Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jaha, anders ik wel... ;) Ook een hele goeiemorgen!
    Ik had jou natuurlijk allang verwacht hier....

Zie nu pas je aftel banner tot ISCI! Hoop dat die tijd vliegt!

Zit met prikkende oogies achter de laptop... maar lag al vanaf 5.50 wakker... belachelijk (moest plassen en had stomme droom gehad.. en tja toen ging mn hoofd aan met alle 1001 things to do...

Zit even keukens te kijken :( tja... verklaar mij maar voor gek... ideeen op doen op de vroege morgen!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, schrok wel even toen ik je zo vroeg zag ;). Komen jullie er een beetje uit met de keuken? Wanneer gaat de grote verbouwing beginnen?

Nare dromen moet je niet te vaak doen hoor :-?!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Na een goede 20 weken echo (eind juni) gaan we begin juli aan de slag. Dus we moeten nu echt precies gaan bepalen wat we nodig hebben, goede planning maken en dan gaan shoppen... Zijn er nog niet helemaal uit (ik hou niet zo van die standaardkeukens, dus ik pik her en der wat speelse ideeen op en verweef die in de basis zeg maar... (maar er moeten natuurlijk wel van die standaard dingen in zoals een vaatwasser en dan niet duur, dus zit je al snel aan Ikea vast...) (en eerst moeten we nog onderzoeken of de afvoer wel onder de vloer weggewerkt kan worden en aangesloten ergens... zonder dat we bij de buren van beneden door hun plafond heen komen... :))

genoeg stress dus de komende tijd...

Alternatief: verhuizen... :(

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmorgen!

moet de kids naar school brengen, maar wou even 1 woord zeggen tegen G4B:

G4B: Friesland ;)

Laterrrrr!

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    FF snel er overheen gelezen:

@diaantje: Gefeliciteerd met meagan. Wat een mooie naaam. Past wel bij een mooi meisje. Hopelijk gaat nog steeds alles goed. Geniet ervan.

@mupkuh: PUPO

@rest: sorry niet alles gelezen

Ff snel een update: hier af en toe wat steekjes rond mn lies en in mn borsten en mn temp is nog steeds hoog. Maar ik weet het niet. Heb zo'n vermoeden dat ik ongi ga worden. Ben weer weg moet eerder beginnen met werken. Er komt een onderwaterfotograaf foto's maken tijdens het baby-peuter-kleuterzwemmen.

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Ik ben weer helemaal bij met lezen.

Nyncke, spannend hoor, ik zie dat je op 13 DPO zit. Hoe lang is je lf ongeveer?

Go4baby, wij hebben ook erg lang gepuzzeld over de keuken maar goede voorbereiding zorgt wel voor mooi resultaat. Wij zijn er nu echt superblij mee.

Ikdus, best heftig dat je even naar Nederland gaat, maar wel een goede beslissing. Hopelijk hebben jullie snel een eigen huisje. Hoe gaat het met de spaanse taal.

*Ego moment*
    Hier alles goed, gisteren mijn tweede huil-hormoonaanval gehad. Pffff......dit weekend was erg leuk maar erg vermoeiend. Ik denk dat ik nog alles kan, maar zo'n buik gaat gewoon een beetje in de weg zitten. En je hebt op zo'n kamp nooit rust, al had ik het wel rustiger dan de leiding omdat ik voorzitter was en alleen maar dingen hoefde te regelen en aan te sturen. Maar dat was stiekem nog best veel werk en ik liep altijd overal rond. Ik hoefde bijna nooit met spellen mee te doen. Maar als ik veel doe dan krijg ik last van mijn buik en benen, ik word echt een oma. Nu heb ik voor kampbegrippen redelijk veel geslapen (eerste nacht bijna 5 uur en tweede nacht zelfs 7 uur) maar het hakt er wel in. Ik was gisteren in de namiddag kapot. Nu moesten we voor ons bedrijfje nog tekeningen afmaken. Daar begon ik om half 9 aan en 3 kwartier later deed ik iets op de computer waardoor ik dus 3 kwartier werk kwijt was. Een stomme fout van mij, waarschijnlijk door de vermoeidheid, maar toen knapte er iets. Mijn zusje nam ook wat werk over en die belde toen net op dat ze het niet afkreeg, wat dus betekende dat wij nog even aan de gang moesten en we waren allebei zo moe. Dus ik werd een klein beetje hysterisch hahaha. Maar ik moet er nog steeds zo aan wennen dat je een stapje terug moet nemen. Ik plan mijn agenda helemaal vol en doe net alsof ik alles aankan en geen rust nodig heb, maar dat is nu eenmaal wel zo. Daar moet ik zo aan wennen. Dus deze week nog een volle agenda en dan wordt het wat rustiger. Mei en juni zijn ook zo'n drukke maanden. Maar vannacht weer goed geslapen dus ik kan er weer tegenaan. En dan ga ik het echt rustiger aan doen. Komend weekend al. Vrijdag trouwen mijn schoonzus en zwager en de rest van het weekend heb ik niks. Nick heeft dan nog een weekendje van de voetbal dus die is weg. Dan ga ik echt lekker niksen.
    *Zo einde egomoment van mij, het weer is mooi en we gaan er weer tegenaan!*

Diaantje, hoe is het met je mooie meisje?

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ Ikdus: nou lekkere situatie dan dat je weer naar nederland gaat! Duurt het lang om daar aan een appartementje te komen?

@ G4B: Ik ben aan het reageren op woningen via de woonkrant, maar ik zit ook te kijken om te kopen. Kopen gaat sneller, huren duurt nog wel een jaar! Maar als ik kijk wat ik hier kan kopen van mijn salaris + dat ik nog een beetje normaal kan rond komen kom ik al snel in buurten terecht waar ik absoluut niet wil wonen! Ik wil graag mijn buren kunnen verstaan en in die buurten wordt het wat lastig! ;)
    en veel nieuwe dingen kopen, want ik heb veel praktische dingen bij mijn ex gelaten! Best stom eigenlijk, want die heb ik allemaal gekocht voordat ik op mezelf ging! :confused:
    Maar jeetje, bij jullie komt nog een hoop kijken! Wel gaaf om het helemaal anders in te delen! Hebben jullie al aangevraagd om de toegangsdeur te verplaatsen?

@ Miepie: mooie banner meid! Hopelijk vliegt de tijd voor jullie!

@ Leentje: Je gaat dus wat gas terug nemen! doe je goed meid, want rust is goed voor jou en de baby!
    Succes nog eventjes met de drukke periode, maar probeer wel die rust momentjes te pakken!

Hier weer aan het werk, echt saai, er is niemand! :confused: Allemaal op huisbezoek ofzo?

Oh misschien moet ik mijn werkmobiel ook wel aanzetten, dan blijf ik op de hoogte... Sjonge....

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogeeeeé..ladiezzz

@Miep.... jij ookal zo'n fam. Wij zitten ook rond dat getal. (moeder uit gezin van 12 pa uit 6 ...dat schiet al lekker op!) Tja en bijhouden van contacten zit er echt niet bij....is het geen multiplechoice ;) (dan is het vaak het langste antwoord of C ;) :D ) Goed dat je gaat bellen...je doet goed je huiswerk! ;) Vette knufff
    (WEES VOORBEREID..JE HEB EEN PB..)

@g4B ...Denk je aan levertijd? Qua beeb en keuken en andere meubels?
    Onze afvoeren lopen onder de kastjes door naar de oude aansluitingen..maar jullie gingen hem in een andere zetten...phoe dat wordt bikken en puzzelen ( ik heb zelf ook in een app gezeten ooit...en daar mog je niet in de vloeren boren...check dat ff ;) want dat licht al vol met electra en af/aanvoer leidingen...die wil je niet raken!)

Hou je er ff rekening mee dat je vanaf week 30 weer erg moe wordt... ivm klussen :(
    Oja...naweeeen zijn NIET het zelfde als het samen trekken van BM bij BV. Heb ik uit betrouwbare bron ;)

@Tijgertje...Jaaa foto's! van lieve onschuldige donzige pluizige knuffelige konijntjes :)

@Leen....ik sluit bij je aan...
    Gister me eerste jank avond gehad :rolleyes: Nix voor mij.
    Daarna een nacht From Hell! De gehele nacht harde buik..ongi krampen (schijnen oeven weeen te zijn) en na de 2de plaspauze om 4.44 uur niet meer geslapen. Vanmorgen weer krampen...zat al op de klok te kijken of en wat voor een tijd er tussen zat :confused: ... Maar nu gaat het wel weer...wel snel een harde buik!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Deze moet ik even delen.
    Een collega had een brief van een instantie gekregen. Onder de brief had ze nog een 3tal regels geschreven waaronder:

Ik ga contact opnemen met GOD voor een oplossing!

Mijn collega is nieuw dus die dacht misschien staat "GOD" ergens voor....
    We weten nou niet wat die hulpverlener van plan is, maar grappig was het wel!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ben je al uit bed? :confused: :eek:

AAAhhh....grrr.... krijg er kippenvel van als ik dat zou zien... Vorige week had ik jahova aan de deur (met zonnebril, zooo onbeleeft) betreft de schepping...nou ben zelf al wat aan het scheppen :D :) ;)

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beastie en Leentje, dikke knuffel allebei! Af en toe de hormonen er even uithuilen is alleen maar goed, hoor ;)

Lola, als ie een lijntje gelegd heeft met daarboven... heb ik ook nog wel een lijstje wat ie er mag afgeven ;) :)

Moet nu eigenlijk hard studeren... maar zit ondertussen ook hard te wachten op een telefoontje van school dat mijn 2e correctie binnen is én zit te wachten tot het 14.00 is en ik kan bellen naar het AMC (kan alleen tussen 14 en 16 uur :-?)
    Toch maar even aan het werk dus...

O, en man kwam gisteren nog met een leuke verrassing: hij is volgende week weer een paar dagen weg... precies rond mijn ei. Wordt dus voor het eerst in 18 rondes níet klussen voor een beeb ;) (of eitje moet wachten tot na dag 15, heeft ie eerder ook wel gedaan... maar lijkt me eerlijk gezegd wel lekker, een keer niet stiekem toch wel een heel klein beetje hoop hebben)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4baby hier nog een (redelijk) betrouwbare bron: naweeën zijn echt vervelend.....ik had er een paar die ik echt nog een beetje weg moest zuchten. contracties tijdens bv zijn gewoon een beetje ongi-krampen. Vaak als je heel snel bevalt dan kun je nog last hebben van naweeën (hoeft niet hoor, en bij mij waren ze op 1 hand te tellen). En die krampen tijdens bv heb je maar een weekje ofzo.....ik voelde het meestal niet eens dussssss geen zorgen hoor! Oh en suc6 met de keuken! Wil het ontwerp een beetje lukken?

@ lola: friesland! ;)

@ mupkuh *duim, duim, duim*

@ ikdus hahaha ja dat borduursetje daar viel mijn oog ook als eerste op! ik heb echt veel babytruitjes zitten breien hoor tijdens mn verlof.....nu echt geen zin meer in! :)
    Ik weet niet wanneer dat foldertje ingaat, maar dat soort dingen moet je echt snel bij zijn! Ze hadden laatst ook zo'n schattige serie bij wibra....maar toen ik er was, een dag of 4 nadat het foldertje was ingegaan was het meeste al uitverkocht :(
    Bij Zeeman hadden ze snoopy....vind ik persoonlijk veeeeeeeel leuker dan winnie de poeh!

@ leentje rustig aan he meis, er is heel wat aan de gang in je lichaam hoor! Je voelt je vaak wel alsof je de wereld aankunt, maar dat lukt nu echt niet! Dan maar een oud omaatje maar je wil straks toch een gezond meissie ;)

@ beastie ahgut.....hormoontjes.....lekker laten lopen hoor! Kan zoooo enorm opluchten! En harde buiken, bah! Jouw ukje moet nog wel een paar weekjes blijven zitten hoor, dus als het maar oefenweeën zijn dan! Rustig aan he meis!

@ miepie hopen dat jouw eitje net zo braaf is als die van julita!

Hier een geweldige nacht achter de rug......voor het eerst van 11 tot 5 in één ruk geslapen (had nog langer gekund, ware het niet dat Mika honger had ;) ). Ik denk dat het de langste nacht is geweest sinds begin van het jaar ongeveer.....HEERLIJK!

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he lola, het schiet ook al lekker bij je op he ;) Je bent al 11 weken zeg, ;)

14. goedemorgen!

ikdus jeetje meid dat is dan ook minder dat t niet lekker gaat daar met je opa.. voor hoelang kom je naar nederland dan? of heb je nog geen idee hoelang t zoeken naar een huis daar kan gaan duren?
    en je vriend blijft wel daar begrijp ik?
    goeie tip van je trouwens van de kruidvat! ga ik dus echt wel even heen als ik vrijdag in de stad ben :D

alle dames met hormoontjes: dikke knuffel!

mielenl fijn dat je lekker kon doorslapen :D

g4b wij hebben idd wel veel bezoek of gaan op bezoek... heerlijk vind ik dat. ik ben echt een mensen mens haha
    ligt er wel aan wie er over de vloer komt hoor! er zijn ook mensen die ik liever zie gaan als komen maar ja dat zijn dan goeie vrienden van mijn vriend. dus kan ik ze niet weigeren he :D

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pfff... ff ons van de bodem van de pagina trekken hoor!

en het is al zo warm... ;)

hier weinig te melden. Clomidhoofdpijn weer aanwezig helaas. En ik heb het warm, maar dat zal wel aan het weer liggen :) Hoe is het met jullie? En vooral de zwangere dames onder ons? Zag daarnet een zwangere dame lopen en ik was eigenlijk best blij dat ik vandaag niet zo'n buik heb! Heb toen met m'n dochter in de buik de hele zomer doorgesleept. Dan krijg je het ECHT warm!
    Sterkte dames!
    Ik ga het zwembad vol laten lopen. Kunnen de kids rechtstreeks het bad in als ze uit school zijn. ;)

Liefs Tezzz

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    IK ZEG FRIESLAND!

voor de rest sorry te warm pff vanaf mischien hiihihihi

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    die stomme %^$^%$%^$&$-tuinslang wil niet op mijn waterkraan. En dit is al een speciaal stukje! Maar hij wil nog steeds niet op mijn waterkraan!
    &^^$%^&%&^%&*%&(*%^&%^&%

rotding... :(

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ja wij kunnen door een waterkraan ja dat willen wij allemaal lalalalallalalllalalalallalalallalaalla

19. hahahahahahahahaa die tom!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :) ja, die kennen we allemaal.....
    ja, het is ook te warm... zit met t-shirt lange mouwen op kantoor... foutje... Let nooit op de weersvoorspellingen...

Thuis is tever lopen met dit weer.... hoor....

Veel spatter spetter plezier iedereen!

@ Beastie: :oops: lees nu pas van je rotnachtje! verdorie! Hoop dat je beetje rustig daggie hebt op het werk... hoeveel dagen nog? Hug!

Deel Deze Pagina