@Zico: dus je wil wel weten wat het wordt? Vertel je het ons dan ook? Veel plezier met je echo! edit: dus eigenlijk zou een jongen wel nog net ietsiepietsie meer gewenst zijn dan een meid? @Miepie: mooie banner! pfff kan me voorstellen dat het doorwerken van al die formulieren alleen al de nodige energie vergt. Ik zou ook niet weten hoe lang mijn nichtjes (en 1 neef ) erover hebben gedaan zwanger te worden hoor! Da's nou echt zoiets wat je toevallig een keer moet hebben gehoord of zo Maareh...kweenie over hoeveel ooms en tantes die neefjes/ nichtjes van je verdeeld zijn? Als je er namelijk 34 hebt, zal er met de vruchtbaarheid wel weinig mis zijn in de familie Ik ga er ook vandoor. Begin weer behoorlijk wat koppijn te krijgen en denk dat dat weer aan de clomid ligt Slaaaagaaap lekker allemaal! Liefs Tezzz
he tezzz, het blijft een verrassing voor jullie en voor iedereen die we kennen. Het maakt het ons makkelijker voor ons geboortelijstje dat we moeten aanleggen binnenkort. En we zijn natuurlijk ook heeeeeeeeeeel kerjeus he
onze zoon yens is er nu 12 maar wordt enkele dagen na uitgerekende data 13 Onze dochter Zoë is nu 11 en wordt dan in januari 12. een heel leeftijdverschil.
@ diaantje wat een prachtig meisje is meagan zeg! @ zico veel plezier met je echo morgen....en je maakt ons ook wel nieuwsgierig zo hoor @ lola en? heb je het nog geheim kunnen houden voor je vriendin? nu ik geen bv meer geef, kan ik eindelijk weer genieten van een lekker roseetje af en toe.....mjammmie!!! verder weet ik het even niet meer. vandaag bij mijn zus op haar verjaardag geweest, mijn oma was er ook en heeft nu dus ook haar 7e achterkleinkind gezien en vastgehouden en geknuffeld. Hele leuke foto gemaakt natuurlijk, zet ik nog wel op mijn hyves
Hey hey, Ik ga denk ik zo ook optijd naar bed. Voel me niet helemaal lekker. Ben ook nog eens snotverkouden gehad, en voel me koortsig. Volgens mij ook last van ongi-pijntjes, maar kan ook iets anders zijn
oooh diaantje wat een mooi meisje! echt een snoepje! hebben nog visite dus kom strax wel weer ff buurten
@ Diaantje: Wow, da's echt een super mooi tuttebelletje Snoeppie! Heb nu ook geleerd dat er ook nog naweeen zijn... Is dat hetzelfde/er vergelijken met de contracties die je BM maakt als je borstvoeding geeft (dus dat de Bm weer gaat krimpen? Dat had ik al wel begrepen... niet dat je die dan ook weeen noemt! Tja, en zo leer ik elke dag weer wat! @ Leentje: tjeempie, 70 kids... kan me voorstellen dat je afgedraait bent! Alleen bij de gedachte vlucht ik al naar mn bedje Lekker uitrusten! Morgen vrij? @ Mupkuh: ah, jawel, red je makkelijk Is nog maar een half weekje... @ Miepie: nou, dat wordt dan een klein marktonderzoekje onder je neven en nichten (en die van hem) uitzetten Leuke manier om weer met elkaar in contact te komen @ Tezzz; Clomid hoofdpijn, jakkes! Hoop dat het toch van het wonderlijke weer komt... en dat het dus snel over is! @ Lola: Ben jij al op huizenjacht? Of enig idee wat te doen met andere woonruimte? Best wel heftig hoor! Maar wel lekker om af en toe al iets te kopen voor je nieuwe tzt stulpje! We zitten nog in de voorbereiding: bedenken hoe het allemaal moet (keuken in de kamer, kinderkamer maken met hoogslaper voor de 'grote' broer, badkamer uitbreiden als de muur naar de gang weggebroken kan worden, andere ingang van het huis via het gemeenschappelijk trappenhuis (zal wel niet mogen maar toch... maar wil errug graag een bad en die kan alleen waar nu de toegangsdeur is... We wonen op 1e etage met drie buren in 1 trappenhuisje, je kent ze wel die amsterdamse huizen) En het is dus huur dus kosten moeten in verhouding tot extra woongenot voor een aantal jaar (nog een bebje tzt en 't past niet meer )... We hebben nog niets gekocht... ben alle leuke dingen aan het uitzoeken (en heb zoveel troep al.... moet ook veel gaan wegdoen) @ Marieke: nog veel plezier met je bezoek! Volgens mij hebben jullie heel vaak gezellig bezoek enzo! Nou, tijd voor thee en lekker slapen iedereen!
voor de aankomende mama's http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 0000018748 zooooo leuk, ik ga ook kopen vrijdag als ik in NL ben.
@ Ikdus: Ik neem aan dat je het borduursetje bedoelt Lekker tijdverdrijf voor als je eerste weeen zijn begonnen (of de vliezen gebroken) om de tijd te doden....
nee, bedoel wat winnie the pooh dingetjes, ik vind dat zooo leuk vooral knorrertje en Ior ( schrijf je dat zo ? ) En als ik toch in NL ben kan ik het net zo goed kopen. Kan het daarna lekker in een doos liggen. Voor een jaar of langer haha.
Hey meiden Mijn konijn is eindelijk MAMAgeworden Dus we hebben jonge nijntjes Me vriend en ik konden maar 2 jongen zien allebei wit Wijzelf denken dat ze 2 a 3 dagen oud zijn Als ze wat groter zijn maak ik wel wat foto's Ben helemaal HAPPYHAPPY Ik was gister niet lekker in orde had kramp in me onderbuik soort steekjes hoop dat ik straks niet weer zo vroeg wakker word dan is dat de 5de keer Maar goed ik zal toch wat moeten slapen Dus meiden weltrusten spreek jullie morguh weer doei doei Liefs Tijgertje23
Ja we hopen het ook Gisteravond een steek en soort kramp in me buik gehad en ben een paar dagen echt vroeg wakker daarna kan ik niet meer slapen Mijn kaartje is nu nog mooi hoog hoop dat het zo blijft We hebben niks voor niks geklust Ha ha ha Hoe gaat het verder met jou dan? Liefs tijgertje23
Ik ga heel hard voor je duimen.. Na omstandigheden gaat het best goed. Maar ik ga mijn lieve ventje zo erg missen
Ik zie dat je verhuist ben naar spanje Mooie foto's ook Hoezo je mannetje missen? Sorry ben een beetje nieuwsgierig liefs tijgertje23
Ja klopt ben 1 mei hier komen wonen, helaas ga ik 5 juni weer terug naar NL voor een tijdje. Ik woon hier met mijn opa, tante, oom en hun kids ( en mijn vriend natuurlijk ).. Maar het in 1 huis wonen met mijn opa lukt me niet zo goed. Wij passen elke avond op. En ik vind mijn opa maar een vervelend en irritante vent. En dat reageer ik allemaal op mijn vriend af, en ik wil niet dat mijn relatie er onder gaat lijden omdat ik een hekel begin te krijgen aan mijn eigen opa. Dus mijn vriend gaat heel hard zoeken naar een appartement voor ons tweetjes. En ik ga blijf dan zolanng in NL zodat het niet uit gaat voor die tijd. Onze relatie is echt heel sterk, maar wij zien allebei in dat dit niet goed voor mij is.