Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke: ja erg he?! Maar ben zo moe he? Gister de hele dag gewinkeld is echt een aanslag geweest op mijn energie peil... Was er vanmorgen eventjes uit hoor! hihi, 3 kwartier!
    Dan duik je er toch even lekker in voor een uurtje! gewoon doen!
    Nou nu ga ik echt want anders lig ik hier over een uur nog!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    volgens mij is dochterlief nog steeds moe :rolleyes: zit te schreeuwen en te dreigen met slaan? En ze zit gewoon op de bank hoor! Rare meid :rolleyes:

@Lola: percentage komt dan dus op 0 denk ik he? Voor mei bedoel ik. Trouwens, is Miepie officieel ook al rood? (Ja, ik ben ff een paar daagjes niet geweest ;) ) Enneh...plaatje is weg?
    Komt dat ff goed uit dat vriendinnetje heft afgebeld! Kun je haar de volgende keer vertellen dat je zwanger bent! :)

Ik ga eens even wat opruimen hier. Moet nodig weer gebeuren geloof ik :rolleyes:

3. Niet meer actief

Gelukkig zijn er nog wel eitjes is mei gesprongen misschien maken die eitjes het goed in juni?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: Da's wel te hopen dan! ;)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: ik dacht altijd dat een mk er ook bij werd berekend, maar dan heb ik me vergist! ;)
    heb het al aangepast!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: zou wel kunnen hoor, dat een mk er wel bij hoort. Dan is het dus 1/15 %, dus 6,6 %. Pas het zelf wel ff aan ;)

edit: net ff nagerekend bij vorige maand, maar mk's worden niet meegenomen in het percentage, dus het blijft op 0 procent. Wél 14 ongi trouwens (i.p.v. 11).
    Wat een gedoe he, zo'n lijst bijwerken? Zeker aan het einde van een maand ;)

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

Grappig dat jullie het allemaal over het onweer hadden. hier ook langsgeweest, zagen op Buienradar dat dat als een streep over NL trok en vanuit 't Oosten waar een boel van de SMEPpers wonen! Hier viel het wel mee. Heb oordoppen ingedaan en heerlijk geslapen!

Wauw, wat een SMEP baby invasie de afgelopen tijd!
    ALLE OUD SMEPPERS: GEFELICITEERD MET JULLIE LIEVE SMEPPIES ;)

@ Tom: fijn dat 't vloeien over is en hopelijk is je cyclus weer zoals ie was voor je MK! Lekker aan de SMEPperdePEP!

@ Mupkuh: donderdag mag je roze testen... niet eerder ;)

@ Miepie: veel nieuws gelezen in die enorme berg papier?
    Wel fijn dat er goede voorlichting is en zeker op papier kun je de dingen soms nog even terug lezen.
    Ik heb gister alle papieren zooi die ik inmiddels al heb verzameld maar eens netjes in een map gedaan. Kindje is nog maar 16 weken, maar heeft al een eigen dossier ;)

@ Wieffie: ohhh lekker nog 18 dagen en dan vakantie! Ik zou wel even meewillen om languit op het strand of aan het zwembad te liggen... Ben wel toe aan een luie vakantie....
    (doen we eigenlijk nooit)

@ Tezzz: Kids zijn soms zo stoer! De zoon van vriend heeft vorig jaar tijdens familiedag van mijn familie ook het hele eind meegewandeld, wat zeg ik, de afstand bijna dubbel afgelegd met voetbal en achter/voor de hond uithollend!
    Ze hebben vaak toch wel wat meer energie dan wij.... en dan wij denken ;)

@ Lola: nog een paar daagjes en dan je 12 weken echo alweer! Wat gaat dat toch hard! Hoe is het met je misselijkheid? En zie je al iets opbollen?
    Merk nu dat mijn buik echt begint te groeien de laatste week!
    Maar pas nog wel veel kleren dus laat het even op zn beloop. Kijk ook uit naar de VK afspraak dinsdag. Hoop ook dat we het hartje gaan luisteren. Elk levensteken is er weer een geruststelling!

Heb lekker allemaal huisinrichtingstijdschriften enzo gekocht om ideeen op te doen voor onze 'verbouwing'.
    Is 'n huurhuis dus moet ook een beetje lowbudget blijven en ik heb wel zin om zelf lekker veel te doen. Hou wel van knutselen met grove elementen (kasten ontwerpen en maken enzo).
    Nou, ik ga nog even lekker dagdromen over hoe mooi het hier kan worden ;)

Liefs @ all, g4b

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :oops: :oops: :oops: Ja sorry, zag het allemaal niet meer! ;)
    Moe he?! hahaha!

@ G4B: ja over 3 nachtjes mag ik weer! Maar ik denk toch dat die berekening van die gyn nergens over gaat en dat ik weer een paar daagjes terug wordt gezet! ;) Maar wat maakt het uit als het kindje het maar goed doet!
    Ik merk nog niets aan mijn buik! Wel s'avonds dat mijn broeken niet zo heel lekker meer zitten, maar dat is echt een fractie van 5 mm ofzo!
    Misselijkheid valt best mee, af en toe bekruipt het me, maar ben meer moe.. En het lijkt ook steeds erger te worden! :rolleyes:

Heerlijk geluid dat hartje, doen ze nu toch elke afspraak? Lekker hoor! Ook leuk dat je buikie begint te groeien!

Ook leuk snuffelen in tijdschriften van inrichtingen enzo! Leuk zeg, zijn jullie al bezig of alleen voorbereidingen aan het treffen?
    Ik heb ook helemaal zin in een huisje, ben ook druk allemaal dingen aan het kopen! :D

Zo hier gedouchd en voel me al een stuk beter! krijg zo waar een beetje honger! Maar mijn moeder doet aan SB, dus dat wordt maaltijd salade zo, maar ik frituur er wel even wat hotwings bij! ;)

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Diaantje, Jac, Kenneth en Marvin, GEFELICITEERD met Meagan! IK ben net thuis en dacht even snel te spieken of er al verandering was. Gelukkig wel ;).
    Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is en hoe de eerste nacht met zijn vijfjes is geweest.

Ik heb even snel bijgelezen. Ik ben kapot. Een kamp met 70 kindjes is toch best vermoeiend. Dus ik ga nu lekker garen en dan klets ik morgen bij.

DOei!

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hai lieve meiden...

Mocht even naar beneden dus dacht ff snel iedereen bedanken voor de felicitaties....

Het gaat prima hier, zeker ff wennen ,maar heerlijk..we genieten met volle teugen...

Bevalling ging SUPER snel....rond 5 uur de eerste wee, de vk kwam rond half 10 en bleek ik al 5 cm tehebben...na een half uurtje had ik 8 cm....toen ze de spullen wilde klaar zetten kwam Meagan al..binnen 3 minuten was ze er...2 pers weeen en hup daar was ze dan...zo mooi !...de kraamverpleegster kwam net de trap oplopen....
    Al met al een hele snelle maar best lekkere bevalling....op de na weeen na dan hahahahha

is het geen plaatje?....oke ik ben bevooroordeeld hih

Zo lieverds..ga er weer van tussen..ga zo even de kleine meid voeden....
    Kom morgen weer even buurten...

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Diaantje: AAAAAAAAAAAAAAAAH LIIIIIIIEEEEEEEEEEEEFFFFFFFF! Hebben jullie mooi gefixed! Ik hoop dat je naweeën snel helemaal over zijn. Veel aanleggen schijnt te helpen ;) (en doet ook zeeeeeeer in je buikie! :( ).

Hihi...de kids hier vroegen zich af of Meagan nou op haar verjaardag geboren is! :) :) :)

Liefs Tezzz (en de kids ;) )

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaantje: wat een snoepie! Mooie meid, hebben jullie goed gedaan!

@ Leentje: 70 kinderen, kan me voorstellen dat je moe bent!

@ Tezzz: wat een goeie vraag! hahahaha!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Diaantje, wat een super mooie meid. En fijn dat alles zo goed gegaan is.

@ G4B, ik zal proberen het zo lang uit te houden. Maar zal wel moeilijk worden.

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Diaantje het is een prachtig kindje echt een plaatje.
    Ik hoop dat die nare naween snel verleden tijd zijn en idd veel aanleggen helpt echt. Ik kronkelde dan echt van de pijn

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Aaaaaaah, wat een snoepie! Mooie meid hoor Diaantje! :D

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @diaantje, ze is prachtig! Jullie kunnen trotse ouders zijn. (Dat waren jullie toch al)

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Diaantje, wat een scheetje zeg. Een dikke proficiat.
    Fiona23 gefelicteerd mer de geboorte van jullie kleintje.

Ons beeb doet niet anders dan stampen, zit precies weer dwars zo te voelen, zal weer aan het draaien zijn.
    Morgen gyn, hopelijk morgen een geslacht te zien.

18. Niet meer actief

Diaan, echt een prachtmeid !

Tess, wees maar trots op dochterlief !

Zico, spannend zeg veel plezier morgen, ga je het ook met ons delen?

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaan, wat een scheetje :) Knap gedaan ;)

Zico, succes morgen! En Fiona, ook jij gefeliciteerd.

Stapel papier blijkt voor 90% uit formulieren die we moeten invullen te bestaan (weten jullie of je neefjes/nichtjes hebt die vruchtbaarheidsproblemen hebben en aan wie het dan ligt? :-? Ik alleen heb al 34 neefjes en nichtjes... geen idee hoe lang die er allemaal over hebben gedaan of of ze bezig zijn, heb de meesten al 10 jaar niet meer gezien... )
    Morgen bel ik even op naar het AMC om te vragen of er onderzoeken zijn die we al kunnen starten in het Mesos en wat we van die eerste afspraak kunnen verwachten....

Ga nu nog even bankhangen en dan mijn bedje in, slaap lekker allemaal en tot morgen!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het geslacht laat ik even tussen m'n man en ik. We willen het voor iedereen als verrassing houden.
    Maar we hopen voor onze zoon op een jongen, onze dochter hoopt ook op een jongen.
    Maar het maakt eigenlijk niets uit, want we hebben van elk als iets.
    Een jongen zou ervoor zorgen dat onze zoon niet meer de enige jongen zou zijn in onze familie, want hij vindt dit heel erg.

Deel Deze Pagina