Heej heej go4b ik zeg Friesland denk aan je jeugdherinneringen! Enne ik wil graag alle forummers om de hoek hebben wonen,. edit: Ik zeg iedere avond om een uur of negen rosetje of justje voor op het bankje
mijn vader wilde vroeger altijd naar friesland verhuizen.. hij wilde een vrijstaand huis enzo hihi maar mijn moeder wilde niet.. dus ja .. nu woon ik in de achterhoek.. ook erg leuk hoor
Jaa, ik vind snoopy ook heeel leuk, maarja ik ben niet eerder dan donderdag avond laat in Almere en dan zijn de winkels al dicht. Het gaat morgen in, dus kijk wel of ze het nog hebben, ik ben voorlopig nog een jaar niet zwanger dus maakt verder niets uit.
@ Tom: Ja, lekker jij! Maak me gek! (vooral door roseetje te zeggen nu ) Zal vanavond Funda eens doorspitten... en met mn lief praten... Ik wil echt een tuin waar de grassprietjes aan mn tenen kriebelen en ik in mn hangmatje de vallende appels op mn toeter krijg en waar mn kids proeven hoe regenwormen smaken en waar de merels ze elke avond in slaap zingen en de roodborstel 's winters tegen het raam tikken *en dagdroomt weer verder*
Hihi, je mag wel hier in de hangmat komen liggen hoor, G4b (alleen heb je op 't moment meer kans op uitvliegende mereltjes die op je toeter vallen dan appels )
Marieke, ja ik zeg het en werd meteen verliefd We hebben geen idee hoelang ik hier blijf, als we een appartementje hebben gevonden is het nog de vraag vanaf wanneer we dr in kunnen. Al weet ik bijv morgen dat we in in aug in een app. kunnen blijf ik toch echt niet hier. Want dat trek ik echt niet met die vervelende man. Hij weet nog niet eens dat ik weg ga. Vertellen we hem pas woensdag avond. Nyncke, je maakt het spannend hoor! Leentje, spaans leer ik ook niet meer. Ik dacht in die hollande bar/restaurant te kunnen werken maar had er verder niets meer over gehoord. Ik heb 100 keer aan me vriend gevraagt of hij het wilt vragen, maar hij vraagt het niet zijn antwoord is: Ik hoor het vanzelf wel van dr. Nu heeft mijn oom die baan ingepikt die mag morgen beginnen daar als serveerder, terwijl ik dat mocht doen. Verder ook te veel stress en hoofdpijn om maar iets te kunnen onthouden, dus straks in nederland kan ik heerlijk op mijn eigen gemak spaans leren. Let je wel een beetje goed op je zelf, lekker rustig aan doen hoor meid! Lola, ik hoop niet dat het lang duurt. Jij gaat ook snel 11 weken & 2 dagen alweer. Wat moet dat een fijn gevoel voor je zijn! Miepie, heerlijk even een maand niet er aan denken, ik vind het ook heerlijk. Ik was wel even bang dat ik eventueel zwanger zou raken door de pil heen ( 3 keer pil vergeten, niet meteen dag 1 ingenomen etc etc. ) Maar ik heb geen pijnlijke tepels gehad zoals ik de laatste maanden had toen ik de pil slikte. Dus ik hoef er nu lekker niet meer aan te denken Gelukkig vliegt te tijd voor je voorbij en heb je straks een icsi beeb in je buik !
@ Miepie: ohhhh heerlijk! Ik heb er ook eentje op mn balkon en daar kun je 15 cm links en 15 cm rechts mee wiebelen... (teminste als ik de boel daar heb schoongemaakt want anders zit je in de spinnerag...) hee, hoe was je telefoontje met AMC? Was toch vanaf 14 uur?
@ tom ALS we uit brabant vertrekken dan zal het ws. naar Duitsland zijn.....maar wie weet een beetje noordelijk, dan zit alleen groningen er maar tussen @ ikdus het dringt trouwens nu pas tot me door.....vervelend voor je, dat het niet klikt met je opa. Wel goed van je dat je voor deze oplossing kiest voordat het helemaal misgaat tussen jou en je opa (en in het ergste geval ook nog tussen jou en je vriend). En zeker dat dit betekent dat jullie je kinderwens nog even in de ijskast moeten zetten....pfff als ik me bedenk hoe ongeduldig ik op den duur was......diep respect hoor voor jullie beslissing! En zo is dit forum weer een supervrouw rijker
ikdus, waar ga je wonen in nederland dan als ik vragen mag? want je hele fam was toch naar spanje vertrokken? wel vervelend allemaal joh! en zeker als je zolang zonder je vriendje moet! naja vriendje.. las wat anders op hyves geloof ik? nog een paar daagjes en dan kan ik bellen voor de hsg.. ik moet nu gewoon doorzetten. als ik hoor dat er toch veel vrouwen erna zwanger zijn...ik hoop dat ik donderdag of vrijdag pas ongesteld word want dan komt t op maandag de 16e goed uit die hsg en kan ik lekker samen met mn vriend! die is op de maandagochtende altijd beschikbaar
Ik ben gelukkig met al die maanden dat ik gestopt ben geweest ( 8 maanden bijna ) niet echt ongeduldig geweest. Maar ik vind het wel jammer dat ik nu steeds langer duurt voor als ik eventueel zwanger raak. We kunnen er pas in januari/februari weer voor gaan. En dan weer niet elke maand een kans om zwanger te raken. Maarja komt wel goed allemaal. Ik ben ook blij en trots dat mijn vriend en ik deze beslissing kunnen hebben nemen hoe moeilijk het ook is. Vrijdag word al helemaal een moeilijk dag. Maar ik leg vrijdag wel uit wat eigenlijk de grootste reden is ( of jullie moeten zo nieuwsgierig zijn en het zoeken ergens in mijn berichten ahaha )
Ikdus wat een gedoe. Goed zeg dat je voor jezelf kiest en ff afstand neemt. Wel f*ck dat je dan weg van je mannetje bent. Miepie, banner staat je goed Rest zwaai.... pff zo warm... Laterrrrr
Marieke, ik ga bij mijn moeder en haar vriend logeren. Het word zeker moeilijk zonder hem, ik kan niet eens zonder hem slapen, dus dat word echt erg Mijn tante was ook supersnel zwanger naar het schoonspoelen van dr eierstokken. Zonder verdere hulp daarna, ( en erg slechte zwemmers van dr man ) Maar ik hoop dat het niet eens nodig is straks !
vervelend allemaal ikdus.. maar idd als dit moet omdat je anders alleen maar ruzie hebt met je vriend is dat wel t beste!
@ Ikdus: Goed om even voor jezelf te kiezen inderdaad! En een sterke relatie overleeft zoiets wel hoor! En soms is elkaar missen ook heel goed! Dan weet je nog beter waarom je samen hoort te zijn
Dat is waar natuurlijk go4baby, elkaar eens even lekker missen is zeker goed. Ik maak me alleen zo druk over hem. Hij moet toch een glimlach houden als hij aan het werk is. En mijn tante, oom en opa gaan mij straks enorm haten en ik hoop niet dat ze mijn vriend er mee lastig vallen.
Het is voor hun toch ook niet lekker als de sfeer zo k*t is? Misschien wel lekker om het even wat lucht te geven, kan best dat het daarna tussen jou en je opa ook weer beter gaat. G4b, was zo druk bezig met mijn 2e correctie... dat ik de tijd helemaal vergeten was Morgen poging 2 dus
hoezo haten, als jij terug naar nl wilt voor een tijdje dan moet jij dat toch weten.. beetje vreemd als ze jou er dan op aankijken toch
Ik denk niet dat het tussen mijn opa en mij ooit goed zal komen Ik zal het wel even heel kort uitleggen: Mijn opa en ik passen dus elke keer op. Maar ik treed pas op als ze echt vervelend zijn. Mijn opa blijft schreeuwen en schelden tegen ze. Nu werd het met de dag erger en erger. Ik ben toen 2 avonden de heletijd in me kamer geweest en heb de dingen die hij zei opgenomen. En 1 opname is zo erg en heel duidelijk, mijn moeder stuurd die opname vrijdag naar me tante via msn. Mijn opa gaat dan zeggen : Dees zit alleen in dr kamer te laptoppen en komt alleen als ze vervelend zijn, dus daarom schreeuw ik zo tegen ze ( die schuift altijd alles op een ander ). Mijn tante en oom gaan zeggen: Wat een k*twijf dat ze er niet eerder mee kwam en nu hebben we niemand meer die kan oppassen op onze kinderen.
@ Miepie: hihihi wel goed dat het dus niet helemaal je leven beheerst @ Ikdus: zo , klinkt als een 'gezellige' soap. Maar je opa kan toch blijven oppassen? of heeft hij de kids ook fysiek wat aangedaan? Jij hebt dus alles opgenomen? Goed hoor! Kon je het niet gewoon aan je tante en oom vertellen dan? Dan hadden jullie misschien je opa wel terug naar NL kunnen sturen en had jij lekker kunnen blijven. Sommige mensen.... :x Sterkte meis!
dat is lekker dan.. daar zou ik ook niet bij wilen blijven. maar waarom zeg je t niet tegen je tante... ik zou die man naar huis sturen en lekker zelf daar blijven wonen.. als zon man zo tegen mijn kinderen tekeer zou gaan dan zou ik echt niet willen dat die nog zou oppassen of met mij in een huis zou wonen.. en meeste stemmen gelden toch?