is ook weer zo. Nog helemaal niet aan gedacht. Toen ik de vorige keer zwanger was. Precies op 7 dpo. Thanks je geeft me weer hoop
Raar gevoel eigenlijk hé. Toen ik de vorige keer zwanger was, werd ik precies op die dag ziek, ook 7 dgn na mijn ei. Nu heb ik allemaal steekjes links onder. Hoop het zo. Maar ik ga er proberen niet aan te denken. Gelukkig heb ik een druk weekend voor de boeg.
ja, nu dat je het zegt had ik ook keelpijn dat maar 2dagen heeft geduurd toen, terwijl ik dat vrijwel nooit heb. Het is was ook heel plotseling toen weer over. Nou ja, werkse volgende week dan maar!
@ Mupkuh en julita: jaha, hier de eerste keer ook vanalles gevoeld... de 2e keer niet (maar toen was ik er ook echt totaal niet mee bezig!) Hopelijk is het een goed teken! @ Miepie: hmmm dat vage roze gedoe... ik ken het maar al te goed.... Maar er komt een dag, echt waar, dat je het 'gaat missen'! Echt waar. Duurt misschien nog even, maar die dag komt echt wel! En ook al verwacht je nu dat je ongi wordt, het blijft klootte! Hele dikke knuf! @ Tom: volgens mij ben jij weer back to buisness zo te horen... Hopelijk snel weer raak! En ja, SMEP was voornamelijk voor vrouwen die helaas al een miskraam hadden gehad... (en dan nog hoef je je niet strikt aan SMEP te houden hoor hier ging het juist zonder SMEP goed...) Dus... lekker doen wat goed voelt! En ja, mijn vriend doet het super goed. Denk ook wel omdat ik een poos echt uitgeput was van het zwanger zijn. En als hij lekker aan een wijntje zit en ik niet... compenseert hij dat gewoon met schoonmaak werk (denk ik... ) En mn vader, die heeft het nog erger gemaakt door op mijn verjaardag een brief te sturen met heel flauwe onaardige dingen. Ik heb geen zin om daar op te reageren. Ga me niet verlagen tot dat niveau... @ de rest: dikke knuffs en lekker genieten van het weekend! Ga lekker Top Gear kijken! Het enige leuke autoprogramma! Wat een mafkezen zijn dat. Echt humor! liefs g4b
goedeavond.. word dus nog spannend voor sommige zo te lezen! tom, idd 30uur is al behoorlijk veel in de zorg! hoe is het nu met jou meid? verder iedereen knuff
@ go4baby wij kijken altijd het origineel op de bbc dus die op v8 hebben we allemaal al gezien. Maar idd stelletje mafkezen, ik vind die "challenges" altijd heel erg grappig pfff ik weet het verder even niet meer.....ben doodmoe, heb Mika's kamer volledig gerestyled....nouja een paar planken en schilderijtjes opgehangen. Maar ziet er erg gezellig uit zo! Ik ben naar bed, truste!
altijd leuk nieuwe dingetjes neerzetten... ik ben echt doodmoe.. denk dat die avonddiensten me op beginnen te breken, zeker nu ik al een paar dagen sochtends vroeg wakker ben. duik dus voor mijn doen maar eens vroeg mn bedje in! truste dames!