tezzz dat moet je zelf weten meid, als jij zin hebt om te smeppen gewoon doen ja tom kom op lekker testen morgen! doet er toch nog iemand mee met de marathon hahaha mijn lf is bijna altijd 12 dagen ....dus dan is t 13 dpo toch?
als je lf 12 dagen is dan krijg je altijd op 13 dpo je ongi. maar Tom en marieke, jullie deze keer lekker niet hoop ik!
Goedenavond lieve dames, Zitten we ineens op pagina 3... niet te geloven weer mag ik ook op de lijst ...NOD 25 april , 6e ronde, 2e smep? Ik vind dit toch wel gek hoor...zit op de de 12e dag (26 maart laatste ongi) en heb een superpositieve ovu test....! Dit had ik vorige keer ook al vroeger (de 13e dag) Komt dit nu vaak voor, dat je al op 12 of 13e dag postitief test...of ga ik zelf gewoon teveel uit van 14 dagen omdat dat overal staat? Moet nog beetje bijlezen maar volgens mij is het bij Tom heel spannend aan te worden he op dit moment....? Gaaf hoor...ben benieuwd Liefs Marina
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 15 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger 20 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 12. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 13. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 14. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 15. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 16. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 16 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 0 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger SMEPpers van Mei 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger 0 Negatief ... % zwanger @Marina: Je staat erbij! @Klingel: heb je NOD op de 19e gezet! Roep maar als er iets moet veranderen!
@Marina: ligt er ook een beetje aan hoe lang je cyclus is. GEMIDDELD 14 dagen voor je ongi is je ei. Maar in principe kan dat variëren tussen de 10 en 18 dagen. Hoe lang was je vorige cyclus?
Nou ik wil niet de hele tijd blijven miepen hoor maar volgens de regels van de SMEP mag ik pas na 15 dagen testen.... Ik dnek nog even na hoor en ga eerst even wat bankieren spiek af en toe wel even! Lola kan ik je helpen?
tja...30 - 18 dagen lf = dag 12 eisprong. Het kán dus wel! @Tom: ja, nou, heh.. . Lijkt me gewoon niet zo fris als je de volgende morgen om 8.55 uur bij de gyn moet zijn en daarvoor geen tijd hebt om te douchen! wordt mooi haasten morgenochtend trouwens! Kids kunnen vanaf 8.15 terecht op school en dan moeten ze er ook wel zijn want het is een half uur rijden naar het ziekenhuis. Kan ik me nou al zenuwachtig om maken
Hallo lieve meiden, Tom, volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer je gaat testen want je klinkt gewoon behoorlijk zwanger en als je dat nu bent dan ben je dat over 3 daagjes ook nog wel Jammer dat we de 1500 zo niet halen maar dit is ook wel lekker overzichtelijk weer. We hebben lekker bij onze ooster-buren gegeten, heerlijk en lekker een paar wijhtjes gedronken. Jammie!
Haha nou gelukkig...k vond t maar gek toen ik om 5 uur die superpositieve test had...was er nog helemaal niet zo mee bezig...gelukkig hadden we vanmorgen al "per ongeluk" geklust en vanavond nog maar een keer express overgedaan Maar ja ik hoef dan ook morgen niet naar de gynaecoloog hihihi, anders had ik me vast ook nog wel een keer bedacht hoor Tezz
ja test is wit.. zie alleen de contouren van een lijntje maar geen kleur dus zal wel gewoon negatief zijn... heb overigens wel nog steeds de steekjes/krampjes... misschien toch een teken van naderende ongi dan? ben benieuwd wat mn temp morgen doet.. die gaat altijd de dag voor ik ongi word naar beneden.. dus morgen zou die dan 36.8 moeten zijn...
@ tom: nou een beetje hulp is welkom. Ik moet een essay schrijven, ik had gekozen voor de kwaliteit van de hulpverlening. Maar nadat ik een 5 had gehaald, heb ik de kwaliteit in de hulpverlening beperkt tot jeugdzorg. Omdat de jeugdzorg nogal onder de loep is genomen afgelopen jaren en minister Rouwvoet met een samenwerkingsovereenkomst kwam eind 2007 leek het mij wel een geslaagd onderwerp! Maar het is nog best ingewikkeld allemaal! hahaha! Dus als je ideeen hebt!
@Marieke: ik hoop voor je dat íe lekker hoog blijft! @Marina: goed gesmept hoor! Ik ben bang dat ik een beetje scheef ga lopen met het smepprogram Maaaaaaaaar de maandagmorgen is natuurlijk nog lang als je al vroeg op pad moet! @Wieffie: Fijn dat je lekker hebt gegeten. Ik moest het vandaag helaas met een simpele gehaktschotel doen (die me niet smaakte ).
@Lola: pffff da's inderdaad nogal een onderwerp zeg! Heb je nog richtlijnen meegekregen? Wat wil je vertellen? Moet je je eigen mening erin verwerken? Onderbouwen waarom je wel of niet vindt dat de hulpverlening goed is? Waar loop je vast? Misschien vanuit een stelling beginnen?
He Lola ...wat leuk..ik ben zelf bezig met een opleiding in die richting SPW richting woonbegeleiding..ook veel jeugdzorg dus Heb niet heel veel ideeen voor je (op dit moment dan) maar ben wel heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt