mmmidag! kom net uit mn werk en jawel! Diaantje bevallen Gefeliciteerd met jullie MEAGAN!!! hier verder geen nieuws.. ga zo maar es wat eten...
Jaaaa! Diaantje van harte proficiat met jullie Meagan! (leuke naam hoor!) En nu lekker genieten van je kraamtijd!
JOEHOE!!! EiNDELIJK ROZE PARTY!!!!! Lieve Diaantje, Jac en stoere trotse broers: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE KLEINE LIEVE MEAGAN!! Hoop dat alles goed en gezond is met jullie allemaal! Prachtige mooie dag uitgezocht en lekker genieten van dit moois met z'n allen! En nu lekker snoepen allemaal!
@ Diaantje, GEFELICITEERD met jullie dochter MEAGAN. Super mooie naam trouwens, de naam Megan stond ook op ons lijstje.
avond! naja nacht! dus eigelijk meteen goeie morgen aangezien mn vriend moest draaien vanavond ben ik bij vrienden geweest. wilde t niet laat maken want moet morgen vroeg op. half 8 beginnen met werken. maar toen kwam dat noodweer! mijn god wat een onweer! daar ging ik dus echt niet doorheen, kwartier later was t weg..dachten we, nog geen 5 minuten later kwam t weer terug en dan ook knetter hard. ik ben normaal niet bang voor onweer, vind t juist mooi maar dit was niet grappig. toen nog maar een half uur gewacht en toen moest ik wel.. t flitste alle kanten om me heen joh.. erg mooi maar ook best beangstigend! gelukkig ben je in de auto veilig maar toch vond ik het niet zo grappig in mn eentje. maar goed ben weer veilig thuis en ga nu mn bedje opzoeken.. truste en tot morgen/strax!
Hey marieke Hier in de achterhoek onweerde het ook zo hard Ik kroop helemaal tegen me manneke aan Hij zei tegen me rustig maar er gebeurt niks meid gaat zo wel weer over Nou toen kwam er toch een knal zal ik jullie zeggen zat rechtop in bed en onze bed die trilde er gewoon van Maar gelukkig viel ik in slaap en gelukkig is het over liefs tijgertje23
Was inderdaad flink aan het donderen gisteren Bleef hier ook lang doorgaan; begon rond 10 uur en was nogsteeds aan het donderen toen ik rond half twaalf in slaap viel... Diaan, hoe was Meagans eerste nacht buiten je buik? Bij jullie ook zulk noodweer? Ik heb een hele dikke envelop van het AMC binnen gekregen met allerlei formulieren en infofoldertjes, ga even een bakkie doen en die stapen doorwerken.
Goedemorgen meiden, Alles goed bij jullie? Ik zat me net te bedenken dat mijn nod eigenlijk al over 3 dagen is. Aangezien mijn fase na mijn ei max 12 dagen is tot nu toe. Mijn boops zijn wel meer opgezet en auwie.
Mupkuh, hoop dat het raak is dit keer. Het is wel zo dat het heel goed kan dat je als je een korte LF hebt, pas een paar dagen ná NOD positief test. Je eitje doet er toch net zo lang over om in te nestelen als bij iemand met een langere LF, en pas na innesteling maakt je lichaam hcg aan. Maak jezelf dus niet gek door komende dagen al elke dag te testen, je weet dan eigenlijk nog niks :-? Succes met geduld hebben !
Het is me iig vandaag gelukt om niet te testen. Vind ik al heel knap van mezelf. Ik denk nu woensdag op zijn vroegst. Maar als ik morgen weer alleen opsta is het vast moeilijk.
@ Miepie: gelukt met alle info doornemen? Lijkt me wel weer erg confronterend! @ Mupkuh: goed zo dat je vandaag niet getest hebt! Het is immers nog erg vroeg! 9 dpo! Met 1 vriendin heb ik elke laatste zondag van de maand (nu toevallig eerste zondag van de maand) een vaste prik, even eten in de stad en een wijntje drinken! Nu heb ik veel gelegenheden gemeden wat betreft alcohol! Maar goed, nu vanavond wordt weer "lastig" vorige keer natuurlijk ook al geen wijntje erbij! Dus ben benieuwd hoe ze reageert! Missschien toch maar vertellen als ze er vraagtekens bij zet! haha! Maar ja het liefste wacht ik tot na mijn 4e echo van 18 juni!
@ Lola, het is ook erg vroeg. Maar zoals ik al verteld had zou het vandaag super zijn als ik het wist. Ach nog een dag of 3 wachten, dan is mijn nod al.