Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik krijg ook steeds meer au aan de boops. Een goed teken ik hoop het! Maar kan zijn dat ik dat wel vaker had voor mijn ongi. Misschien voel ik er nu wel te veel aan ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik hoop het voor jou Mupkuh, we kunnen wel weer wat positivisme gebruiken. PUPO PUPO

Ik weet bij mij dat boobs niets zeggen. Had vorige maand echt last van boobs dus toen dacht ik ook misschien.... maar toen ik zwanger was had ik juist geen last pas na week 5....

Diaantje hoe is ie?

Zo ik ga lekker slapen...

PS Peppe is vandaag naar de dokter geweest, alles heel goed en ze deed niet moeilijk alleen ff bij het plaatsten van de chip maar dat was volgens ellenman ook een hele grote spuit ;)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hier nog steeds geen nieuws...ga zo naar bed.....en hopen op een beebje vannacht...tot morgen meiden !

trusteeeeeeeeeeeeeee

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws van Diaantje zo te zien...

@GO4baby oei, dat is niet en leuke situatie met je vader. Ik wens je daarin veel wijsheid toe!

Net een feestje in de kroeg gehad. leuk maar we moeten morgen gewoon weer vroeg op dus zijn hebben snel de oppas weer afgelost..

Meiden die een miskraam hebben gehad, is je cyclus daarna ook weer langer? MAW wat voor bannertje moet ik gaan maken?

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tom, Mijn cyclus was niet langer dan normaal na mijn mk, maar ik was erg kort zwanger.
    Ik denk hoe langer je zwanger bent, hoe meer tijd je lichaam nodig heeft om zich te herstellen.

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Nou weet ik het niet helemaal zeker....maar het ziet er naar uit dat het gaat beginnen...........nog niet echt heel lang...maar vanaf 4:55 al "weeen" die niet lang duren maar wel errug "voelbaar" zijn....onregelmatig dan weer 3 minuten, dan weer 5...we zullen zien of het echt gaat door zetten.......

Hou jullie op de hoogte...voor zover het kan...anders komt Kenneth straks wel even updaten...

liefsssss

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    weeen komen nu echt om de 5 minuten...best pijnlijk..al zeg ik het zelf....

VK komt over een half uurtje...

ben weer weg....

laterrrrrrrrrrrrrrrr

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    OEEEEEE, Diaantje, wat spannend! En iedereen ligt hier nog lekker uit te slapen terwijl jij al hard aan het werk bent :-? Meiden, wakker worden!
    Heel veel succes, Diaan!

Hier (haha, rond 4.55 :confused:) wakker geworden van de krampen... ronde 18 is een feit. Gelukkig wel weer een nette cyclus van 26 dagen met LF van 13 gehad.

G4b, wat lief van je vriend :). Die van mij doet de was en strijkt... maar doet verder errug weinig in huis :-?
    Naar dat het met je vader zo moeizaam gaat :(

Mupkuh, spannend... maar je zal toch echt nog even geduld moeten hebben ;)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Diaantje: ooooooooooooooh spannend! Het gaat eindelijk gebeuren!

Miepie: toch een dikke knuffel ook al had je het zien aankomen het is niet leuk!

Tom: Ik heb na 2 miskramen iets langere cyclussen gehad. Dus normaal zijn ze 32 toen 35 dagen!
    En bij 1 miskraam gewoon 32 dagen!
    Dus ik zou hem gewoon een paar dagen langer doen die banner!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaan, lief van tuttebel dat ze gewoon weer tot het weekend heeft gewacht zodat Jac thuis is ;)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Diaantje, heeel veeeeel succes meid met de bevalling!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, zit nou helemaal vastgeplakt aan mijn compu te wachten op bericht van Diaantje ;)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Diaantje: GO GO GO Girl! Ik gooi alle voorspoedigheid naar je toe. Hoop dat ze er zo met een vloek en een zucht uitplopt en jou netjes achterlaat ;)

@ Tom: na mijn MA (die ik heb opgewekt met pillen) was mn cyclus weer direct netjes terug.

@ de rest: duimen draaien voor tuttebel!

Ga even ontbijten!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaaaaaaaaaaa! Ik wist gewoon dat ik nog snel ff moest inloggen!
    Tuttebel heeft gewoon de cijfers omgedraaid! ipv de 13de wordt het de 31ste! Jippie!
    GO DIAANTJE GO DIAANTJE GO DIAANTJE GO GO GO!

Kom vanaaf laat nog ff spieken!

Liefs Tezzz

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Heel gek maar ik had al gedroomd dat het bij Diaantje begon vanochtend.
    Daarom ingelogd en zie daar:"
    \

GO DIaaaaaaannntjeeee!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jippie! Diaantje aan de bevalling! Nou, ben benieuwd hoor!

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Het word vast een meisje! :) :) :) :) :)

18. Liz D

Liz D Lid

23 jul 2007
    60
    0
    0
    hai meiden,

sorry dat ik even kom inbreken maar : Diaantje haar prinsesje is deze morgen om 10.36u geboren, ze weegt 3120gr en meet 49 cm en luistert naar de naam MEAGAN QUINEVERE!

Gefeliciteerd Diaantje en familie! Het genieten kan nu beginnen, na het lange wachten!!

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou vanuit hier van harte gefeliciteerd! Toch een vrij snelle bevalling dus super!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ diaantje zie je wel dat het niet lang meer zou duren ;)......

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Megan (gelukkig hebben jullie een leukere naam verzonnen dan tuttebel! )

Is snel gegaan zo te zien, hopelijk gaat alles goed met jullie allebei.....ben zo blij voor je dat ze er eindelijk is!

Deel Deze Pagina