Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Tjeemig zeg... hoop dat je vriend straks dan niet de volle laag krijgt! Hij is immers geen familie!

Ik zou het toch echt met je tante (of oom) bespreken, gewoon uitleggen wat jij hebt ervaren, wat jou gevoel is en hou het dan echt bij jezelf! Ga niet teveel verwijten maken. Alleen de feiten noemen!

Hou je taai, zet 'm op!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik moet iets bekennen. Heb vanochtend stiekem getest, kon het niet laten. En had een 2e streep wel een hele lichte. Het kan dus nog alle kanten uit.

3. Niet meer actief

Me moeder stuurt de opnames, en ik laat er verder niks bij weten. Ze denken allemaal dat het is omdat het oo zo slecht gaat met mijn vriend ( wat niet zo is we liegen gewoon ) En we laten het daarbij.

Mijn vriend moet gewoon doen als of hij van niks weet. Hij heeft zogenaamd nooit die opnames gehoord.

Ik wil er zelf echt niets mee te maken hebben, ik voel me al zo kut dat ik het ze moet laten horen, het is toch mijn opa en mijn tante dr vader.
    Maarja, het kan zo echt niet langer voor die etters.
    Ik weet toch wel dat hij nog een kans krijgt. De tweede al. In NL moesten wij ook zo nu en dan oppassen, toen lag mijn oom toevallig ziek op bed en hoorde hij mijn opa af en toe schreeuwen jullie worden mijn dood. Toen hebben ze gezegt die kinderen krijgen echt een hekel aan je straks, hij zou verbetering beloven. Maar het is alleen maar 10 keer erger geworden.

Maar mijn tante heeft belooft voor die ouwe zak te zorgen aan mijn oma. En dr moeder is haar alles ook al leeft ze niet meer. Dus ik denk echt niet dat ze hem laten gaan. En gewoon zomaar even op straat ofzo zet.

4. Niet meer actief

Wauw mupkuh, wat spannend zeg !

ik hoop het zooo dat het raak is !

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Ikdus, oh wat erg voor je meid. Wat daar allemaal gebeurt. Ik leef met je mee. En ik hoop het ook!

6. Niet meer actief

Ik ga even kijken of ik het gasfornuis aan durf te doen, even lekker eitje bakken.
    Tot zo

7. jeetje ikdus echt klote.. dikke knuffel! en hoop ook dat je vriend niet alles over zich heen krijgt!
    knap van m dat ie daar nog wel wilt blijven dan!

mupkuh ik duim heel hard dat je streep nog donkerder word.. maar een streep is een streep toch? heb je geen foto?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb wel een foto, maar je ziet het maar amper.

9. ik moet dan ook iets bekennen, kreeg net mn ovutesten binnen en 3 zwangerschapstesten en dacht och kom ik doe es een zwtest.. en ik zag nix dus legde m weg, net bekeek ik m beter en dat ik een hele vage lijn te zien...maar volgens mij is dat omdat ik m WIL zien... dus nix aan t handje.. misschien dat ik er woensdagochtend met ochtendurine nog een doe en anders gewoon wachten op de :evil:

10. naja als jij m maar ziet ;) en er staat er echt een.. niet zoals mijn bericht hahaha
    spannend mup! hoop t zo voor je

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik denk dat je geen streep kan zien die er niet is hoor!

12. Niet meer actief

Ja, me vriend red dat wel hier hoor toch druk met werken en slapen haha. En mijn vriend kan er niets aan doen, die is toch ook aan het werk.
    Ze gaan hem denk ik niets doen, want ze geven echt heel veel om hem en zijn heel blij met hem..
    Thanks voor je knuffel

Marieke, ik ben het met mupkuh eens..

Mupkuh, fotoo ik wil zien.

Ooow wat maken jullie het spannend, ik ga zooo hard duimen voor jullie..

Knuffel !

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mupkuh: foto foto foto! :)

@Ikdus: nou, da's lekker dan. Daar zit je dan met je goeie gedrag in Spanje :( Ik denk dat je er beter aan doet om de opname zelf te laten horen aan je tante (EN oom!), hoe moeilijk dat ook is. Want als je zomaar weggaat, geef je ze meteen heel veel redenen om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Als jij blijft kunnen ze je niet verwijten weg te lopen of 'achterbaks' te zijn. Idd zal je tante waarschijnlijk altijd partij trekken voor je opa, maar ik neem aan dat ze wel een hartig woordje met hem te spreken heeft als ze die band heeft gehoord! En daarna zou ik als ik jou was een poosje naar nederland vertrekken voor een afkoelperiode met je opa.
    Maar dat zou ik doen :rolleyes: Succes!

14. ooo oke dan.. fijn dat ze zoveel om je vriend geven :D
    die slaat zich er wel doorheen dus...

ikke wel hoor.. als je zo naar de test kijkt zie je nix.. ik heb alle kanten op gebogen en in t licht gehouden en als ik m op een bepaalde manier houd in t licht DENK ik heeeeel iets vaags te zien.. maar als ik de test aan mn vriend zou laten zien (doe ik niet want die zegt.. je moet nog niet zo vroeg testen hahahaha en gelijk het ie!) zou die zeggen, ik zeg nix!
    dus mup zou streep is een streep en mijn streep is een hersenspinsel!
    maar moet wel zeggen dat t me niet eens zoveel doet.. ik zag de test en dacht: ach ja dan maar na de hsg zwanger worden hihi
    maar ga woensdagochtend nog maar es een keer testen... heb er nu nog 3 dus ach jaaaa

15. Niet meer actief

dan krijg ik meteen de volle laag over me heen, wil ik niet hoor wil ook eens aan mij zelf denken.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik had hem al proberen te uploaden maar niet gelukt is een beetje te groot denk ik.

Doe het wel even via een link. Je moet wel heeeel goed kijken.

http://i27.tinypic.com/71tyz9.jpg

17. tezz ja zo zou ik t ook doen.. ik ben ook bang dat als je voor de confrontatie weg gaat dat ze jou dan sowieso de schuld in de schoenen schuiven ... dan kan je opa natuurlijk van alles zeggen want jij bent er toch niet.. daarna kan je altijd nog weg gaan toch.. maar goed moet je ook zelf weten :D

18. hihi mup... zo ziet die van mij er dus ook uit!
    zo op t eerste gezicht zeg je nou ik zie nix.. en dan als je je hoofd beweegt (want kan moeilijk mijn beeldscherm bewegen) zie je iets vaags hihi

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, dan hoop ik voor ons beide dat ie snel donkerder word. Ik doe er morgen nog 1 met ochtendurine.

Ik had ook een kruidvat gedaan en die was ook zo.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja...lijkt ook een beetje op die van mij :( die van 14 dpo dan...die van 16 dpo was en bleef wit. :(

@Ikdus: blijven om het persoonlijk te vertellen is wel de moeilijkste weg, maar als je voor die tijd weggaat weet je zéker dat je de schuld gaat krijgen (en dat terwijl jij eigenlijk niks misdaan hebt).

Deel Deze Pagina