Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Nou is hier om de 6 weken voorlopig... En duurde maar effies hooguit kwartiertje binnen gezeten... dus niks geen thee enzo zoals bij jou... :cry: ;)

Goed dat je bellen zegt want was het alweer vergeten.... ben echt een vergiet, nu al!

Heb mn lunch op dus snel weer naar werk! Tjusssss

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @G4B: maarreh...heb je nou al gebeld? ;) (Bij ons was de vk ook niet zo van de kopjes thee enzo hoor! Was ook gewoon ff snel-snel altijd :( )

3. pfff wou dat t es doorzette..
    hier nog steeds bij t afvegen alleen heel donker bloed...schiet niet op zo.. als t dan maar niet vanavond in alle hevigheid gaat doorzetten als ik aan t werk ben

hihi tezzz ik zeg ook altijd vroeg naar bed te gaan.. en dat lukt nooit!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    9.45 in zh van Alkmaar zijn...dus ietsjes uitslapen en dan op gemakje die kant op ;) Vent gaat mee, natuurlijk. 8)

Als je nu niet mag slapen en kan slapen slaap je vannacht als een blok! ;)

Ach die gaten in het vergiet worden alleen maar groter! :) :D Heel bizar!

Mijn vk adverteerd ook met extra tijd/aandacht ;) Is alleen niet zo in de buurt voor jou/jullie!

6 weken :confused: er zijn meer vk's die dat doen..vind dat niet kunnen eigenlijk. Van de verzekering krijgen ze betaald voor enige maten vanzorg...om de 4 weken controle hoort erbij...beetje verkeerde zuinigheid! :( Zal wel ivm vakanties en drukte zijn ofzo :rolleyes:

Bellen jij, dan staat ie afspraak vast! ;)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    anders ff opgang brengen.... :rolleyes: ;)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ben ik weer!

@ Leentje: dat is waar dat ik goede punten heb gehaald en ik moet ook vertrouwen op mijn eigen kunnen...
    Soms denk ik ook dat het een zekere jaloezie is van mensen dat ze mijn beslissingen te niet doen. Ik weet wel wie het zegt, ik heb het vanmorgen in mijn team besproken en toen bedacht ik me opeens dat die mensen laatst ook zeiden: ik snap niet dat ze van die jonge meiden dit werk laten doen! :confused: Gister zei ze ook iets van: laat dit een wijze les voor je zijn! Kwam erop neer dat ik niet meteen beslissingen moet nemen, maar goed ze werkt het dan ook weer niet bij mijn soort werk. Wij moeten meteen handelen! Juist in "crisis" situaties!

@ Marieke: ongesteld geworden! :eek: Dikke knuffel, maar wel goed dat je een afspraak voor de HSG hebt gemaakt!

@ Beastie: ik doe mee met de pagina 400!
    Lekker vroeg mag je al! Hoe heet die gyn? Ik ken ze allemaal! hahahahahaha! ;)

@ Wieffie: Blikseminslag was in zo'n kastje buiten ons huis schijnt. Niet alle mensen zaten zonder stroom, maar alleen die op onze "fase" zaten ofzo.. Geen idee hoe het zat, maar het is weer gemaakt! haha!
    Succes deze week en ook donderdag met je oma in het ziekenhuis.

@ toontje: gecondoleerd!

@ G4B: Wat goed dat alles goed gaat! en wat zit je BM al hoog! Buikie! :)

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

@tezzz: en van het benauwde weer en van de stress die ik heb... heb het gewoon druk, mijn bruiloft komt eraan enzovoorts.. :( gaat wel weer over :D O ja, en ik heb het pas sinds ik in dit huisje woon (het is een beetje een krot (zacht uitgedrukt) en het is hier dus niet geventileerd en het is van hout.. helpt ook niet echt)...

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja dat is ook zo... mevr. Vong ....is dat wat? :rolleyes:

9. beastie, heb jij een goeie tip voor me dan om t op gang te brengen? ;)

ik moet nu al stoppen dus lees m niet mee voor vanavond. ga maar aan t werk..
    tot later!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Fun-smep! ;) En als je bang ben voor een kliederboel..fun-smep onder de douche :D

werkze! :eek:

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Dat is dus niet het geval he! Sharon Dijksma is juist heel erg te spreken over de kwaliteit van de psp zalen en wil met de gemeenten beleid hierop maken dat de psp zalen hun kwaliteit behouden. Ouders kunnen door het huidig beleid goedkoper hun kind naar het kdv brengen dan naar een psp zaal. Dat ord aan het einde van dit jaar teruggedraait.
    Een peuterspeelzaal is een hele goede voorbereiding op de basischool omdat ze op de psp zaal aan VVE doen en daar ook gericht activiteiten op doen.
    Op een KDV liggen de prioriteiten heel anders. Er worden wel activiteiten gedaan maar niet op de Pyramide manier en niet gericht.
    De nadruk ligt daar o pde verzorging van het kind omdat ouders werken.
    En niet om de kinderen klaar te stomen voor de basischool.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he meiden, ik heb niet alles teruggelezen maar volgens mij het belangrijkste nieuws was dat er twee ROZE smeppers bij gaan komen? - jippie, ben benieuwd! - En dat go4baby een mooi hartje heeft gehoord? - gefeliciteerd! - En Marieke ongi geworden? - bah, dikke knuf! -

Hier vanmorgen lekker wezen shoppen, toch maar een paar broeken gekocht maatje GROOT want ik ben die zwangerschapsbroeken nu wel zat! Op de terugweg, bijna thuis, rijdt er iemand achterop mijn auto ik reed gelukkig in de leasebak van mijn man. Mika zat achterin, dus, overbezorgde moeder als ik ben, toch maar even de huisarts gebeld. We moeten hem goed in de gaten houden, ik denk dat het allemaal wel meevalt gelukkig.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: ja, ik vertel ook maar door wat de leidster zegt! ;) Ben het helemaal met je eens hoor dat de psz veel meer voorbereidt (zoals ik al schreef). Maar hoe of wat ze verder gaan doen weet ik echt niks van hoor! Alleen wat ik dus hoor van de leidster. Ik geloof dat ze ook plannen hebben om 2 leidsters op een groep te zetten ipv 1 leidster en 1 of meerdere vrijwilligers :rolleyes: (daarom wil ze ook zo graag dat ik m'n papiertje haal ;) :) )
    We zullen het allemaal wel zien. :rolleyes:

@Alexia: In een 'slechte' omgeving kan een mens natuurlijk niet lekker slapen he! En met dit weer in een houten huis zitten lijkt me heeeeel benauwd :(
    Wanneer ga je trouwen? En wordt het een grootste bruiloft of iets kleiners?

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    haha, kan ik morgen ochtend wel doen maar dat is wel heel vroeg. En we moeten het vandaag volkrijgen.

Maar jullie zijn al aardig op weg zie ik.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :confused: :confused: :confused:
    Nu dan ken ik ze niet allemaal! 8) :oops:

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben trouwens nog niet afgestudeer, moet nog 1 opdracht verbeteren! DE TRUT! Heb ik een 5!
    Bluuuuuuuugh!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    AAAAAAARG! Is dit de vloek van de smep? :confused: Mika zat vast goed ingepakt, dus valt het vast wel mee.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: bah! Gemeeeeeeeeeeeeeen! Maar je mag dus nog wel ff verbeteren? Maar gauw doen dan! ;)

19. Eva R

Eva R Niet meer actief

@tezzz: 4 juli... en het wordt best een groots feest (daarom ook de stress :D :D :D)..

@lola: wat stom :eek: :( balen zeg voor je...

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Alexia: leuk zeg dat je bijna gaat trouwen! :D

En idd balen, maar goed, nog even doorbijten en dan ben ik klaar! Ga gewoon op mijn werk aan mijn verslagen dan hoef ik dat thuis niet meer te doen!

Deel Deze Pagina