ik heb maar 1 test gedaan en dan zon dipstick ding zeg maar van de babyboomshop... maar t zal wel een ingedroogd lijntje zijn bij mij dan hoor.. want mijn test is dus net zo dus dan heb ik t me misschien niet verbeeld.. maar goed voor paar mnd terug had ik ook zon test... en daar was t streepje zelfs wat duidelijker en werd ik ook gewoon ongi.. dus zal wel ingedroogd zijn bij mij
@Marieke: maar toch is het raar dat ik op 14 dpo 2 tests heb gedaan en bij allebei een indroogstreepje en op 16 dpo (vlak voor ik ongi werd) een witte test hield. Dan ga ik me toch heel stiekumpjes zitten afvragen of het niet een heeel klein ietsje was wat geen pietsje werd gatsiedarrie! Een stukje bot in mijn vietnamese loempia!
Morgen ga ik idd weer testen. En ik pas juichen als ie echt duidelijk is. Want misschien word ik nog wel gewoon ongi over 2 dagen.
Ik zie eerlijk gezegt niets mupkuh. Maar volgens mij is het best vervelend met diamond view beeldscherm Maar ik hoop dat jullie beide gauw snel een mooie en duidelijke test hebben Vind het zooo spannend voor jullie ! Tezzz en Marieke, ik kan dr helemaal niet tegen zulke confrontaties. En het maakt me eigenlijk niet uit als ze mij de schuld geven, het is ook deels mijn schuld ik had het meteen moeten zeggen en laten horen. Maar ben echt een bange poeperd. Vind het wel jammer dat ze mij gaan haten, maar ik hoef niet te leven met hun. Zolang ze normaal blijven doen tegen mijn vriend vind ik het best. Ik wil gewoon het beste voor mijzelf, vriend en de kinderen. En ik weet dat als ik het zelf laat horen het echt helemaal fout gaat. Ik wil al het geschreeuw vermijden en zo gaat dat echt niet. En ze brengen me dan echt niet meer naar het vliegveld. En met 30+ graden, anderhalf uur lopen om naar de bushalte te gaan is geen pretje haha.
@Ikdus: als ze van je af willen, zullen ze je heus wel persoonlijk bij het vliegveld afzetten hoor! Als jij weg gaat voor het te hebben gezegd, weet ik bijna zeker dat je niet meer terug hoeft te komen. Zelfs niet als je in een appartement dichtbij kunt komen te zitten. Dan zit je dus in een vreemd land waar je de taal niet spreekt, met alleen je vriend die aan het werk is. Lijkt mij niet erg gezellig @Mupkuh: ik hoop met je mee!
Hier op de berg is het nog ongezelliger. En daar waar mijn vriend werkt komen heel veel nederlanders, alleen maar eigenlijk. Ik red het makkelijk zonder hun. Zijn zo enorm veel nederlandse dingen hier.
tja, Ikdus, je moet het helemaal zelf weten. Maar ik denk dat je met weglopen niet veel bereikt. Alleen maar dat de kids het nog veel zwaarder zullen krijgen met alleen maar een gemene opa in huis. En jij die ze nooit meer zal kunnen zien. (word ik persoonlijk niet vrolijk van ). Maar als jij dat er voor over hebt. Het is jouw keus!
Hun worden er wel heel blij van als ze mij niet meer zien. Tenminste de oudste wel, want mijn opa manupileerd hem elke keer weer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een opa die ze verrot scheldt liever vinden dan een nicht die voor ze opkomt. Maar als je echt denkt dat de kids het niet uitmaakt dat ze mishandeld worden (want dat is schelden op die manier net zo goed), waarom zou je dan uberhaupt iets tegen je tante zeggen? Of die opname laten versturen? Dan maakt het hun toch niet uit wat er in hun eigen familie gebeurd? Dan kun je beter gewoon weggaan en je klep uberhaupt niet meer opendoen! Dus ook geen kolen op het vuur gooien door die opname te laten horen. Ik blijf erbij, het is een moeilijke situatie, maar zoals je het nu wil oplossen is denk ik geen goed idee. Maar, nogmaals, het is jouw leven. en nou ga ik als de wiedeweerga de stofzuiger door het huis halen, want dan kan ik als de kids in bed liggen nog gauw ff dweilen. Er ligt overal water, ranja, modderpoten en zelfs een plasje op de grond en er zijn een heleboel errug natte handdoeken! Als ik niet gauw wat doe word ik gek hier! Laterrrr!
Me jongste neefje die lacht hem gewoon uit. En ik geef hem altijd een tik op zijn reet of loop met hem naar de douche voor een eventuele koude douche. Dus die heeft liever geschreeuw dan pijn aan zijn kont. En mijn oudste neefje die kan er gewoon niet goed mee omgaan. Maar omdat hij altijd zij zin krijgt van onze opa wilt hij liever dat opa blijft en ik weg ga. Want van mij krijgt hij niet met alles zijn zin. Al mag hij wel lekker druk doen, van me opa niet die begint dan meteen te schreeuwen. Want hij wilt natuurlijk wel de tv kunnen verstaan ! Al boeit het die kinderen niet echt, mijn tante pikt natuurlijk niet als er zo word gedaan tegen dr kinderen. Als ze er bij is en ik doe kinder achtig terug tegen die van 7 word ze al boos op mij. Dus hier gaat ze ook echt boos om worden tegen mijn opa, maar verder kan ze niet veel doen behalve met hem er over praten. En misschien ziet mijn opa dan eens eindelijk echt in dat het niet kan. Maarja ik merk het wel, het maakt mij verder niets uit hoe ze tegen mij doen. Zolang er maar iets aan gedaan word. Want wat nu niet uit maakt voor die kinderen kan later wel heel erg terug komen.
Goh mupkuh en marieke nu al getest. Hier ff snel een upgate: vanmorgen licht misselijk, vage steekjes in mn liezen en straks een klein beetje rugpijn gehad. Verder nog niets @leentje: meestal 14 dgn na mn ei ongi dus afwachten Ff weer werken kom straks nog wel bijlezen
Hoi Dames, @ Beastie: ja ik moest weer eens uit bed! En nog wel heel vroeg ook! hahaha, ja jehova's aan de deur vind ik ook maar niets! Ik denk dat die andere hulpverlener van die instantie ook hulp nodig heeft!! denk eigenlijk dat ze de GGD bedoelde, maar wat onduidelijk schreef!! Als het nou een client was had ik het begrepen, je hebt wel vaker van die opmerkingen, maar van een hulpverlener!! Vervelend dat je zo rot geslapen hebt, en nog moeten werken ook vandaag? Hopelijk slaap je vanavond als een roos! @ Miepie: ik zal je wel even het nummer van die hulpverlener sturen! Misschien dat zij weer een nummer heeft van "god". @ Mielen: is een optie! Heerlijk joh zo'n "lange" nacht! Nog even en jullie kunnen nog langer slapen! @ Zico: ja schiet al op! Maar denk dat ik overmorgen een paar dagen terug wordt gezet, want de gyn had een gekke berekening... Kijken wat de VK zegt! @ Mupkuh en Marieke: ik had eerst ook een hele vage test, zat tussen indroog en heeel licht positief lijntje in! Eerlijk gezegd zie ik het streepje van mupkuh niet op de foto, maar ik kan me wel voorstellen hoe ie er in et echt uit had kunnen zien! Over 2 dagen nog eens testen! Ik duim in ieder geval! @ Tezzz: vervelend die clomidhoofdpijnen! Grrrrr! @ g4B: morgen iets luchtigers aan! (of wordt het dan weer minder?) Ik had ook laarzen aan, spijkerbroek, lange mouwen... Pffffff..... @ Tom: gezellig elke avond voor op het bankje, maar in de winter wel wat koud! brrrr! Mag het dan binnen? @ Nyncke: voor jou ook heel spannend! Roze donderdag? @ Ikdus: jeetje wat een situatie! Maar kan je het niet bespreekbaar maken met je tante en je oom? Nu moet jij eigenlijk noodgedwongen een poosje zonder je vriend + neefjes en je "dromen" in spanje doen... Zouden zij jou niet geloven en die ouwe naar huis sturen? Pffff, moeilijk hoor! Dikke knuffel!
Hier trouwens erg druk gehad op werk. 2 crisissen en nu een persoonlijke crisis erbij... Sommige collega's kunnen je echt het gevoel geven dat je niet goed gehandeld hebt en nu twijfel ik echt aan me eigen, vooral omdat er een kind bij betrokken is! En die collega's zijn indirecte collega's die altijd van een mug een olifant maken... Maar ik zit nu wel met die stomme olifant in mijn maag... GRRRRRRRRR!