zag het, toppie moppie.....jammer dat de zwangere nog als twijvel staan... ..komt goed de volgende keer! Staat je goed Mup...die bannert!
Hihi, Beastie, Miepman ziet me al aankomen Zal proberen ergens rond vrijdag even een internetcafé in te duiken om te laten weten hoe het met hem bij de uroloog ging, maar beloof niks G4b, ik heb vandaag wél gebeld met het AMC. Komt er op neer dat 4/8 echt een intake is, en dat ze een aantal onderzoekjes (zaad, echo bij mij) sowieso nog een keer doen (hoewel ze daarna gelijk zei "tenzij het net gedaan is", dus ?) Wordt dus pas januari/februari ICSI denk ik... Marieke, hoe laat ben je morgen wakker? Wil natuurlijk niet pas in het weekend jou kunnen feliciteren (PUPO-knop even ingedrukt )
Ik kan het echt nog steeds niet geloven. Ook mannetje kan het nauwelijks geloven. Ben op de een of andere manier toch bang dat ik morgen ongi word. Mupkuh: gefeliciteerd. heb jij ook een foto? marieke: PUPO
Meiden, succes met testen morgen (3x positieve testen op 1 dag? ) en tot volgende week allemaal! Hele dikke knuf!
Veel plezier met je schoolreisje miepie en mss kun je daar wel ergens ff op internet? Kan je toch ff spieken of er nog dingen gebeurd zijn.
@Miepie: jij ook hele dikke knuf! @Beastie: op twijfel? Nee hoor, ik heb ze meteen op roze gezet! (het eerste wat ik gedaan heb! ) Grrrrrrrr om de een of andere onverklaarbare reden knalt onze pc steeds eruit. Net ook weer. Zal mannetje niet leuk vinden want volgens mij was z'n spelletje nog niet helemaal geinstalleerd . Raar hoor! Wij hebben altijd rare dingen met de pc, terwijl we toch weinig bijzonders ermee doen! Ikke zit eigenlijk alleen maar hier en download nooooit iets of zo! Zal het toch wel aan mannetje liggen of zo Raar. Maarreh..ik ga ofline. Nog ff m'n irritante spelletje spelen. Ik kan er niet tegen dat ik de oplossing nog niet heb! En dan ga ik dus maar door en door en door! (Volgens mij vertoon ik wederom verslaafd gedrag ) Slaap lekker (nieuwe) zwangeren! Eniedereen die nog niet zwanger is ook natuurlijk! Laterrrrrrr! Liefs Tezzz
was ik weer! nyncke gefeliciteeeerd super! 2 zwangeren zo begin van de maand. volgens mij zijn we met een inhaal race bezig van mei of niet hihi miep ik ben morgen vrij, dus denk niet dat ik zo vroeg al op ben hoor hahaa maar ga dr maar gewoon vanuit dat t een ongesteldheid is.. mocht ik toch van de week zwanger testen sms ik je wel heb je nummer nog van t smep uitje waar ik helaas niet bij kon zijn... ik heb tot nu toe nog steeds iedere dag last van steken in mn liezen.. ongi is nog steeds t zelfde. rood/bruin/oranje bloed bij afvegen en tot nu toe nog nix in mn maandverband.. maar stel, ik zeg stel, dat t een innesteling is.. dan heeft t toch geen zin om morgen te testen... want dan is t hcg toch nog veel te laag... dus denk dat ik vrijdag op zn vroegst een test kan doen...
Nou ik ga lekker proberen te slapen en dan morgen weer tempen en testen. Hopelijk wordt ie dan duidelijker. En durf ik dan eindelijk mn banner te veranderen. Welterusten iedereen
Dat lees ik hier al de hele dag. Moet er denk ik gewoon nog aan wennen. Toch ben ik nog onzeker. Denk dat ik morgenvroeg ook maar een cleur blue digi ga halen dan weet ik het echt zeker
@ nyncke is heel begrijpelijk hoor, dat slipstaren gaat nog wel een paar weken door Maar jij wordt echt voorlopig niet ongesteld, gezien die dikke roze streep op je test! @ miepie goeie reis en veel plezier! Slaap lekker allemaal!
Nyncke en Mupkuh, gefeliciteerd.. Joepie ! Marieke, het hoeft niet persee een echte innestelingsbloeding te zijn, kan ook dat beeb al heeft ingenesteld maar zo een onschuldige bloeding word altijd tot 12 weken innestelingsbloeding genoemd. Dus je kan het gewoon proberen morgen, als je wilt.
Het klopt trouwens wat ikdus zegt, je kan ook een bloeding hebben na de innesteling ( sorry, ik wil je echt niet gek maken)
Tezzz, ik vetrek donderdag rond 16.20 als het mee zit. Miep, heel veel plezier aankomende dagen, hoop dat het toch een leuk uitje word. Ben dr rest alweer vergeten ben net wakker. Was net zoo misselijk en werd met elke draai duizelig van mijn hoofd dat ik maar ben gaan slapen
@miepie, veel plezier! @Ikdus, goeide reis! En mijn man en ik hebben voordat we trouwden een lange afstand relatie gehad voor meerdere jaren en we hebben het nogsteeds gered dus het kan!