ja daarom.. ff een kwartier pijn lijden.. ach neem aan dat een bevalling pijnlijker is en langer duurt dus ik moet me niet zo aanstellen hahaha ik hoor idd veel vrouwen die daarna snel zwanger zijn.. dus hoop dat t bij ons ook t geval is! of er moet natuurlijk iets uit komen wat niet goed is
Helaas ... maar ik denk ook dat een bevalling idd pijnlijker is Of je bent lekker snel zwangert of ze vinden misschien iets en kunnen ze er iets aan doen..ook best prettig (ookal willen we het eerste het liefst!) Vandaag op naar pagina 400??
Hallo meiden, Wat is het weer spannend hier zeg! Mupkuh en Nyncke, ik hoop dat jullie allebei snel een dikke vette positieve test in jullie handen houden! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Marieke, Ojee, wat snel al die HSG! Ik hoop dat het heel erg mee gaat vallen en dat je net als vele andere meiden na de HSG gelijk zwanger raakt! tijgertje23, gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding Schattig hoor kleine konijntjes! Zo leuk als ze straks lekker door elkaar door het hok lopen.... Miepie80, blauw van het bloedprikken ... he Jakkes... dat gebeurd hier ook altijd.... ik ben er voor om alle prikkers en priksters opnieuw op cursus te sturen... Zico, fijn dat je de kleine weer bewonderen mocht en dat het er goed uit zag! Bah, ik heb echt een hekel aan pesten. (waarschijnlijk omdat ik zelf altijd de klos was ) Hopelijk heeft je zoontje er geen last meer van! Tezzz, al weer op de helft van de clomid! Ik hoop dat het weer goed gaat werken deze ronde en dat je eindelijk over een dag of 30 eens een mooie positieve test kunt laten zien meid! Beastie, lekker aftellen hoor tot je verlof! Kan me voorstellen dat hoogzwanger zijn met dit weer ook niet echt een pretje is, maar verlof zal het iig wel iets aangenamer maken Diaantje, wat een mooi meisje zeg! (sorry, ik had nog niet op de foto gereageerd ) Lekker genieten meid! Tom78, hopelijk heb je veel succes met je actie meid! Go4baby, succes met je APK! Met een weekje zouden ze toch de bloeduitslagen wel moeten hebben. Ik duim voor goede reslutaten! Alexia R, welkom terug. Ik hoop dat je door de Smep ook snel zwanger bent! (nieuwe smeppers doen het over het algemeen heel erg goed, dus wie weet...) Lola1982, ojee, lekker begin van de dag zo... hopelijk heb je niet van alles kapot na die blikseminslag? Succes met je werk... Knap dat je dat werk kunt doen.... Leentje79, fijn van die mensen die je bedreigen Kan je daar kort metten mee maken? Ik heb een hele zware week voor de boeg. Mijn oma moet donderdag voor het onderzoek en ik ben de hele dag bij dr. Ik zie er erg tegenop als ze gelijk een foute uitslag zou krijgen En daarnaast moet ik nog een hele collecte organiseren hier voor de Maag Darm Lever stichting Pffff enb dan nog al het werk dat ik heb liggen... ik ga maar snel ff verder.... Tot later!
dank je wief! jeetje drukke week dan idd! hopelijk valt de uitslag mee! nog 16 dagen en dan mag je genieten beastie, ik houd dat dan maar voor ogen, dat ik daarna misschien wel snel zwanger ben en de 400 gaan we wel halen toch hihi
Dat zijn inderdaad nog heel wat pagina's maar wie weet gaat het lukken. Ik moet zo alleen nog wel even weg. Dus dan kan ik eventjes niet meehelpen. Maar als ik terug ben zal ik weer een berichtje posten.
dag dames. heb een tijd niet gereageerd, heb een sterfgeval in de familie gehad. heb wel nog een aantal keer hier wat gelezen maar mijn hoofd stond er niet echt naar om te reageren. jullie schrijven zoveel dat ik het niet bij kan houden. @Tom: vanuit hier een dikke knuf voor je @elke: welkom @Miepie: tjee...uh...voor jou een mooie icsi beeb..dat moet! @diaantje: GEFELICITEERD MET MEAGAN (mooie naam) en wat een scheetje @tijgertje: gefeliciteerd voor je konijntje en nu jij... @Mupkuh en Nynke: tja wat zal ik zeggen... ZWANGER! dat kan haast niet anders. voor iedereen die ik ben vergeten: sorry maar ook voor jullie: de groetjes. hier is het nog rustig. heb volgens mij wel spotting tja of ongi, ik weet het niet. tampottest gaf een speldenknopje helder rood bloed maar verder niks..nada.. ga dadelijk een testje halen en doe als het niet doorzet morgenvroeg een testje i'll let you now...
@ Toontje: welkom weer en gecondoleerd met het verlies van een familielid. Kan me voorstellen dat er dan wel heel at belangrijkers is dan hier rond te hangen! Hoop dat je nu snel wat betere tijden krijgt met nieuw leven! @ De rest: pfff wat een boel bij gekletst! Hou het effe *ego* kort, vanavond verder. APK was goed. Hartje klonk als renpaard in galop over het strand En handen waren precies even warm als mn buik... BM trekt al hard richting navel! Bloeddruk prima, suiker en ijzer ook. Rest was nog niet binnen. Komt tzt wel. half juli pas volgende afspraak Nu nog even mn afspraak voor 20 weken echo vervroegen (voor mn einexpositie liever, zeker als ik mn "From the Belly" ga exposeren wil ik zeker weten dat ik goed nieuws kan vertellen aan vrienden etc. die komen kijken!) Back to work!
Hee kletstantes! Ik kan het niet zo goed meer bijhouden nu ik het zo druk heb op mijn werk Maar ik zag nog wel ff hele goede berichten ik zeg 2x zwanger Marieke, dat gaat volgende keer dus als een speer, als meer meiden snel daarna zwanger zijn geworden gaat dat bij jou ook gewoon gebeuren. Nou ga weer aan het werk Laterrrrrrr
soms he...schrijven jullie zo veel in zo'n korte tijd dat zelfs IK het niet meer kan bijhouden... @Toon: welkom terug! Ik hoop dat jij ook roze mag worden deze week! Dit wordt een hele mooie roze week als dat zo doorgaat! @Tom: hier is het eigenlijk bijna hetzelfde verhaal. Hier is een gebouw wat speciaal gebouwd is voor psz en kdv en draait al jaren prima zo. Maar nou had de gemeente geld nodig, dus hebben ze de grond verkocht van het gebouw. Dus over een half jaartje/ tot een jaar wordt dit perfecte gebouw met de grond gelijk gemaakt . En moeten we met z'n allen verkassen naar een oud gebouw, waarbij de psz in de kelder (!) wordt gedumpt. Als de kids naar buiten willen hebben ze een pad langs het gebouw van precies 1,5 meter breedte tot hun beschikking! Lekker dus Maar de leidster van de psz heeft ook al herhaaldelijk gezegd dat er landelijk plannen zijn om de psz te laten opgaan in het kdv. Vind ik persoonlijk een slechte zaak (psz bereidt veel meer voor op basisschool dan kdv), maar als ik kijk naar de terugloop van aanmeldingen de laatste paar jaren, kan ik het wel begrijpen. Ben bang dat 'ze' toch doen waar ze zelf zin in hebben en dat actie voeren uiteindelijk weinig zal uitmaken. helaas. @G4B: wat fjn dat alles goed klonk en eruit zag! Jippie! @Alexia: welkom hier en veel smepplezier! Wat was je nod ook alweer (jij zat ook al in juli toch? ) en hoeveelste ronde wordt dit voor je? Dan kun je ook op ons smeplijstje! @Rest: knuffies!
Oke dan...alles goed! tja..om de 4 weken APK...tot je een week of 28 a 30 bent dan 3 weken... Jammer hé...wil elke dag wel ff luisteren naar hartje (ik heb apparaatje daar voor weet je nog?) dus niet back to work...first phone call...to the echo-shop
toon welkom terug! g4b fijn dat alles goed was! gaat hard joh! beastie, ben benieuwd wat er morgen uit de echo komt! ik ben lui, bah, nergens zin in.. en heb vanavond een behoorlijk zware dienst.. nix geen zin in hahaha maar goed morgen dagje vrij. ook lekker!
@tezz: m'n NOD ligt rond 25 juli waarschijnlijk inderdaad het wordt mijn eerste ronde. ik ben echt supermoe joh. Heb sinds vorige week dinsdag niet geslapen en vannacht eindelijk voor het eerst weer een aantal uur.. hoop dat het doorzet dat ik weer gewoon kan slapen.. gelukkig is het niet meer zo benauwd..
@Alexia: maar waarom kan je dan niet slapen? Van het benauwde weer? Hiero ook eentje hartstikke moe trouwens. Het liefste zou ik lekker een tukkie gaan doen op bed, maar helaas moet ik de kids over een half uurtje alweer ophalen. En er komt ook nog een vriendinnetje mee, dus van dat tukje komt vanmiddag ook weer niks terecht! Naja...dan vanavond maar niet te laat maken (alsof me dat ooit gaat lukken! ) @Beastie: hoe laat mag je morgen je beebje weer gaan bewonderen?