Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goeiemorgen....

Ben weer de ouwe na de nacht from Hell...gister ....nu een nacht van heerlijk doorslapen (nou oke 1x plaspauze en even wakker geworden v de regen)

@Miep..je moest maar hier prikken...ben al div. keren geprikt...geneen keer bauwe plekken of stijve armen...hier kunnen ze prikken! ( og zou het aan me aderen liggen :rolleyes: )

@Ikdus..idd confrontatie...is k*t ..maar ff door de zure appel heen bijten daarna wordt het alleen maar beter!

@Zico...weet niet hoe dat in belgie gaat...maar doen die pester nix na school tijd? Hou het in de gaten zou ik zeggen....(ik werd 3x zo hard in elkaar getrapt als ik een leeraar inschakelde en natuurlijk 3 straten v school vandaan, uit het zicht..)

@ Marieke.. :( Maar ja een streepje voor je innesteling is ook raar...misschien was die van donderdag het einde van je LH piek? Of is dit een heftige innesteling? dikke knufff v de onzekerheid en aanstaande HSG :-s

@All.... jullie zijn LIEF! :thumup:

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmmorgen!

@Marieke: hoe is het nu? Nog meer bruin of toch rood geworden? Zou wel erg vroeg zijn :rolleyes:

En wat doe je dan als je kasten al vol zijn? :( :)

@Beastie: wat fijn dat je vannacht beter geslapen hebt! Hoe lang nog tot je verlof?

@Zico: dus het wordt een meisje? ;) Fijn dat ze op school er beter op letten dat je zoon niet meer zo gepest wordt. Maar hou het dan idd na schooltijd goed in de gaten. Echte pesters geven niet zomaar op :(

@Mupkuh: hoe is het bij jou? Je zou vanmorgen toch weer testen?

@Miepie: toen ik de prikdame hier vertelde over mijn blauwe arm, heeft ze er bij mij een kindernaaldje ingezet. En ik had eindelijk eens geen blauwe plek! Misschien een idee voor de volgende keer? hihi...bij ons hoeft niemand bang te zijn dat we aan de drugs gaan! Die aders kunnen we niet eens vinden! :)

@All: knuffels all around!

Vanmorgen komt m'n vader weer tegeltjes (ver)leggen in de tuin. Hopen voor hem dat het droog blijft dus!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    vrijdag 13 juni is me eerste verlof dag... :)

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @marieke: dikke knuffels meid.

@mupkuh: en en en al getest?

@rest hier nog niets aan de hand. mn temp vanmorgen weer gestegen. (foto staat in mn album)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastië: brengt vast geluk! :) Nog 10 daagjes dus...
    O, wat ik trouwens nog vragen wou: maak je nou gebruik van dat gat in je bureau wat je collega's zo mooi voor je hadden uitgezaagd? :)

Ik realiseerde me gisteren opeens dat ik hier ook al schreef toen diaantje haar positest had. En nou is ze net bevallen. :rolleyes: Wat gaat de tijd toch snel (en langzaam tegelijk :( ).

@Diaantje: Alles goed met Meagan? En met jezelf? Vermoeiende dagen nu zeker? Knuffies van mij!

En nou ga ik snel douchen en aankleden. Ouders komen zo!

Laterrrr!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: Oowwww dat ziet er goed uit! Wanneer ga je testen? ;) roze donderdag roze donderdag [-o<

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Net voor de grap een ovutest gedaan.

Zie hier het resultaat:

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nyncke dat ziet er goed uit, ik zou een zw-test proberen. Toen ik gister een ovutest deed was ie nog lichter zelfs.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en het streepje is ietsie pietsie donkerder. Maar het gaat de goede kant in :D

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OOOWWW.... Nyncke..dat ziet er goed uit! :D

roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdagroze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag roze donderdag
    [-o<

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    10? incl. vandaag nog maar 7 werkdagen :)
    Nee..gat is vierkant :rolleyes: en het blad kan niet vast gezet worden op me buro..trek gewoon me toetsenbord naar me toe! ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :confused: ..gaat lekker na een lauzie mei maand! :thumup:

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Goeiemoarn allegeare

Vanochtend is onze dochter op schoolreisje gegaan. Het rommelt hier wel, dus ik hoop niet dat ze in het onweer komen te zitten.
    Daar kan ik me best een beetje zorgen om maken. Ik ga zo maar even op buienradar kijken.
    Verder iekss volgende week naar de tandarts.. ieekkss
    En ik ben weer bezig met een actie.
    Red de peuterspeelzaal. Er is een of ander ondernemer die het gebouw van onze psp zaal opgekocht heeft.
    Het bestuur heeft ingestemd met een verandering van peuterspeelzaal naar kinderdagverblijf.
    Maar een hele boel ouders blijken daar erg tegen te zijn. Begrijp me goed ik bne niet tegen een kdv hoor. Onze kinderen hebben zelf ook altijd op een kdv gezeten. Maar ik ben tegen dat ze een voorziening als een psp zaal gewoon opheffen.
    Nu ben ik aan het lobbyen bij de politiek en ga ik bij de volgende raadsvergadering een vraag hierover inbrengen.
    Dat de psp zaal veranderd in een kdv kunnen we niet meer terugdraaien maar we kunnen wel een nieuwe psp zaal met steun van de gemeente oprichtten. En de raad controleert het college dus dan zijn we o pde goede plek.

Ok nu zal ik even op jullie reageren hoor!

@TEzz als de kasten vol zijn pak ik een doos en breng ik het naar de stort 8) :confused:

@Marieke geef niet op hoor meid!
    Het kan nog meevallen toch luister naar wat Julita zegt!

@Julita Lijkt mij geweldig die huizen tegen de heuvels!
    WEl een zwembad toch?

@Zico Mijn dochter is wel jonger hoor, maar toen zij in groep 1 zat is zij inelkaar getrapt door 6 kinderen uit groep 2 Dat zag ik zelf omdat ik op school was om schoontemaken en de kinderen heel hard begonnen te juichen en te roepen. Met de tranen in mijn ogen heb ik mijn dochter met haar nieuwe jas onder de boosdoeners weggehaald.
    Wij hebben echt fantastische meesters en juffen en ik ben meteen naar de directeur gegaan samen met C.
    TOen is meteen het pest protocol ingegaan. Wat bestond uit een groepsgesprek en een bestraffing.
    (DMV een gele kaart) Sowieso word er bij ons op school veel geobserveerd maar dit was overlegd in het team en iedere pleinwacht oberveerde extra goed. Het is nooit weer gebeurt.
    Edit: Ze heeft wel nachtenlang nachtmerries gehad, en ze reageerde daarna vaak met agressie. Ik heb in die tijd veel met haar gepraat, emoties gekleurt en dagboek geschreven nu is het wel weer helemaal ok hoor!
    @Mukpuh Heb je al getest?

@Tijgertje wat een lieve knijntjes!

@ Beastie nog een paarrr daagjes, gaan jullie ook iets minder werken als de beeb er is?l

@Miepie Is de arm ook stijf?
    Of alleen erg blauw :rolleyes:

De rest die ik vergeten ben dikke kus!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    WHAAAAAAAAAAAAA Nyncke en Mupkuh zijn volgens mij gewoon allebei hartstikke zwangert!

yes yes yes! tien windjes in een fles! KNORR!

en nou ben ik weg! ;)

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik denk ook wel dat ik zwanger ben, gezien mijn temp en hoe ik me voel. Durf alleen mijn banner nog niet te veranderen.

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Snap ik ook wel...en ook nog een beetj e de schrik in je lijf van vorige keer. (gewoon tegen je buikje zzeggen dat het lekker moet blijven zitten ;) ) Maar ja, over 5 maanden kan je er echt niet onderuit! 8) :)

Ik ga van 40 uur naar 24 uur maar eerst terug naar 20 uur met behulp van ouderschapsverlof. En Mark gaat het eerste jaar van 40 naar 32 uur...dus die is 1 dag in de week vrij (dinsdag) ;) het frummeltje gaat dus 1½ naar het kdv.. JUNGLE ROCK!!!! YEAH! Stoer! :eek: :D

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Mupkuh: jaha, dat ziet er positief uit! Ik hb ook eerst een ovu test gedaan... staat in mn album!
    @ Marieke & Mupkuh: laten we roze donderdag weer eens vieren! Joehoe, ik spuit alle oranje slingers in het land gauw roze... ;)

@ Miepie:Verdorie, die bloedprikkerts... er zitten goeie bij maar soms..... ik heb nooit iets waaraan je nog kunt zien dat ik geprikt ben (stippie) behalve vorige week... mijn aders zijn heel mooi zichbaar maar die muts slaagde er toch in om er een flinke bloeduitstorting te maken... volgens mij schoot ze er doorheen... (en ik had nog nooit zo'n dikke naald gezien...) Het is nu eindelijk weg...

@ Tom: kan de psz niet in het zelfde gebouw blijven met het KDV? Kunnen ze een beetje een flexibele opvang bedenken! Mocht een ouder een ectra daggie willen of alleen een extra ochtendje kunnen ze zo met elkaar samen werken! En als er meer groepen komen, dan is er ook meer geld voor onderhoud en beheer van gebouw en speelveld/plein? En functioneler in te zetten!
    Maar goed, ik ken de situatie niet van dichtbij... (dus weet niet of het gebouw het aankan, verbouwd moet worden etc. etc.)

Gaan zo (11.15 ur) naar de VK voor de 2e APK! Hoop dat de uitslag van mn bloed er is, want vorige week dinsdag pas geprikt... En dat we het hartje kunnen horen.
    Verder denk ik dat er weinig is... behalve klamme handen op mn buikjejeje ;)

Nog even ontbijten, anders staat het zo slordig als het weer eens mis gaat ;)

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

goedemorgen allemaal :)
    ik ben hier redelijk nieuw (al had ik me in januari al aangemeld) dus hallo allemaal :) hoop dat ik hier ook langs mag komen wandelen :D

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,

2 bijna zwangere! Of bijna, ze zijn zwanger: roze donderdag is een feit!

Beastie lekker nog maar 7 werkdagen!

G4B voor de APK, lekker genieten van het hartje luisteren!

Tom in protest... (actie)

Alexia: welkom hier!

Ik heb een shit dag, blikseminslag vannacht, dus niet wakker geworden van de wekker...
    Mijn crisis van gister (op het werk) wordt omgezet in een persoonlijke crisis, omdat ik het toch niet kan handelen als er kinderen in het spel zijn... :(
    Iedereen weet het beter, maar niemand zit met dat nare gevoel.... :(

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    IK haat cirissen kan ik niet wat voor je doen?

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Das echt helemaal super Beastie!
    Wat heel goed geregeld.
    En heel fijn te combineren allemaal!

Deel Deze Pagina