Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het gaat zo weer plenzen ben ik bang. Dus ga meer even de hondjes uitlaten. Anders word ik zo kletsnat.

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

nou het komt vast goed..

ik zou trouwens dit jaar ook klaar zijn met m'n studie maar heb het maar een jaartje uitgesteld door alle drukte. volg gewoon de helft van de vakken van het laatste jaar en het komende jaar de andere helft.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Alexia: maar moet je dan nog veel regelen dat je stress hebt voor je bruiloft?

@Lola: heb je mooi bekeken, je opdracht doen op je werk ;)

@Mupkuh: ah? doe eens testen dan! Ah? AH? ;)

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

@tezzz: nee er hoeft niets meer geregeld te worden.. dat is ook het grote probleem want m'n gevoel zegt dat dat niet kan ... plus dat het wat mij betreft een bruiloft had mogen worden van 'wij stiekem op woensdagochtend naar het gemeentehuis" maar vriendlief wilde dat niet want hij droomde altijd al van een grote bruiloft (beetje omgekeerde wereld...).. dus ik word gewoon nu al zenuwachtig van al die mensen pffffff

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    lekker dan! :)
    Weet ook niet of dat echt een gyn is of alleen een echoscopiste :rolleyes:

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tezzz, als ik dat doe ben ik bang dat ie negatief is.

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee Lola je mag morgen weer spieken toch...
    Heel veel succes ermee als ik je niet meer eerder spreek.

Moe.... volgens mij ligt dat aan het weer (en mijn flesje rose van zondag denk ik) Ben ook kasjematje. Wil vroeg naar bed maar moet het niet zo benauwd zijn....

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga maar eens even tv kijken. Denk trouwens dat we de 400 pagina's wel gaan halen. We zijn er al bijna.....

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gooooooeeeeeiemiddag!

Haha, lief dat jullie boos zijn op de prikmevrouw... maar heb er juist helemaal niks van gevoeld :)... alleen wel een grote blauwe plek nu. (Raar, echt he-le-maal niks gevoeld, voelde dat ze aan m'n arm zat, maar dat bleek al om het watje erop te doen na het prikken :))

Marieke, dikke knuf :(

Alexia, spannend hoor... hoe groot is groot? Als alles geregeld is toch proberen een beetje los te laten en vooral hard te genieten, want de dag vliegt echt om!

Mupkuh, spannend! :)

Tom, suf he, dat goede dingen dan weg moeten omdat een paar pakken-meneren dat beslissen :-?

Lola, je kan niet in de toekomst kijken, dus foutjes maak je altijd... Doen die collega's die nu commentaar hebben ook!

Allemaal hele dikke knuf, ga proberen jullie tussen het koffer inpakken door nog even naar de 400 te helpen... en dan ben ik er een weekje niet!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, schiet niet echt op richting die 400 als ik hier in mijn eentje zit ;)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola wat vervelend dat je nu nog net niet bent afgestudeerd.....maar een 5.....dan hoef je het toch maar een half puntje te verbeteren ;) succes meis!

@ tezzz ja gelukkig zat Mika goed ingepakt. Ik heb hem vanmiddag beneden in de kinderwagen gelegd zodat ik hem goed in de gaten kon houden. Nu ligt hij alweer te babbelen in zijn box...Dus ik denk dat het meevalt :)

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Er zijn veel mensen die tegen me zeggen. Je bent gewoon zwanger. Ben stiekem bang voor een ongi. Terwijl ik helemaal niet het idee heb dat ik dit ga worden.

Denk trouwens dat ik mijn thermometer weg ga leggen. Voor ik mezelf gek maak, als mijn temp iets lager is.

Wil zoooo graag een banner van zw maken...

13. Niet meer actief

g4b en miepie dankje wel voor jullie woorden..

Ik heb er goed over nagedacht en gesproken met de oudste en ik laat de opnames niet horen.
    Het maakt me neefje van 7 niet uit dat onze opa zo schreeuwt en scheld tegen hem.
    Ik laat het over aan mijn moeder of ze het wilt laten horen of niet. Maar ik hoop dat ze het eens zal zijn met mij.

Miep, aaw blauwe plek door het prikken :( stomme naalden ook. Hopelijk doet het geen pijn.

Zico, fijn dat alles oke was. Leuk dat je dochter het zo intressant vond.
    Hopelijk komen je kilo's er weer snel aan. En fijn dat er echt iets aan gedaan word tegen die pestkoppen.

Marieke, wat vaag dat je nu al ongesteld bent geworden :S :(

Nyncke, ik denk dat ik je straks mag gaan feliciteren, want dat kaartje van jou ziet er goed uit!

Mupkuh, oooeee jij maakt het ook al zoo spannend.

Lola, niet aan jezelf twijfelen hoor echt niet doen.

Toontje, gecondoleerd met het verlies, hopelijk is nu alles goed met je.

Wieffie, hopelijk krijgt je oma goede uitslagen. Nog even en jij zit op een prachtig eilandje!

Ik heb verder eigenlijk niet gelezen, ben ontzettend moe en voel me natuurlijk niet zo goed, want ga vriendje missen.
    Ik ga nu lekker tukken, want in eten heb ik geen trek.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Ikdus, hoezo ga je je vriendje missen. Kom je terug naar Nederland.

15. Eva R

Eva R Niet meer actief

@miepie80: er komen zo'n 90 mensen. Voor mij is dat heel groot :D maar ik ga er ook zeker wel van genieten hoor :D doe ik nu al...

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb mijn banner veranderd :D Mocht het mis gaan kan ik het altijd weer veranderen toch!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo, weer beetje tijd om jullie gekwek en gewaak te volgen... :oops: ja, doe ook hard mee... ;)

@ Wieffie: Kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Wel heftig. Maar vind het wel super van je dat je met haar meegaat! Alle hulp en steun is in dit soort tijden hard nodig! Ik duim dat er geen nare dingen tevoorschijnkomen!
    En verder rustig aan hoor! Anders ga je straks geheel overwerkt op vakantie... dat wil ik ook niet!

@ Miepie: ohhh helemaal gemist, maar jij ook even er tussen uit? Waar gaan jullie heen? Lekker even weg, hoop leeg maken enzo? Of ga je met de kids van school op pad...
    Hmmm hoe dan ook, mij hoofd heeft veel vergeet gaten...

@ Tom en Tezzz: wist helemaal het verschil tussen een psz en een kdv niet zo precies. Maar toen zoontje van vriend op kdv zat vond ik het af en toe behoorlijk serieus hoor wat ik hoorde! En waar wij ons hebben ingeschreven vind ik dat ze ook al zo'n uitgebreid pedogogisch beleid hebben. Ik heb geen idee hoeveel we er straks gebruik van gaan maken, maar het leek me verstandig om ons alvast aan te melden (al bij 7 weken gedaan ivm belachelijke wachtlijsten die er in Amsterdam zijn.) Kunnen we altijd nog beslissen om het anders te doen!

@ Beastie: hoop dat morgen blijkt dat het met frummel wel mee valt en dat ie gewoon ruim in zijn huisje woont ;) Dat je lekker thuis kunt bevallen zoals jij wil!
    En nog effies en dan lekker verlof! Heb je die borduurwerkjes an de kruidvat nog gehaald... ;)

@ Mielenl: jeemig zeg, is dat even schrikken... en ik hoop dat het geen vloek is ofzo... eerst Tezzz (dubbelop) nu jij... ik kruip maar even niet meer achter het stuur (en beastie had ook al een boem gehad tijd terug...)

@ all: save drive angels voor op ieders schouder!

@ Lola: Ach, kan je hebben toch die ene opdracht... Maak je er nu gewoon lekker puh een 9 van! Hihihi YOU ROCK!

@ Leentje: al weer een beetje bijgekomen? Al dat werk af? Of moeten we hulptroepen naar je toe sturen?
    Geef maar een gil...

@ Marieke: blehhh toch rood... raar hoor zo snel... maar misschien was je ei wel eerder. Weet nog dat dat ook wat wat toen met je ovu test of niet?
    Wel fijn dat die hsg afspraak staat! En inderdaad lekker iemand mee en stevig vasthouden. Maar het zal best meevallen! Denk maar aan de positieve effecten! dan voel je niets!

Vast veel vergeten... maar het is me soms gewoon te veel.
    Weet wel dat we donderdag iets moois gaan beleven!

ps. Mupkuh: je hcg verdubbelt om de dag.. dus ik denk dat je donderdag dan.... ;)

liefs en fijne avond allemaal!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Ikdus, je hebt pb!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Alexia: Wat voor studie doe je dan? Prima opgelost toch, de ene helft van de vakken nu, de andere helft volgend jaar!

@ Mielen: dat is wel schrikken een andere auto bovenop, gelukkig lijkt het erop dat Mika niets mankeert!
    hihihi, ik dacht ook: oooh maar een half puntje! Heb 10 regels getypt en ik dacht: klaar! Maar dat vind ze vast niet de bedoeling!
    Ik had ook maar 2 1/2 kantje ipv 10! Weet ik veel!

@ Ellen: kan helaas nu niet spieken! Maar goed, even hard aan de slag dus, doe ik lekker op werk! hihi!

@ Mupkuh: wat zie ik: een banner! Gefeliciteerd! Mogen wij nog de foto zien van de test! :)

@ beastie: ohja een echoschopiste kan natuurlijk ook!

@ G4B: ik ga niet voor een 9 dit keer! ;) 5,5 is prima! Ben moe van die stomme school!
    Ik heb ook alvast mij (nou ja die kleine frummel in mijn buik) aangemeld voor een KDV. En dan hoor ik pas 3 maanden voor aanvang of er plek is!

@ Ikdus: misschien zegt hij dat hij er nu geen last van heeft, maar het lijkt me toch niet gezond, ik denk dat dit zeker wel besproken moet worden!

@ Miepie: heb ik wat gemist, waar gaan jullie heen?

Zo, hier vandaag niets aan school doen, komt zo een vriendin en morgenavond naar de VK, dus ook niets doen! Ga ik lekker op werk doen!
    Ik merk wel dat ik die casus met het kind zo heftig vind, toen ik het jochie in kwestie nog niet ontmoet had was het anders dan dat ik hem nu ontmoet heb... En die blik in zijn ogen had gezien omdat hij dacht dat ik hem weg kwam halen! Hart verscheurend......
    Ik wou in de toekomst met kinderen werken, als gezinsvoogd o.id. maar ik kan dat niet.... Pfoeoeoe... Stom dat ik het niet naast me neer kan leggen! (nou ja stom niet, maar niet erg professioneel!)

@ Miepie: heb ik wat gemist, waar gaan jullie heen?

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ G4B, zal wel moeten toch op roze donderdag. Heb wel mijn banner al aangepast. Mijn vriend zei is net zo donker als de vorige keer als je zwanger bent.

Deel Deze Pagina