Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ze moeten me wel geloven want ik heb het opgenomen. Maar ik kan echt niet tegen die confrontaties en geschreeuw en gescheld.

Ze zullen die ouwe helaas toch niet naar NL sturen.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goede middag!

@Beastie en Leentje, de laatste weken zijn niet altijd makkelijk lees ik. Ik denk ook dat het normaal is trouwens hoor, en dat er daarom natuurlijk zwangerschapsverlof bestaat omdat alles natuurlijk wat moeizamer wordt. Doen jullie het maar lekker rustig aan.

@Go4B, wat spannend die verbouwingen enzo, maar let er idd op dat het heel veel stress gaat worden en dat je dan ook al weer een aantal weken verder bent. Het wordt vast hartstikke mooi bij jullie.

@Miepie, een maandje pauze is mss zo slecht nog niet he? Nu dat jullie op de wachtlijst staan voor ICSI ben je mss ook wat rustiger.

@Ikdus, wat een dramas allemaal meid. Klinkt niet leuk. Ik geef je geen advies want dit soort situaties zijn vaak zo ingewikkeld dat alleen jij en je familie er echt iets over kunnen zeggen. Wat ik wel zeg is dat ik hoop dat je relatie met je vriend en oom en tante goed blijven.

@Marieke en Mupkuh, ik zie dus wel een heel klein lijntje. ZOnder HCG staat ie er niet zou je toch zeggen? Ik hoop en denk dat dat lijntje gauw donkerder wordt. Ik duim voor jullie beide!

@Nyncke, voor jou wordt het nu ook wel heel spannend. Ik hoop ook zo dat jij zo ook hartstikke roze word!

@Tezzz, bah clomid hoofdpijn lijkt me niks... Maar het is voor het goede doel he?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee je zei idd al dat je moeder had beloofd aan je oma dat ze voor je opa gaat zorgen... Pfffff lastig hoor...
    Maar is de situatie niet anders als ze weten hoe hij met hun kinderen omgaan?

4. Niet meer actief

Lola, tante is het ;)
    Geen idee of het anders is als ze dit horen

Julita, dankje wel !
    Hoe is het met jou? Begin je al dingen te voelen net als vorige keer?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oeps, sorry Ikdus... Beetje wazig ben ik weer vandaag! ;) Ik dacht ook tante, maar typte moeder!

6. Niet meer actief

Hhaha maakt niets uit.
    Maar vanaf nu gaan we het hier lekker niet meer over hebben. Het veranderd toch niets.
    Ik ga zo lekker douchen en dan gaan we( tante, oom, vriend en ik ) wat drinken met de collega's van hun.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gezellig! Veel plezier!

8. Niet meer actief

Duurt nog wel even helaas, vriend is pas 1 uur klaar met werken.
    En hopelijk vergeten ze me niet op te halen straks haha.

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus, ik probeer mezelf voor 8 dpo niet gek te maken want vorige keer voelde ik het vanaf dat moment.
    Maaaar, ik voel nu wel al dat ik zere borsten heb ( had ik trouwens vorige keer juist niet) en ik voel van alles in mijn baarmoeder. Ik denk dat het komt omdat ik nu vaginale progesteron heb gekregen in plaats van pillen en dat is denk ik veel sterker. Het is anders te vroeg om iets te voelen. Ik zit nu net 4 dpo.

10. Niet meer actief

Ik hoop dat jij het straks ook zo spannend maakt als mupkuh, nyncke en marieke :D.

Is het wel lekker weer in CA?

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Het is nu eindelijk lekker weer hier, dat mocht ook wel want we hebben het heel lang ook heel koud gehad....

Nu dat we een auto hebben kunnen we naar huizen gaan kijken want we kunnen ook niet voor eeuwig hier in dit huurhuis blijven. Onze dozen komen trouwens volgende week aan en daar moeten we ook wat mee.

12. Niet meer actief

Hier is het ook koud geweest en dan zeggen ze dat het hier in de winter zelfs 20 graden is. Dat zal dan wel af en toe een uitschieter zijn hahaha.
    Is het zo een klein huisje dan of zoveel spullen?

Hopelijk hebben jullie snel wat.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga morgen ochtend weer eent est doen dus hoop echt dat ie duidelijk word. Ga nu vast klaar ziten voor GTST.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ikdus: oooh dat duurt nog eventjes!

@ Julita: gelukkig hebben jullie nu ook mooi weer!
    Lekker aan het touren met de auto?
    Gaan jullie daar kopen of opzoek naar een ander huurhuis?
    Jullie bleven daar toch wel een paar jaartjes?

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @lola, we blijvenhier minimum 5 jaar en waarschijnlijk nog veel langer. Daarom willen we wel kopen maar dat gaat niet zo snel dus mss eerst huren en vanuit daar echt op huizen jacht. tenzij we natuurlijk het huis van onze dromen meteen tegen komen!

Ik rij veel met de auto nu ja. Het enige wat ik nog even moete doen is zo'n tomtom kopen en ik moet de donkere ramen er vanaf laten halen ( dat is een soort plastic) want ik zie niks als ik achteruit kijk. Helemaal s'avonds niet en dan ben ik al zo onzeker achter het stuur.

16. Niet meer actief

Jullie hebben ook snel dingen voor elkaar julita !

Vriend en ik gaan ook eerst kijken waar we snel in kunnen, en dan rustig op ons gemak iets moois zoeken, waar ook een beeb kan komen.

Hier is kopen heel moeilijk je krijgt maar 80 % hypotheek.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Julita: dat is wel ee hele poos idd! dan is het idd beter om te kopen! Wel spannend allemaal hoor! Gaaf hoor!

Oh dat is wat minder dat je zo onzeker s'avonds bent met rijden, kan me voorstellen dat het dan je zicht belemmerd!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Ikdus, we hebben al veel voor elkaar hier ja! Maar het belangsrijkste is idd een plekje dat we thuis kunnen noemen. Laatst zei een collega van mijn man ( die van onze situatie weet) dat het kindje vast zal komen als we eenmaal een thuis voor hem hebben. Normaal gesproken heb ik echt ee hekel aan dit soort commentaar, maar ik vond er wel wat inzitten deze keer.

@lola, ja de achteruit spiegel is 's avonds gewoon niet gebruikbaar! Ik zit nu te denken of ik alleen de achterkant eraf laat halen of ook de 2 voorramen. Mannetje zit op het moment ergens in de woestijn hij moest dingen opmeten ofzo dus ik kan hem niet eens voor advies vragen.

19. Niet meer actief

het is opzich wel mooi commentaar, maar als je al een tijd bezig bent is het niet leuk om zo iets te horen.
    Hopelijk hebben jullie snel een thuis !

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Julita: voorramen duister lijkt me wel handig ivm weerspiegeling van de zon ? Achterruit donker lijkt mij idd ook niks! Ik hoop dat jullie snel je droomhuis kunnen vinden. In Amerika staan zo veel grote huizen, daar is er vast wel eentje voor jullie bij! (met een veranda om OP te zitten ;) :) )

Deel Deze Pagina