Hallo meiden, Wat een weer idd zeg Jeetje, we waren gelukkig net op tijd thuis gisteren van een verjaardag Spannend hoor mupkuh, ik ga voor je duimen dat het raak is meid en dat je dan eindelijk ook van een mooie en vooral goede zwangerschap mag gaan genieten! Misschien wel weer roze donderdag? Miepie, sorry meid, ik heb je helemaal vergeten de afgelopen tijd. Ik zie dat je toch op de ICSI moet wachten Hopelijk is het snel augustus en gaat het dan gewoon direct helemaal goedkomen met jullie. Dikke knuffel meid! Diaantje, hoe is je eerste nacht met meagan gegaan? Lekker genieten hoor op die roze wolk! Julita, ik hoop dat deze IUI ook helemaal succesvol gaat zijn meid! Jij wacht ook al zo lang, nu is het jouw beurt zeg ik! Ik ga iig heeeeeeel hard voor je duimen! Go4baby, jeeeeee 16 weken alweer wat gaat dat hard.... Voel je je helemaal goed verder of heb je toch best nog wel wat zwangerschapskwaaltjes? Ik heb gisteren een heleboel nieuwe kleren gekocht, (heerlijk alvast voor de vakantie) en daar zit 1 shirt bij waar ik echt helemaal blij van word! Mijn mannetje is er ook helemaal weg van! Dus die heb ik dan ook maar lekker aangedaan voor een verjaardag straks... heerlijk is dat soms een beetje tutten! Ik moet nu eerst aan het werk en kom straks wel weer ff spieken
mmmmiddag! Allereerst: DIAANTJE EN GEZINNETJE: VAN HARTE GEFELICIFLAPSTEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE LIEVE PRINSESJE MEAGAN!Hebben julie uiteindelijk snel gedaan meiden! @Miepie: Hoe is het met je stapel? Nog veel nieuwe dingen gelezen? Hopelijk kunnen jullie nog een poging wagen vóór jullie 'vakantie' . @Marieke: wij zaten in doetinchem toen het noodweer losbarstte. Of eigenlijk...precies toen ik m'n zoontje vastklikte in de autogordel Ik was al zeiknat van het stukje van de achterste portier naar de voorste! We hebben dus 45 minuten in het noodweer doorgebracht in de auto. Gelukkig waren de kids zooooo moe dat ze tóch nog in slaap zijn gevallen Ik was errug blij dat man reed en ik niet Je kon soms echt geen hand voor ogen zien! @Mupkuh: goed dat je niet getest hebt. Dikke kans dat er nog niks te zien is, zelfs als je wél zwanger bent. Of je krijgt zo'n (indroog)streepje (zoals ik) waardoor je alleen maar meer in onzekerheid zit Hier een lange dag gehad gisteren. We hadden familiedag en hebben de hele middag gefietst op de hei. Was erg leuk trouwens en ik ben wederom een erg trotse mamma! Mijn dochter heeft namelijk zélf dat hele eind gefietst (20 km!). Ze hadden speciaal voor haar een kinderfiets gehuurd en ze heeft het ECHT gedaan! hihi, toen we weer terug kwamen werd ze al met luid applaus ontvangen en later deden ze het met z'n allen nog eens dunnetjes over! Ze houdt er helemaal niet van als iedereen naar haar kijkt enzo, maar dit is zoooo goed voor haar zelfvertrouwen! En toen moesten we dus (nadat we ook nog hadden gebarbecued) ook nog door naar ons feestje in Doetinchem. Zoonlief heeft wel ff een tukje gedaan in de auto, maar dochterlief niet hoor! Ze was nog helemaal niet moe (Zei ze ). En op het feest wou ze heel graag met haar pappa dansen. Toen later pappa even weg was, mocht ik wel met haar dansen en ik heb 'r helemaal gekgedraaid! rondje linksom-rechtom-en weer linksom. En toen was ze wel moe Dus dacht ik, kan ik eindelijk met mannetje dansen! Mooi niet dus Dochterlief was moe dus heeft dus de hele tijd aan me gehangen en ik mocht niet meer weg! Dat vond ik dus wat minder. Het was dus een leuk dansfeest alleen heb ik helemaal niet kunnen dansen met mijn mannetje! En mannetje danst juist zo fijn! Ik heb nog wel een klein dansje met mijn kleine mannetje kunnen doen. En die danst gelukkig net zo fijn als z'n vader hihi, kleine mannetje is uiteindelijk nog wel moe geworden, want hij ligt werkelijk waar nu nog steeds te slapen! Ik ga 'm zo maar wakker maken, want over een uur of 6 moet íe al weer naar bed! De tijd gaat toch best snel als je wat te doen hebt he? Ik zit alweer op dag 4 en heb m'n tweede clomidje alweer achter de kiezen! Ik hoop dat íe weer minstens net zo goed aanslaat als de vorige keer. Laterrrr! Liefs Tezzz
@ Tezz, lekker dat je kleine nog ligt te slapen. Heb je even tijd voor jezelf. Het wachten gaat nog goed, maar hoe lang geen idee. Want heb het behoorlijk zuur enzo.
Ik heb niet bij gelezen maar ik wou even zeggen DIAANTJE, DIAAN MAN EN DE TWEE KIDS GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE MEGAN, WAT EEN ONTZETTENDE LEUKE NAAM.. Ben weer weg even van zonnetje genieten..
middag! zo weer terug van t werk en nu ff relaxen! tijgertje, ik woon ook in de achterhoek dus hebben we dezelfde herrie gehoord vannacht tezzz.. leuk zon feest en wat knap van je dochter, 20 km fietsen kan ik echt niet hoor! jammer dat je niet met je grote mannetje kon dansen...misschien vanavond even overdoen als de kids op bed liggen? hier verder weinig te melden.. ja dat ik moe ben blerg.. ga zo maar ff slapen denk ik... al paar dagen vroeg op gestaan en nog vroeger wakker dus dat breekt me op nu.. verder heb ik totaal nergens last van, ja al vanaf vorige week zaterdag of zondag (weet t niet meer precies) een paar keer per dag steken in de liezen.. maar verder helemaal nix. maar ben dr verder rustig over.. ik moet zo mn banner bekijken want weet niet eens op hoeveel dpo ik inmiddels zit
Diaantje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meagan! Wat mooi is laat lang op zich wachten! Ik las trouwens bij de junimama's dat erannick ook al bevallen is, die stond toch ook op de smeplijst?
hmm zag mn banner en ging toen even rekenen.. had mezelf op de lijst laten zetten voor 6 juni geloof ik? maar dan moet dus 4 of 5 juni zijn... 5 juni uiterlijk iig. maar goed laat maar staan anders moeten we t over een paar dagen toch weer aanpassen hahaha
Hallo meisjes @Mukpuh Ik ben het helemaal eens met wat Miepie zegt, wacht gewoon nog maar even met testen. Het si og een pietsie te vroeg. @ Tezz Wat hebben jullie een leuke dag gehad! Dat vind ik zo handig aan kinderen die groter worden, ze kunnen overal mee naar toe. En kunnen dan rustig sochtends uitslapen. @iedereen die ik vergeten ben hAAAAIIII Hier ook een flinke onweersbui. Ik denk om ongeveer drie uur. De kinderen kropen bij ons in bed want ze zijn door een akkefietje met een bliksemflits die drie meter achter ons insloeg toen we aan het wandelen waren erg bang geworden Het was erg dicht bij maar ik was zo moe dat ik maar gewoon weer ben gaan slapen. Hier staat de lunch cq ontbijtboel nog op tafel en eigenlijk wil ik in de tuin werken, maar ik geloof dat ik maar even bankgahangen
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meisje Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meisje *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 1 MK 0% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van juni 1. Nyncke, ronde 7, NOD 3 juni 2. Toontje80, ronde 1, NOD 4 juni 3. Marieke1610, ronde 18, NOD 6 juni 4. Mupkuh, ronde 2 na MA, NOD 8 juni 5. Tijgertje23, ronde 3, NOD 8 juni 6. Julita, ronde 16, NOD 12 juni 7. Stoetel, ronde 6, NOD 14 juni 8. Elke1984, ronde 1 na MK, NOD? 9. Tom78, ronde 1 na MK, NOD 28 juni 9 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 0 MK ...% zwanger SMEPpers van juli 1. Tezzz, ronde 8, NOD 3 juli
O ja vloeien is gestopt en we zijn vandaag wwer begonnen met Smeppen. Ik moet nog evne uitrekenen wanneer mijn nieuwe NOd is en dan wil ok wel graag weer op de lijst!
hahaha Tom, nou dat is een mooi kado, ik doe je even op de lijst op de vorige pagina! en wat fijn dat het vloeien gestopt is!
Tezzz, had hem al aangepast... Die nod lijst van mei moet zeker ook weg, maar ben niet zo handig hoor met die berekening eronder! haha...
28 juni zou ik uitgerekend zijn van laatste MK! ( Heb me er deze keer niet zo mee bezig gehouden! dacht wat is er ook alweer die datum!)
gelukkig dat t vloeien gestopt is meid! en goeie instelling.. meteen weer aan de smep alle smep mama's gefeliciteerd! al komen jullie hier waarschijnlijk niet maar goed
Ja echt een slechte maand! Ik ga maar even mijn bed uit! En even douchen! vriendinnetje heeft afgebeld en dat komt heeeel goed uit!
ja beetje jammer van mei tjonge nu pas je bed uit? ik wil zo mn bed weer in hahaha dus geen excusses hoeven te verzinnen tegenover je vriendin lola scheelt weer