Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha, ja ik droom ook zo van de veranda!
    Net een afspraak gemaakt dat de meneer hier komt om het te doen, en dan kan ik het altijd nog met hem overleggen zei hij.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Julita: wat fijn dat je de taal tenminste goed spreekt he? Dan begrijp je mekaar tenminste!

* droom droom*
    op de veranda heen en weer wiegend op je schommelbank, starend naar de ondergaande zon, met een beebje in je armen
    *droom droom*
    *zucht*

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ga nog ff de rest van de troep wegschuiven :rolleyes:

Wel leuk hoor, het huis vol enthousiaste kids, maarreh...het geeft wel een hoop rommel! ;) :)

Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hahaha, schiet ook niet op dat hij in de woestijn zit! ;) Ik zou in ieder geval dat achterraam alvast aanpakken!

@ tezzz: whahahaha, oh ja die discussie een tijdje terug! :D
    OP is het idd!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh dat is helemaal makkelijk julita! ;)

tezzz, succes met opruimen!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, mijn hart smelt als ik dat hoor!
    sterkte met opruimen!

@lola, het achterraam gaat er idd zeker af. En ik denk dat het ook vrij goedkoop gedaan was want je hoort niet zoveeel weerspiegeling van binnen te hebben.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, er gewoon even snel opgeplakt! hahaha! ;)

Nou ik ga even douchen en slapen!
    Doei doei!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik moet dat ook niet te vaak denken want dan trek ik al dat wachten al helemáál niet meer! ;)

Slaap lekker (voor straks) allemaal!

Liefs Tezzz

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Julita Zo n ruim wit huis met een veranda en een zwembad en een grote bbq. En een enorme oprit waar wel vijf hybrides op kunnen..
    Hoe gaat het overigens met je man zijn autorijden?

@Tezz Hmm opruimen... Dat doe ik ook wel eens dan stop ik de zooi in een kast en doe ik de deur dicht. Niemand die wat ziet.. En het lijkt toch opgeruimd

@MArieke en Mukpuh Vage testen? De mijne was ook vaag hoor de eerste dag...

Ik ga maar eens bankhangen pffffff

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tom, hij moet nog steeds zijn eerste les nemen! Ik moet even een afspraak maken, hij had donderdag moeten rijden maar de leraar had afgebelt.
    veel plezier met bankhangen!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    welterusten smeppertjes!

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Weltrusten hoor!

Eindelijk weer spanning hier leuk leuk :) ;)

13. nou breekt mn klomp....
    echt hoor schiet mij maar lek

donderdag de 22e savonds een bijna positieve ovutest..
    dus ik denk, dan is die vrijdag wel posi.. dat was de dag dat we naar ons weekendje weg gingen..
    vrijdags niet meer getest..
    mij ei is dus een vrijdag of zaterdag gesprongen (de 23e of 24e..)
    vanavond tijdens t werk ineens ongikramp. heel eventjes.. ik naar de wc.. en ja hoor.. veeg ik daar donkerbruin/rozig/oranje/rood bloed af.. daarna nix meer en nu net weer... word ik dus ongesteld!
    waar slaat dat dan op, op 9 a 10 dpo!
    begrijp nu nix meer van mn lichaam. of die ovutesten moeten niet goed meer zijn ofzo..
    morgen ga ik dus de gyn maar bellen voor de hsg :( al durf ik nog steeds niet maar ja kan t uit blijven stellen maar zo word ik iig niet zwanger!

een ding weet ik wel zeker.. t lijntje van vanmiddag was dus een ingedroogd lijntje of toch een hersenspinsel..

zet zo mn lappie weer uit want t begint weer flink te onweren hiero..

truste dames

14. zo heb mn banner maar vast aangepast... zet nog niet door ofzo maar zal vast wel vannacht...
    nu ga ik kappen want t word echt noodweer hiero..

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Hihihihi die veranda blijft terug komen!

@ Julita: hee, goed weer van je te horen! Je klinkt weer een heel stuk relaxter na alle drukte van de laatste tijd!
    Wel complimenten voor de enorme drive die jullie hebben om zo snel van alles te hebben geregeld! Hoop dat jullie snel een fijn mooi houten huis tegen komen! (in zacht roze ofzo ;))

@ Marieke: hmmm wonderlijk... ik duim gewoon dat het innestellingsbloed is... daar is het precies de tijd voor nu ;)

@ Ikdus: het is wel een erg moeilijke situatie waar je je in bevindt. Maar ik realiseer me ook dat als ik op jouw leeftijd in die situatie had gestaan ik niet half zo daadkrachtig als jij geweest zou zijn om die gesprekken op te nemen! Dus ook al roepen 'wij ouwe wijven' dat je de confrontatie aan moet gaan, dat zeggen ik ook nu met de 'bagage' die ik heb opgedaan en zoals ik op dit moment pas zou kunnen reageren.
    Ik wens je hoe dan ook heel veel kracht en sterkte om te doen wat nu het beste bij jou en de situatie past. Dat kun jij het beste aanvoelen! (en Julita zei het ook heel mooi!)

@ de rest; knuffs en lekker slapen!

ps. Lola: wat wordt het weer morgen ;)

16. tja zou kunnen, als t nu stopt.. maar hoelang duurt een innestelingsbloeding dan?

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, toen ik zwanger was dacht ik ook wat raar nu al ongi? Helemaal omdat met prog mijn lf langer was dus ik snapte ht niet toen ik op 9 dpo bruin spul had. ( helaas is het bruin nooi tmeer opgehuden bij mij) Dus wie weet wie weet!
    Kijk maar eerst even rustig of het doorzet of niet. Hoe lang het duurt verschilt per persoon.

@Go4b, een mooi roze huis! Daar zeg ik ja tegen! Ik heb er al een paar op het oog, die tegen de heuvels aanliggen. Met zo'n heel mooi uitzicht. Dan moet je wel verder in de auto altijd voor alles, maar het kan het waard zijn.

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames

Dit zijn me konijntjes liggen een beetje onder de stro

Maar als goed is hebben we er meer

liefs tijgertje23

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Marieke, is het alweer gestopt? [-o< ... zou inderdaad de innesteling kunnen zijn...

G4b: 22 graden, met regenbuien en zon, komende nacht wéér kans op onweer.

Ikdus, sluit me helemaal aan bij G4b en Julita... Succes!

Diaan, hoe is het met Meagan? Hoe vinden je mannen het dat ze er eindelijk is?

Ik heb een mega-blauwe-plek op mijn arm van het bloedprikken gisteren :-? Gelukkig geen stijve arm ;)

Iedereen: fijne dag allemaal!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

we weten wat ons kleintje is van geslacht, we zaten beide elkaar aan te kijken, want we hadden totaal iets anders verwacht.

We hebben weer een nieuwe echo, deze zal ik onze website plaatsen.
    Het was wel leuk, alles werd nagekeken en er werd gezegd dat het goed zat .
    Onze dochter was erbij en keek vol bewondering naar het grote scherm.
    Wel heb ik al tot 1 juli voor geschreven dat ik moet rusten en thuis moet blijven.
    Was eerst 5 kg aangekomen maar door alle miserie van onze zoon is er 2 kg terug af.
    Hij wordt nu ook door de leerkrachten heeeeeel veel steun en de pesters worden heel er g in de gaten gehouden.
    Ze waren gisteren weer begonnen en hebben zodra de leerkracht het in de gaten had weer fikse traffen gekregen.
    Er is in ieder geval een snelle reactie

Deel Deze Pagina