Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: nou ik hoop dat het eitje er nog zit!

@ Elba: voor je het weet is het de 21ste! Nog even 2 weekjes volhouden!

@ Beastie: Nou bij jou is zeker niks mis! Afgezien van je split-ijsjes tik! ;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou dames, ik ga weer!
    Ik ga op huisbezoek... Lekker op de fiets het is mooi weer! Wordt even 20 km fietsen in totaal!
    wordt een beetje bang van mezelf met mijn "sportieve" gedrag!

3. Niet meer actief

Gadverdamme wat een nieuws.
    Beastie ( toch ?) gaf laatst nieuws over dat de eerste juli mama is bevallen van een tweeling.
    En ze zijn beide gister overleden :(
    Dat is toch zo zielig :(

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja Beastie, dat klopt, 26 april is de grote dag. Heb daar heel erg zin in. Daar gaat alles goed mee. Soms een beetje stressen van komt dit op tijd af komt dat op tijd af, maar wel heel leuk! Het is echt een licht in mijn leven. Wat dat aangaat mag ik niet klagen. Ach, soms gaat m'n gevoel wat heen en weer als ik aan zwanger worden denk (en ik ben niet eens zwanger), Hoe was jouw bruiloft? Ik heb er super veel zin in. Al lijkt het mij wel moeilijk om 5 vriendinnen van mij daar dan zwanger te zien. Drukt je neus zo op de feiten.
    Wat een goed olifanten geheugen heb jij !

Lola, succes op huisbezoek!

Groetjes Elba

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ow idd wat een vreselijk naar nieuws zeg! :(

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Had ik net een lang bericht gemaakt. Weg nah ja zal wel iets fout hebben gedaan.
    Ik heb even gejankt. Maar ik zit nu idd (zoals Tezz al zei) net op 15 dpo.
    Das ook nog wel vroeg. Ik lees ook overal dat predictor veel HCG nodig heeft. Er staat overigens ook in de bijsluiter dat als je negatief test en toch niet ongesteld wordt je na een week weer een test moet gaan doen.
    Geen bloed geeft moed zoals in een ander topic aleens geschreven is.
    Vanochtend kwam mijn vriendin langs die vertelde dat ze pco heeft en ook al dik twee jaar bezig zijn.
    Door dit topic wist ik er natuurlijk ook wel wat van. Over clomid en eimetingen enz. Ze was best verbaasd dat ik er best veel van af wist.
    Toen heb ik haar even over de zwangerschapspagina verteld.

Nog even over evt verschijnselen. Ik heb nu niet echt meer last van ongikrampen. Maar af en toe en vreemd gevoel in mijn buik (kan de knoop van mijn broek niet meer vast maar dit heb ik vaker voor ongi), en vanochtend dus dat overgeven maar goed wel een negatieve test...
    Dus ik pin me nergens op vast. Verder is het hier prachtig weer. Ik heb opgeruimd, stofgezogen en moet nu nog dweilen. Onze dochter is bij een vriendinnetje krentebollen aan het eten en onze zon springt op de trampoline en gaat nu weer naar de hut, die ze gemaakt hebben van snoeimateriaal van een conifeer. alleen is dat snoeisel van de conifeer van een boze buurman die overal over zeurt en bij ons komt om te zeggen dat die kinderen er niet in mogen spelen. Ik heb tegen hem gezegd dat ie het dan maar meteen had moeten afvoerne ik zei er bijn eikel achteraan

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik heb in mijn vorige berichtje gezegd dat ik geen eikel had gezegd tegen de boze buurman maar dat is een pertinente leugen dat zei ik alleen om een goede indruk op jullie te maken en te laten zien dat ik mijzelf zo goed in de hand kan houden. Ik zei eikel heel zacht toen ik mij omdraaide maar dnek wel dat hij het heeft gehoordshock:

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha Tom, wat een eerlijkheid zeg! Het blijft wel echt spannend bij je. Je kunt er ook niks van zeggen omdat je niet even snel in je buik kan kijken helaas. Wachten, wachten, wachten pfffff.....

Lola, je bent echt supersportief.

Nieuwe SMEPsters, veel SMEPplezier!

9. hallo dames!

ik moet wel om jullie lachen! hihi
    allemaal lekker nieuwschierig :p

tom balen van je test! maar geen bloed geeft moed he! morgen nog een keer met een andere test?

julita ook al niet mee misschien :( das jammer! jul hoe is t met je? ben je al roze?

tezzz spannend morgen de samenlevingstest... :D

wat een vreselijk nieuws over die 2ling! :(

lola suc6 met je sportieve gedrag hahaha

nou hier dus een nieuwe banner uitzoeken.. vanmorgen nog nix aan de hand dus werd alweer een beetje blij.. maar helaas.... tijdens t werken kwamen ze op bezoek hoor die verdome duivels..
    :( :(
    dus zometeen maar even de gyn bellen voor een afspraak voor die baarmoederfoto
    en ga nu maar een nieuwe banner zoeken....

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    He Leen had jij ook niet eerst negatief getest of was dat iemand anders?

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Bah...wat een Middag!

De tweeling... :( bah nie leuk, zwaar verdrietig!

Marieke weer op dag 1 :( Knuff meiss...zwaar naar!

...Nou Tom dan moet jij maar roze worden...tis niet anders!

12. dank je beastie!
    ja idd tom... nu is alle hoop op jou gevestigd!
    :D ga ff de gyn bellen nu

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wauwie...nog 2½ week! :confused:

Zorg dat je alles zo'n week voor de dag rond heb...kan je ook wat meer relaxen ;)
    Onze dag was simple maar gezellig en gewoon erg leuk!
    Verzamelen bij mijn ouders..bruidstaart gegeten...gasten weg gestuurd naar trouwlokatie en wij ons snel omkleden (was aug. dus had geen panty ofzo en haar was al gedaan...dus kon zo in me jurk stappen..rits dicht en klaar was beastie!) Wij daar met ze twee heen gereden in rode mini..trouwen...wij vlakbij restaurant paar foto's maken...gasten zaten op het terras....daarna gezamelijk gegeten ...eerste avond gasten arriveren...feest met eigen DJ...that's it! Maar wel super leuk!

Echt niet te veel stressen en zeker niet op de dag (dan ben je toch te laat jammer maar helaas!)...en misschien dat jullie beeb wel vind dat jullie eerst moeten trouwen :) en dat ie zich dan pas aankondigt ;)

Gaan jullie nog op honymoon?

14. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    He Marieke das balen en je had nog wel zon mooie temp, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he.

Hier gisteren begonnen met smeppen, had gisteren vet pos ovu test dus zal snel eisprong hebben. Hoop dat we t smeppen volhouden he he.

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tom, ik had eerst een heeeel licht streepje met ed matcare harde huls. En dag erna getest met die ministripjes van matcare. Al had ik gewild, ik zag er echt niks op staan. Maar aangezien ik nooit verder was gekomen dan 10DPO had ik toch het idee dat dat door het vroege testen kwam. De dag erna had ik een duidelijke streep op de kruidvat test. Het heeft toch nog wel even geduurd voordat de twee strepen echt even donker waren hoor. Ik heb volgens mij op 15 of 16 DPO wel een clearblue test gedaan (digitaal) en die gaf zwanger aan.

Marieke, wat balen zeg. Dikke knuffel. Pffff.....even jezelf verwennen nu. of met een lekker geurtje, iets heel lekkers te eten of een mooie dvd voor vanavond.

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ok nou ik zal ook eens een paar matcare testjes bestellen.

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Trouwens wat erg he van die tweeling echt verschrikkelijk lijkt me dat..

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Brrrr wat erg van die tweeling. Bah dat is toch je worst nightmare.... Van vrienden van ons is er 1 wel blijven leven die waren geboren met 28 weken.
    Ik heb gehoord dat meisjes meer kans maken te overleven als ze vroeg zijn geboren? Is dat zo of is dat broodje aap?

Marieke........wat doe je nou? Verdorie.....
    Niemand hier houdt zich ook aan haar afspraak :(
    Nou ja... ik ben nu al benieuwd naar je foto's ;)
    Trakteer jezelf maar op wat lekkere dingen vandaag!

19. hahaha ja ik kom ook mn afspraak niet na helaas! hihi

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke he bah, jij ook al in het rood! Balen meis, dikke knuffel!

@ tom aaaaaargh wat frustrerend he, dat wachten! ik hoop voor je dat die matcare tests knalroze uitslaan ;)

jeetje zeg wat een drama, beide jongetjes overleden.....Bij de aprilmama's was ook iemand al op 30 december bevallen (met 25 weken)....dat meisje ligt weliswaar nog steeds in het ziekenhuis maar leeft nog wel!
    Beastie probeer het een beetje van je af te zetten he, hoe moeilijk het ook is! SMEP-baby's blijven het liefst zo lang mogelijk lekker warm in mama's buik ;)

Deel Deze Pagina