Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mupkuh: hihih zie het nu inderdaad!
    Nu wachten we gewoon op het moment waarop we officieel de champagne open mogen trekken ;)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: als je die opdracht maar haalt inderdaad!
    En wat betreft die situatie met dat jochie... Kan me helemaal voorstellen nu in jouw situatie dat je dat te veel aangrijpt! Kun je het overdragen aan een collega?
    Sterkte meis, want dat soort dingen met kinderen... sommige ouders zijn echt niet wijs.

3. dank jullie wel voor de lieve antwoorden en knuffels :D
    t zet nog steeds niet door.. lijkt wel minder te worden. tot nu toe niets in mn maandverband gehad, alleen bij t afvegen. dus vanavond misschien toch maar aan de funsmep hahaha

mooie banner mup, staat je goed ;) hopelijk mag die nu een tijdje blijven staan.

heb niet alles goed terug kunnen lezen want zit op mn werk achter de pc.. ssssttt hihi
    heb even een uur ofzo nix te doen. tja wat moet je dan he...

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B: ik kan het niet overdragen, helaas! Maar goed, als deze situatie maar weer enigzinds stabiel is kan ik weer rustig ademhalen! haha!
    Maar kind is wel beschadigd door wat hij allemaal meemaakt en dat is waar ik me zoveel zorgen ook om maak!
    Nou ja, ik moet er gewoon niet meer aandenken, morgenochtend om 9 uur mag het weer! ;)

En morgen lekker kindje kijken! :D :D :D
    Echooooo! Ik ben nu al zenuwachtig!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: is het geen innestelling? Hoeveel DPO ben je ongeteld geworden?

6. spannend lola :D wil wel een foto zien hoor ;)
    gaat helemaal goed komen :D

7. eeh dat weet ik niet precies.. 9 of 10 dpo...

maar dat kan t niet zijn joh.. dat is toch maar 1 keer iets afvegen en daarna niets meer.. niet 24 uur lang...

8. ben ik hier dan helemaal alleen om pagina 400 zometeen te vieren? ;)

over een half uurtje moet ik weer aan t werk..

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Mogguh!
    @Marieke, ik wil je geen valse hoop geven, maar de innesteling kan er verschillend uitzien per persoon. Als het morgen toch niet doorzet, maar een testje wagen!
    @Mupkuh, ik had al zo'n idee vorige week dat jij roze zou worden hoor! Al voorzichtig gelfeliciteerd!

Nou jullie zijn bijna bij 400! En ik heb net een half uur bij zitten lezen!
    Mijn autootjes is weer 'schoon' nu en we heben een gps gekocht die over een klein weekje aankomt.
    Manlief gaat 2 dagen weg dus ik heb het rijk alleen met de katten en een goed boek. Best lekker trouwens.
    Ik kom later weer kijken.

10. Niet meer actief

Mupkuh, staat je goed die banner.

Marieke, sommige hebben dagen lang bloed hoor.

Er is een meid die dacht dat ze ongi was. Ze had zelfs 10 dagen lang een lager temp.
    Toen deed ze een ovutest die was knal positief, terwijl dr temp al gestegen was en toen heeft ze een zw-test gedaan. En die knalde er ook van af.
    Zico kent dat verhaal wel en Mupkuh ook.
    Dus als het minder word heeeel goed:D

11. das ook wel even lekker julita, even alleen zijn, maar als mijn vriend weg is heb ik altijd een grote mond maar na een paar uur mis ik hem al hahaha

dus over een weekje kan je overal zonder problemen naartoe rijden... :D

hoest verder met jou meid? hoe voel jeje?

ik weet dat een innesteling bij iedereen anders kan zijn, maar denk niet dat dit t is.. maar toch zal ik voor die hsg voor de zekerheid een testje doen.. strax spuiten ze iets weg ofzo :(

12. Niet meer actief

je kan ook morgen nogmaals testen ?

13. ja zeg halllooo nu maken jullie mij aan t twijfelen hahaha
    nee ik ben gewoon ongesteld punt :p
    als t morgen helemaal weg is dan doe ik een test en anders doe ik die volgende week maandag even voor ik woensdag naar de gyn moet..

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, je moet het idd wel zeker weten voor de hsg want daar mag je absoluut niet zwanger voor zijn.

Verder gaat het goed, ik moet ongeveer nog 1 weekje wachten maar de dagen vliegen om en er zit nog een weekend tussen dus dat moet wel lukken. Mijn borsten doen best zeer maar dat is door de progesteron. We zien het wel!

15. jaaaaa 400 :({|=

16. nou aangezien er niemand is om t feestje mee te vieren ga ik maar weer aan t werk hahaha
    ben dr vanavond weer!
    doei doei

17. Niet meer actief

Joepiee pagina 400 :D

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Ik hoop ook zo dat alles goed blijft gaan. En dat jullie allemaal snel zwanger worden.

En wat zie ik pagina nummer........

400

19. Eva R

Eva R Niet meer actief

jeej 400.. (ik feest wel even mee hoor.. al ga ik er zo weer vandoor...)

@lola: ik doe een taal. Turks. iets anders dan jij volgens mij ;)

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mupkuh de banner staat je fantastisch.

Een lage temp wil niet alles zeggen. Heb zelfs op de dag van ongi bruin verlies gehad en had schrik dat het weer verkeerd ging.
    Onze kleine uk zit er nog steeds.
    Ik ga stiekem straks naar spulletjes kijken op het net ;)

Deel Deze Pagina